abonnement Unibet Coolblue
pi_197404287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Slim wel!
ideaal voor de mensen die toch 1 potje verf te kort komen :)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197404917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, de "OH SHIT, ik moet precies een andere maat schroef hebben dan wat er in m'n monsterbestelling zat" hou je. :+
Zoiets had mijn buurman. Nieuwe binnendeur gehaald, moest geschilderd worden, alles besteld voor die klus, komt ie er achter dat ie spijkertjes voor de glaslatjes vergeten was. Kon ie weer bestellen en dus weer een dag wachten :')

Ik vind het ook wel irritant. Niet even snel iets kunnen halen. Zelfde met elektronica enzo. Mijn muis is kapot. Normaal fiets ik dan ff naar de MM voor een simpele nieuwe muis. Heb je direct even wat beweging en frisse lucht. Nu weer online bestellen en mijn werkmuis met draad maar ff gebruiken.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:43:26 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_197405013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat laatste schijnt mee te vallen als je niet alleen matige bouwmarkten in de buurt hebt. Schijnt he, want ik zit omringd door matige bouwmarkten met minimumbedragen. :')

Maar niet even heen kunnen is wel kudt.
Die waar O+ werkt hanteert juist geen bestelminimum waardoor ze orders lopen te picken van 5 spijkers of 1 rolmaat :') :') :'). maar goed, wij kunnen dus shit meenemen na een werkdag van O+, das wel fijn en handig.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_197405186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat laatste schijnt mee te vallen als je niet alleen matige bouwmarkten in de buurt hebt. Schijnt he, want ik zit omringd door matige bouwmarkten met minimumbedragen. :')

Maar niet even heen kunnen is wel kudt.
Ik heb het hier met Praxis, Karwei, Gamma en Hornbach.... Dus tsja... zijn die allemaal matig?
pi_197405480
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:51 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik heb het hier met Praxis, Karwei, Gamma en Hornbach.... Dus tsja... zijn die allemaal matig?
De Praxis sowieso. Vind ik een waardeloze winkel, al is dat ook met name door het personeel zonder enige kennis van zaken wat er rondloopt.
Karwei en Gamma kom ik zelden.
Hornbach zit hier nog niet. Ik ben wel fan van de Bauhaus
A mind with a heart of it's own
pi_197405528
Ik ga altijd naar de Karwei want daar hebben ze ook wijventroepjes.
Tap tap tap
pi_197405572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga altijd naar de Karwei want daar hebben ze ook wijventroepjes.
Staat ook wel bekend als de vrouwenbouwmarkt omdat je je eerst door partijen kussentjes en meubeltjes moet slaan voordat je bij de boormachines bent :P
A mind with a heart of it's own
pi_197405608
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Staat ook wel bekend als de vrouwenbouwmarkt omdat je je eerst door partijen kussentjes en meubeltjes moet slaan voordat je bij de boormachines bent :P
Hou ik van O+ Maar meestal als ik iets nodig heb sleur ik m'n vader mee en die gaat naar de Praxis of de Gamma.
Tap tap tap
pi_197405717
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:08 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De Praxis sowieso. Vind ik een waardeloze winkel, al is dat ook met name door het personeel zonder enige kennis van zaken wat er rondloopt.
Karwei en Gamma kom ik zelden.
Hornbach zit hier nog niet. Ik ben wel fan van de Bauhaus
Hornbach is by far de beste. Praxis en Karwei kom ik liever niet.
Gamma ga ik nog één keer heen. Om de verkeerde kabel die ik moest meenemen, want omdat ze niet open zijn mogen ze geen retouren innemen. (lang verhaal, Gamma is kut)
pi_197405745
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Staat ook wel bekend als de vrouwenbouwmarkt omdat je je eerst door partijen kussentjes en meubeltjes moet slaan voordat je bij de boormachines bent :P
qua gereedschap is de karwei wel een matige bouwmarkt ja.
maar voor lampen en dergelijke zit je er wel goed.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197406074
Hornbach zit hier niet. Zou er nog weleens willen kijken, want schijnt dat ze ook uitgebreide meuk voor balkons enzo hebben.
Tap tap tap
pi_197406102
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Hornbach zit hier niet. Zou er nog weleens willen kijken, want schijnt dat ze ook uitgebreide meuk voor balkons enzo hebben.
wat versta je onder meuk voor balkons? bloembakken en barbecues om aan de railing te hangen?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197406161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat versta je onder meuk voor balkons? bloembakken en barbecues om aan de railing te hangen?
Grote bloembakken, hekwerkjes voor klimplanten. Beetje tuincentrum-idee, maar misschien hebben ze daar wel net iets anders.
Tap tap tap
pi_197406184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Grote bloembakken, hekwerkjes voor klimplanten. Beetje tuincentrum-idee, maar misschien hebben ze daar wel net iets anders.
Ah ja, die hornbach hier heeft inderdaad wel een half tuincentrum er aan vast hangen.

Zit die nog niet door heel Nederland?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197406259
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ah ja, die hornbach hier heeft inderdaad wel een half tuincentrum er aan vast hangen.

Zit die nog niet door heel Nederland?
In Duiven/Westervoort zit een grote, maar ben er nog niet geweest.
Tap tap tap
pi_197406313
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:51 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik heb het hier met Praxis, Karwei, Gamma en Hornbach.... Dus tsja... zijn die allemaal matig?
Ik heb eigenlijk alleen een Karwei en Gamma (aka bijna hetzelfde) in de buurt, die zijn sowieso matig qua bouwmarkt én hebben een bestelminimum. :+

quote:
17s.gif Op donderdag 14 januari 2021 14:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die waar O+ werkt hanteert juist geen bestelminimum waardoor ze orders lopen te picken van 5 spijkers of 1 rolmaat :') :') :'). maar goed, wij kunnen dus shit meenemen na een werkdag van O+, das wel fijn en handig.
Al snap ik dat dit voor de werknemers ook niet top is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197406326
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ah ja, die hornbach hier heeft inderdaad wel een half tuincentrum er aan vast hangen.

Zit die nog niet door heel Nederland?
Nee. :(

Dichtstbijzijnde is 40 minuten auto. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197406352
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Staat ook wel bekend als de vrouwenbouwmarkt omdat je je eerst door partijen kussentjes en meubeltjes moet slaan voordat je bij de boormachines bent :P
De geurkaarsen waren wel echt top. Niezend de winkel in, leuk met de huidige pandemie. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197406364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee. :(

Dichtstbijzijnde is 40 minuten auto. :')
Voor mij iets van 20 minuten, maar voor elke bouwmarkt moet ik in de auto stappen..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:52:26 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197406383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, de "OH SHIT, ik moet precies een andere maat schroef hebben dan wat er in m'n monsterbestelling zat" hou je. :+
Impossible hier.. ik heb de halve bouwmarkt in huis, maar het is wel eens op :+

Ik ben een mooi bankje aan het fiksen, het plan is zonder schroeven, maar nu zijn mijn deuvels op :+

Gamma heeft wel grappige dingen; ik moest vd week een stok hebben van 12 mm dik bij 2.70 (ofzo, ik maak daar deuvels van), en bij Gamma kun je die online alleen per bos van (ik geloof) 28 stuks bestellen.. mafklappers.. ook toen ik belde kon ik niet gewoon één lengte kopen.
Gelukkig heb ik de keuze, en de Hubo een durp verderop had ook gewoon alles, maar daar kon ik wel 1 stokkie kopen, dus Gamma (die hier bijna om de hoek zit) is nu gewoon een klant kwijt.. sowieso een sjittent..

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
1 bouwmarkt hier heeft op de parkeerplaats een bestelpaal neer gezet alsof je door de McDrive gaat. ook handig :)
Top oplossing, al levert dat wel wachttijden op natuurlijk..

Ik baal er het meeste van dat je niet gewoon naar binnen kunt lopen en even kijken wat de handigste en goedkoopste oplossing is, of even lekker door de verfkleurtjes bladeren enzo. Je moet idd alles vooraf plannen en bestellen. -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197406391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Voor mij iets van 20 minuten, maar voor elke bouwmarkt moet ik in de auto stappen..
Ik had hier een kleine particuliere toko om de hoek zitten, was best handig, maar die is natuurlijk failliet gegaan.
Tap tap tap
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:53:35 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197406411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Ah ja, die hornbach hier heeft inderdaad wel een half tuincentrum er aan vast hangen.

Zit die nog niet door heel Nederland?
Hebben gruwelijk veel, maar hun hout is echt dramatisch slecht.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197406428
Dagje shoppen in Duiven, mis het ;(
Tap tap tap
pi_197406457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had hier een kleine particuliere toko om de hoek zitten, was best handig, maar die is natuurlijk failliet gegaan.
we hebben hier wel een ijzerwarenhandel in het dorp. niet te vergelijken met een bouwmarkt, maar elke rare maat schroef, plug of scharnier of dingen die je nog nooit hebt gezien, heeft hij wel ergens in een laatje liggen _O_
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hebben gruwelijk veel, maar hun hout is echt dramatisch slecht.
daar heb ik weinig ervaring mee eigenlijk
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_197406552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:19 schreef babylon het volgende:

[..]

Hornbach is by far de beste. Praxis en Karwei kom ik liever niet.
Gamma ga ik nog één keer heen. Om de verkeerde kabel die ik moest meenemen, want omdat ze niet open zijn mogen ze geen retouren innemen. (lang verhaal, Gamma is kut)
Hornbach en Bauhaus is aarxig hetzelfde volgens mij. Bauhaus is 20 minuten rijden, Hornbach gaat binnenkort bouwen hier in de stad, maar uiteraard precies aan de andere kant van de stad. Maakt straks niet veel uit waar ik heen ga.

Praxis heeft er jaren tegen geprocedeerd dat de Hornbach 250 meter verderop een winkel opent. Godzijdank hebben ze dat verloren. Als je nou zo bang bent voor de concurrentie, zorg dan dat je zelf de zaken beter op orde hebt.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')