DIe geschoten vrouw is dood ...quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ze nog even wachten tot de national guard er is.
Dan hebben ze ook vrachtwagens om ze massaal te arresteren en af te voeren.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:04 schreef chufi het volgende:
Avondklok in Washington is nu van kracht .. Ruimen die gasten
Je wilde de gasten ruimen?quote:
Yep, triest om zo te moeten sterven.quote:
Was in het 2e filmpje op twitter al dat iemand zei; 'she's gone'.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, triest om zo te moeten sterven.
Ik was niet daarquote:
Weet de toedracht niet en wie het isquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, triest om zo te moeten sterven.
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is dit gewoon niet in scene gezet, om de inaguratie mssn iets uit te stellen?
Dan geeft Pence Trump een pardon en dan is deze gekte voorbij, bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).
Het kan nog wel even duren voordat het voorbij is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan geeft Pence Trump een pardon en dan is deze gekte voorbij, bedoel je?
Dat ze daar nog niet eerder aan hebben gedacht ... Afzetten en opsluiten vooor de rest van zn leven ... Oh ja en zn telefoon afnemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zou wel eens heel snel een inauguratie kunnen komen van President Pence. In de media wordt nu openlijk gespeculeerd over afzetting (25th amendment).
Ze laten mensen sterven om de inauguratie uit te stellen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is dit gewoon niet in scene gezet, om de inaguratie mssn iets uit te stellen?
Vond het filmpje dat ik zag, zal het eerste wel zijn geweest, al schokkend zat eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Was in het 2e filmpje op twitter al dat iemand zei; 'she's gone'.
Maar ook de reacties eronder; 'het is het risico wat je neemt als je zoiets gaat doen'.
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.quote:
Niet een risico die je verwacht dat net jou zou overkomen. Het gebeurd vaker maar blijft zeldzaam en betreurenswaardig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond het filmpje dat ik zag, zal het eerste wel zijn geweest, al schokkend zat eigenlijk.
En ja, het is een risico.
nekquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.
Nee, enige vorm van gezond verstand vertonen ze nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet een risico die je verwacht dat net jou zou overkomen. Het gebeurd vaker maar blijft zeldzaam en betreurenswaardig.
Toch was het slimmer om dit soort onzin gewoon niet uit te gaan voeren, maar ja slimheid en trump aanhangers schijnt toch al een onmogelijkheid te zijn.
Trump accused of murder en we zijn van hem af ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar op zo'n plek op zo'n moment sterven met kogels in je borst is gewoon nooit goed.
Het is Trump he? als hij het met een 'vreedzaam' protest niet voor elkaar krijgt, dan moet de GOP iemand anders verzinnen om het begrotingstekort verdere te laten oplopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze laten mensen sterven om de inauguratie uit te stellen?
Wat ook echt niet gaat gebeuren.
Gelijk heb je,quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:02 schreef drakin het volgende:
Ik ga verstandiger zijn dan een trump aanhanger
lekker slapen
25th is genoegquote:Op donderdag 7 januari 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Trump accused of murder en we zijn van hem af ..
Mwah, het is alleen Trump nog, zoveel vrienden heeft ie niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2021 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is Trump he? als hij het met een 'vreedzaam' protest niet voor elkaar krijgt, dan moet de GOP iemand anders verzinnen om het begrotingstekort verdere te laten oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |