Welk 'tij'?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Pas maar op met zulke wensen, als het tij keert kun je op een bedrogen manier uitkomen![]()
Trump gaf dit aan in zijn speech.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef weetjewel5 het volgende:
Lijkt dat er aangestuurd wordt op een burgeroorlog, das voor niemand goed natuurlijk.
In het ergste geval?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben wel benieuwd...
Nu 'de Storm' is begonnen.
Wat gaat er precies gebeuren nu?
Iemand?
Ooit betwijfeld of je het allemaal dusdanig objectief kunt beoordelen dat je in dit geval wel van een staatsgreep kunt spreken en in het geval dat Biden wordt uitgeroepen tot president niet?quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:36 schreef R0N1N het volgende:
Zelfs dit wordt gewoon gebagatelliseerd en goed gepraat.
Er wordt hier gewoon een "angry mob" losgelaten op het hoogste politieke instituut.
Staatsgreep of revolutie, noem het wat je wil, maar dit heeft niets meer met "recht" en "democratie" te maken.
"Gekke henkie" probeert met geweld en intimidatie ZIJN wil op te leggen aan het hele land.
Dit is geen gezellige picknick!
Dit gaat escaleren. Alleen Trump kan deze mensen nog stil krijgen en dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.
Hopelijk slaat dit over op de rest van de wereld en betekend dit oa het einde van het corona communisme.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien even peilen hoe dat volk over moslims denkt aleer je mee probeert te dansen in de victory parade.
Peil gewoon eventjes op wat pro-Trump sites wat men van de Islam vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk slaat dit over op de rest van de wereld en betekend dit oa het einde van het corona communisme.
Je doet weer alsof Moslims op een andere planeet leven
Pence is antifa.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:43 schreef mootie het volgende:
Ook Pence vindt het violence and destruction.
Dat kan prima, als er sprake zou zijn van fraude was dat allang aangetoond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ooit betwijfeld of je het allemaal dusdanig objectief kunt beoordelen dat je in dit geval wel van een staatsgreep kunt spreken en in het geval dat Biden wordt uitgeroepen tot president niet?
De algehele tendens die wordt gecreëerd door het uitroepen van bewijzen of leugens door media en aanverwanten.quote:
Dit is dus in mijn ogen een voorbeeld van 'algemene tendens' die ten rechte of onrechte kan worden gecreëerd door media en aanverwante.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:44 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat kan prima, als er sprake zou zijn van fraude was dat allang aangetoond.
Het verbaasd mij wel dat veel mensen die ik aan het woord hoor een soort van verbaasd zijn dat dit nu gebeurd. Je kon het al van mijlen ver zien aankomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Trump gaf dit aan in zijn speech.
Dat ze maar allemaal naar het Capitol moesten gaan om hun stem te laten horen.
Hij zij ook heel vaak dat ze moesten vechten voor hun rechten..
(Iets in die geest) hij gebruikte het woord fight stuk of 10x in de speech.
Dat kan verkeerd geïnterpreteerd worden, en daardoor zijn ze nu dus het Capitol aan het bestormen. Wat ik al voorspelde.
Was ook niet echt een moeilijke voorspelling.
Waarom denk je dat ik hier zit met zak chips en krat pils..
Jeez, ik zou in mijn broek pissen als agent.quote:
Ik heb zelfs een week geleden hiervoor een ochtend vrij voor genomen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het verbaasd mij wel dat veel mensen die ik aan het woord hoor een soort van verbaasd zijn dat dit nu gebeurd. Je kon het al van mijlen ver zien aankomen.
Continuequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ooit betwijfeld of je het allemaal dusdanig objectief kunt beoordelen dat je in dit geval wel van een staatsgreep kunt spreken en in het geval dat Biden wordt uitgeroepen tot president niet?
En daar laat een linksgeoriënteerde user de echte aard zien. Opvallend en schrikbarend hoe het narratief dan ineens verandert van: 'Ja, maar ik wil enkel gelijke kansen zien, aandacht voor minorities, transgenders, social justice en climate changequote:Op woensdag 6 januari 2021 21:51 schreef mcmlxiv het volgende:
de neergeschoten vrouw was blijkbaar een trumpanzee. Weer een terrorist minder
Gelijk heeft ie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |