Klopt. Soms doen ze het er wel om. Ook extra smal makenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:11 schreef WcPot het volgende:
Het was wel een heel klein parkeervakje
Dat wilde ze niet. Ze had heel goed zelf naar een rijschool kunnen stappen voor een opfriscursus.......quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niet terecht i.m.o.
Had je Rikie van tevoren die rijlessen gegeven dan had ze die Bradley het snot voor de ogen gereden.
Euh in coevorden is de bestuurster onschuldig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het verbaasde me wel dat Danicia eerder werd weggestuurd dan Bradley. Bradley reed slecht, maar Danicia was volgens mij veel gevaarlijker. Ik vond het ook wel krom dat Patricia steeds tegen haar tekeer ging, maar wel elke keer superlief was tegen Riki. Riki had zo mogelijk nog minder verkeersinzicht dan Danicia, en als haar nichtje niet constant bijstuurde had ze ook nog eens veel meer schade gereden. Danicia werd geportretteerd als onnozel, volkomen terecht, maar in mijn ogen was Riki minstens zo onnozel. Die reed ook vol gas op obstakels en overige verkeersdeelnemers in en als haar nichtje haar dan waarschuwde reageerde ze met "dat had ik heus wel gezien". Dat heeft volgens mij niks te maken met voertuigbeheersing, dus een paar extra rijlessen gaan haar niet helpen. Hoe sympathiek ik Riki ook vind, ik denk dat ze beter niet meer zelf auto kan rijden. Dan krijg je straks net zo'n tragedie als in Coevorden.
Dus als je iemand aanrijdt die een autoweg oversteekt ben je onschuldig?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Euh in coevorden is de bestuurster onschuldig.
De meisjes zijn een autoweg overgestoken.
Het heeft nieuwe dieptepunten bereikt, las ik in een VK TV-collumn.quote:
Ik verbaas mij altijd over het aantal medeweggebruikers dat de lijnbus inhaalt terwijl het knipperlicht van de bus naar links uitstaat.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:40 schreef StephanL het volgende:
Heerlijk rustig aan doen met de bus en dat soort figuren irriteren
Zelf buschauffeur hier![]()
Ja klopt. Dat is ook zwaar irritant ja. Mag voorgaan, maar soms laat ik ze ook maar en wacht tot ze voorbij zijn gegaan als ik weet dat ik genoeg tijd heb.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik verbaas mij altijd over het aantal medeweggebruikers die de lijnbus inhaalt terwijl het knipperlicht naar links uitstaat.
Hopelijk stalen schoenenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over iemand zijn voet heen rijden... is de boel dan niet stuk in die voet...
ik heb een boek gelezen dat in de toekomst speelde met zulke dingenquote:Op woensdag 6 april 2022 20:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''Geef mij gewoon een zelfrijdende auto''
Zoiets heet het OV meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |