dit weekend dus alquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hopen op komende wedstrijd geloof ik.
Yep, de wedstrijd die gewonnen moet worden.quote:
Maar natuulijk moet er gewonnen wordenquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, de wedstrijd die gewonnen moet worden.
Al moet dan wel alles rond zijn en hij nog even door de medische en corona controles komen.
big borsten?quote:
Ik heb er nog helemaal niets van gezien eigenlijk.quote:
Nee bahquote:
Ik de openingsuitzendingquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er nog helemaal niets van gezien eigenlijk.
Blesses Beesquote:
Katten voelen de energie van een plekquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:02 schreef FaithHealer het volgende:
Wat zijn katten toch raar zeg.![]()
Had een krabpaal, slaapplek ding gekocht voor Iggy, nooit naar om gekeken, wilde hem weggeven, en ineens ligt ze er de hele dag al op omdat hij op een andere plek staat.
Dan sprak die uitzending ook niet echt aan, anders was je misschien toch gaan volgen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik de openingsuitzending
Verder ook nog niets, was het wel van plan hoor maar komt er niet zo van
Hier is alles wel zen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Katten voelen de energie van een plek
Die plek is meer zen volgens kattenfluisteraars
Ook feng shui?quote:
Nee, geen feng shui. Ik geloof in een plek die je je eigen maakt met dingen en spullen die je lief zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook feng shui?
Geen idee hoe je dat uitspreekt
Maar het was nog niet eigen genoeg op de vorige plek waar het kattending stondquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, geen feng shui. Ik geloof in een plek die je je eigen maakt met dingen en spullen die je lief zijn.
Wat voor jou belangrijk is en waar je je thuis voelt.
Dan wordt het vanzelf zen.
En dat voelt zo'n kat ook denk ik.
Zoiets. Ze moet ook wennen aan het idee dat ze overal mag komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het was nog niet eigen genoeg op de vorige plek waar het kattending stond
heb je haar dan nog niet zo lang?quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:19 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Zoiets. Ze moet ook wennen aan het idee dat ze overal mag komen.
Vanaf 1 oktober. Ze was van Mo. Is met haar zusje naar zijn zoon verhuisd, een week later gesteriliseerd, trauma op trauma, en het ging daar echt niet meer.quote:
O dat is idd nog niet zo lang, maar mooi dat het nu goed gaatquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:24 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober. Ze was van Mo. Is met haar zusje naar zijn zoon verhuisd, een week later gesteriliseerd, trauma op trauma, en het ging daar echt niet meer.
Sinds ze bij mij is zonder haar zusje gaat het enorm goed.
Wat ik heel erg merk nu is dat je ze een beetje vrijheid moet geven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is idd nog niet zo lang, maar mooi dat het nu goed gaat![]()
Mijn zoon krijgt ws katten uit Spanje dit jaar
Je zoon zal veel geduld moeten hebben ook denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had ooit een poesje gekregen van een Spaanse tante in Valencia .... die had een dieren winkel.... Maar ivm met allerlei regels etc hebben we dr alleen met de trein meegenomen naar de binnenlanden en aan een vriendin gegeven ..quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een synthesizer en gitaar aanschaffen, weet het katje meteen weer wat niet magquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:31 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Wat ik heel erg merk nu is dat je ze een beetje vrijheid moet geven.
Mo had synthesizers, en gitaren, ik snap dat je dan niet wilt dat een kat daarop springt.
Ik heb dat allemaal niet, en ze mag van mij gewoon overal in en op.
Ze kijkt wel heel vaak schuldbewust, maar merkt nu dat het anders is.
En dat is niet de schuld van Mo of zo, maar de teugels wat laten vieren, dat helpt.
En Spaans lerenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:33 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Je zoon zal veel geduld moeten hebben ook denk ik.
Ik heb wel even genoeg muziek gehoord het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Of een synthesizer en gitaar aanschaffen, weet het katje meteen weer wat niet mag
Ik heb ooit een kat hier gehad omdat die toen niet meemocht naar Portugal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een poesje gekregen van een Spaanse tante in Valencia .... die had een dieren winkel.... Maar ivm met allerlei regels etc hebben we dr alleen met de trein meegenomen naar de binnenlanden en aan een vriendin gegeven ..
Ik niet, maar 1 festival geweest en daarna moest alles dichtquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:37 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik heb wel even genoeg muziek gehoord het afgelopen jaar.
Laten we hopen dat we snel weer naar een normaal leven kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, maar 1 festival geweest en daarna moest alles dicht
Ja mijn verhaal is eind 80erquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kat hier gehad omdat die toen niet meemocht naar Portugal.
Maar dat was jaren 90, nu zijn regels weer anders. Mijn zoon heeft dat al uitgezocht waar je aan verplicht moet zijn
En dat zowel mensen met vaccinatie als zonder door 1 deur mogen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:40 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we snel weer naar een normaal leven kunnen.
Dat vermoedde ik al, de mijne van 1995quote:
Goed idee dat slapen, ik zie nogal wat werk liggen voor morgen dus even vroeg en fris eraan beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:41 schreef FaithHealer het volgende:
Het is slapen en werken, veel meer niet.
Altijd. Alleen meestal niet op FOK! Zo vroeg. Laatste weken zit ik om 3 uur al in de kamer🥴dus dan surf ik hier rondquote:
Goedemorgenquote:
quote:
Ja dat is echt fijnquote:Op vrijdag 8 januari 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
5 uur en nog niet donker, het blijft langzaam aan weer langer licht
In de ochtend komt de zon al wel 2 minuten eerder op.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is echt fijn![]()
In de ochtend schiet het nog niet op helaas, nog een paar weekjes
Blijft echt weken rond het zelfde tijdstip, wist ik nooit maar ik heb mijn start van de trainingen net wat vervroegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de ochtend komt de zon al wel 2 minuten eerder op.
Dus nee helaas gaat dat niet snel.
Zit dit net te bekijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, heb een mooie tabel waarin het per dag te zien is. Kan je het goed mee volgen.
(de website geeft nu alleen een foutmelding).
Die is er dus ook van 2021quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit dit net te bekijken
https://home.hccnet.nl/v.(...)st_zonsondergang.htm
Zal niet heel veel schelenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is er dus ook van 2021
http://www.zonsondergangtijden.nl/zonsondergang-2021.html
Hier, alleen krijg ik dus een foutmelding.
Nee, paar minuten zo nu en dan, maar niet meer.quote:
Deze doet er al vrij lang over voor 40 plusquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:35 schreef chufi het volgende:
Trouwens deze is bijna vol.. Tis tenslotte weekend
zeg dat wel... die boom is ondertussen helemaal leeg gepluktquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze doet er al vrij lang over voor 40 plus
Ging checken maar pff gelukkig hangt er nog watquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
zeg dat wel... die boom is ondertussen helemaal leeg geplukt
gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging checken maar pff gelukkig hangt er nog wat
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |