dit weekend dus alquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hopen op komende wedstrijd geloof ik.
Yep, de wedstrijd die gewonnen moet worden.quote:
Maar natuulijk moet er gewonnen wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, de wedstrijd die gewonnen moet worden.
Al moet dan wel alles rond zijn en hij nog even door de medische en corona controles komen.
big borsten?quote:
Ik heb er nog helemaal niets van gezien eigenlijk.quote:
Nee bahquote:
Ik de openingsuitzendingquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er nog helemaal niets van gezien eigenlijk.
Blesses Beesquote:
Katten voelen de energie van een plekquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef FaithHealer het volgende:
Wat zijn katten toch raar zeg.![]()
Had een krabpaal, slaapplek ding gekocht voor Iggy, nooit naar om gekeken, wilde hem weggeven, en ineens ligt ze er de hele dag al op omdat hij op een andere plek staat.
Dan sprak die uitzending ook niet echt aan, anders was je misschien toch gaan volgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik de openingsuitzending
Verder ook nog niets, was het wel van plan hoor maar komt er niet zo van
Hier is alles wel zen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Katten voelen de energie van een plek
Die plek is meer zen volgens kattenfluisteraars
Ook feng shui?quote:
Nee, geen feng shui. Ik geloof in een plek die je je eigen maakt met dingen en spullen die je lief zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook feng shui?
Geen idee hoe je dat uitspreekt
Maar het was nog niet eigen genoeg op de vorige plek waar het kattending stondquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, geen feng shui. Ik geloof in een plek die je je eigen maakt met dingen en spullen die je lief zijn.
Wat voor jou belangrijk is en waar je je thuis voelt.
Dan wordt het vanzelf zen.
En dat voelt zo'n kat ook denk ik.
Zoiets. Ze moet ook wennen aan het idee dat ze overal mag komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het was nog niet eigen genoeg op de vorige plek waar het kattending stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |