abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198187568
Het was wel een heel klein parkeervakje :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_198187653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef WcPot het volgende:
Het was wel een heel klein parkeervakje :@
Klopt. Soms doen ze het er wel om. Ook extra smal maken
  woensdag 24 februari 2021 @ 21:21:10 #203
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_198187770
Die Bradley is ook wel een valse nicht hé. :')
Arme Rieki, het lijkt me echt een schat van een vrouw. O+
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_198187872
Het ging redelijk. Hahahaha
  woensdag 24 februari 2021 @ 21:29:08 #205
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_198187942
Niet terecht i.m.o. :N
Had je Rikie van tevoren die rijlessen gegeven dan had ze die Bradley het snot voor de ogen gereden.
pi_198187955
Wacht danica zat niet bij de laatste twee??
speak only if it improves the silence.
pi_198187981
quote:
13s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet terecht i.m.o. :N
Had je Rikie van tevoren die rijlessen gegeven dan had ze die Bradley het snot voor de ogen gereden.
Dat wilde ze niet. Ze had heel goed zelf naar een rijschool kunnen stappen voor een opfriscursus.......
pi_198193004
Die Shelly, wat een leuke vrouw.

Voor de rest vond ik dat beide wel mocht winnen zo slecht.
pi_198196148
Het verbaasde me wel dat Danicia eerder werd weggestuurd dan Bradley. Bradley reed slecht, maar Danicia was volgens mij veel gevaarlijker. Ik vond het ook wel krom dat Patricia steeds tegen haar tekeer ging, maar wel elke keer superlief was tegen Riki. Riki had zo mogelijk nog minder verkeersinzicht dan Danicia, en als haar nichtje niet constant bijstuurde had ze ook nog eens veel meer schade gereden. Danicia werd geportretteerd als onnozel, volkomen terecht, maar in mijn ogen was Riki minstens zo onnozel. Die reed ook vol gas op obstakels en overige verkeersdeelnemers in en als haar nichtje haar dan waarschuwde reageerde ze met "dat had ik heus wel gezien". Dat heeft volgens mij niks te maken met voertuigbeheersing, dus een paar extra rijlessen gaan haar niet helpen. Hoe sympathiek ik Riki ook vind, ik denk dat ze beter niet meer zelf auto kan rijden. Dan krijg je straks net zo'n tragedie als in Coevorden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 25 februari 2021 @ 14:43:42 #210
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_198197922
Ongekend dat deze 3 gewoon weer op de weg rijden nu. Wel fijn van die 10 gratis rijlessen voor Rieki. Hulde voor haar nichtje. Wat een engelengeduld heeft die. Die moet wel kleuterjuf oid van beroep zijn.
pi_198199689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het verbaasde me wel dat Danicia eerder werd weggestuurd dan Bradley. Bradley reed slecht, maar Danicia was volgens mij veel gevaarlijker. Ik vond het ook wel krom dat Patricia steeds tegen haar tekeer ging, maar wel elke keer superlief was tegen Riki. Riki had zo mogelijk nog minder verkeersinzicht dan Danicia, en als haar nichtje niet constant bijstuurde had ze ook nog eens veel meer schade gereden. Danicia werd geportretteerd als onnozel, volkomen terecht, maar in mijn ogen was Riki minstens zo onnozel. Die reed ook vol gas op obstakels en overige verkeersdeelnemers in en als haar nichtje haar dan waarschuwde reageerde ze met "dat had ik heus wel gezien". Dat heeft volgens mij niks te maken met voertuigbeheersing, dus een paar extra rijlessen gaan haar niet helpen. Hoe sympathiek ik Riki ook vind, ik denk dat ze beter niet meer zelf auto kan rijden. Dan krijg je straks net zo'n tragedie als in Coevorden.
Euh in coevorden is de bestuurster onschuldig.

De meisjes zijn een autoweg overgestoken.
pi_198200294
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:25 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Euh in coevorden is de bestuurster onschuldig.

De meisjes zijn een autoweg overgestoken.
Dus als je iemand aanrijdt die een autoweg oversteekt ben je onschuldig?

De precieze toedracht van het ongeval is nog niet bekend, dus lijkt mij de schuldvraag moeilijk te beantwoorden. Het lijkt mij aannemelijk dat de vrouw de 2 overstekende kinderen gewoon te laat heeft gezien. Volgens een getuige reed de vrouw opmerkelijk langzaam. Als je erg langzaam rijdt en je ziet overstekende kinderen dan nog te laat en remt ook te laat (en het gaat hier niet om een woonwijk waar kinderen plotseling tussen geparkeerde auto's vandaan kunnen komen rennen) dan denk ik dat je gewoon niet goed op hebt zitten letten of dat je reactievermogen niet meer goed is. Precies hetzelfde als je bij Riki ziet.

[ Bericht 34% gewijzigd door Kramerica-Industries op 25-02-2021 17:07:59 ]
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_198253805
Jammer dat we geen uitleg kregen waarom Rieki gewonnen heeft. Zou het zijn omdat zij het meeste aan die extra rijlessen zal hebben? Ze rijdt barslecht maar houdt tenminste het handen aan het stuur als ze een fout maakt.
Eigenlijk hadden alle drie de finalisten moeten winnen. Wat een dramatisch niveau.
pi_199601246
Onlangs was het 10 jaar geleden dat de allereerste aflevering van de Allerslechtste Chauffeur van Nederland werd uitgezonden (toen nog bij BNN). Het was het seizoen met Pim, Marianne, Esther, Jarno, Davy, Diana, oma Elly en Mr. Godschalk en we weten allemaal hoe dat is afgelopen... Omdat het inmiddels 10 jaar geleden is, leek het mij leuk om te kijken hoe het 10 jaar later met deze mensen gaat. Dit is (het meest recente) van wat ik van sommigen van hen gevonden heb:

Pim: stond in februari nog in een artikel in het Noordhollands Dagblad:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic

Marianne: liep in 2014 de Dam tot Damloop:
https://www.pifworld.com/(...)arianne-van-klaveren

Mr. Godschalk: was eind 2017 nog in leven. Hij leed helaas toen al aan dementie. Ik heb nog niks kunnen vinden wat er op lijkt, maar het zou me niks verbazen als hij inmiddels overleden is:
https://www.yumpu.com/nl/(...)orgkrant-najaar-2017

Esther: Is verhuisd naar Frankrijk, waar ze inmiddels een landhuis in de Dordogne heeft gekocht:
https://www.avrotros.nl/i(...)t-franse-platteland/

Diana: blijkt een bekende stylist:
http://yourdailylife.nl/d(...)-als-sterrenstylist/

Misschien ook leuk voor de deelnemers uit seizoen 2 en 3.
pi_204112165
pi_204270401
Vanavond is het theorie examen.
pi_204277399
Ready voor een nieuw seizoen??
pi_204279117
Kan iemand John Williams even uitleggen dat "sjafeur" geen woord is?
pi_204283641
Jammer dat chrissie niet terug keert :'( :'( :'(
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:19:33 #220
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204283984
Maar eens terugkijken :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:45:13 #221
2651 svann
night-hawk
pi_204285205
quote:
3s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:24 schreef TjjWester het volgende:
Vanavond is het theorie examen.
Het heeft nieuwe dieptepunten bereikt, las ik in een VK TV-collumn.

Hoe hebben die mensen ooit hun rijbewijs gehaald, vraag ik me af als ik weer eens kijk.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204292735
Beau is wel veel beter dan patricia. Wat een verademing.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:22:37 #223
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_204352752
Een nieuw seizoen *O*
We gaan er maar eens voor zitten. :D
pi_204352797
Nou ben benieuwd welke debielen rtl ons voorschoteld
pi_204352845
Oke genoeg debielen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')