Ik haat het wanneer dat niet zo is en je in een infinite loop terecht komt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist, maar dan sta je gewoon in de file of wachtrij, heel simpel
en er kan al 30 jaar gemeld worden hoelang het nog gaat duren of welk nummer je hebt in de wachtrij.
173......quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
7.099 nieuwe positieve testen
262 nieuwe ziekenhuisopnames
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
Matig, ik was te negatief.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vandaag: 6200
Morgen: 6300
Woensdag: 7800.
Edit: Vandaag en morgen omgedraaid.
Moet nu al inwendig lachen om de gif van Wheeledwarrior.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
Overlijdens is hoog... positieve testen valt volgens mij wel mee voor een hogere woensdag. Die gaat wel de goede kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
Oei, kleine stijging in het aantal positieve testenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
Dagcijfers 6 januari
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
Minder dan ik had verwacht voor vandaag. Oke, tijd om wat positiever te worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
Dagcijfers 6 januari
39 nieuwe IC-opnames
173 nieuwe overlijdens
Overlijdens lopen volgens mij zo een 3 weken achter op besmettingen, dus dat is niet heel vreemd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Overlijdens is hoog... positieve testen valt volgens mij wel mee voor een hogere woensdag. Die gaat wel de goede kant op.
Of de oud en nieuw piekquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Questular het volgende:
Mogen we nu dan officieel zeggen dat de daling is ingezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
4 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmetting
30 gemeentes met 2-4 besmettingen
82 gemeentes met 5-9 besmettingen
84 gemeentes met 10-14 besmettingen
46 gemeentes met 15-19 besmettingen
32 gemeentes met 20-24 besmettingen
Zat niet ver mis met mijn 7000wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Natuurlijk niet, dan had je een extra halvering moeten hebben zowat..quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Duidelijk is wel dat er een dalende trend is nu, maar wel heel zwak en langzaam.
Vraag is ook of het genoeg is voor de 19e... denk het niet.
Ja, zo krijg ik de IC ook leeg...quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Overlijdens is hoog... positieve testen valt volgens mij wel mee voor een hogere woensdag. Die gaat wel de goede kant op.
ik wacht verwacht geen daling van die verhalenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Definitief geen kerstpiek dus. Kunnen die verhalen ook de koelkast in.
Kan natuurlijk nog steeds dat dit de kerstpiek is. Dat er anders een grotere daling was geweest al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:17 schreef Noordzijde het volgende:
Wat een kerstpiek zeg. Bizar. Wauw.
God heeft ze bescherm.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:
De kerkelijke gemeentes verdwijnen weer langzaam uit de top20 om weer overgenomen te worden door de usual suspects.
Oja, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan natuurlijk nog steeds dat dit de kerstpiek is. Dat er anders een grotere daling was geweest al.
Misschien is iedereen daar inmiddels overleden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:20 schreef _serial_ het volgende:
De kerkelijke gemeentes verdwijnen weer langzaam uit de top20 om weer overgenomen te worden door de usual suspects.
Op naar de kroeg!quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet nu al inwendig lachen om de gif van Wheeledwarrior.
Ja precies. Zonder al die aso's met kerst hadden we nu al in de kroeg gezeten. Walgelijkquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon vrij aannemelijk. Meeste besmettingen gebeuren thuis/op visitie.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Heeft moeke @:Momo een kaartje van heel NL? #dtv
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar noem me maar geen moeke
Daar lijkt het op.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Definitief geen kerstpiek dus. Kunnen die verhalen ook de koelkast in.
Aso's niet perse, maar het kan wel een effect hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies. Zonder al die aso's met kerst hadden we nu al in de kroeg gezeten. Walgelijk![]()
![]()
Dat word dermate weinig getest dat dat niet significant is.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er ergens ook cijfers die de Engelse variant laten zien?
https://twitter.com/thomivarquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Heeft moeke @:Momo een kaartje van heel NL? #dtv
Muwahaha is het al 1 aprilquote:
Ik denk dat toch veel mensen kerst bescheiden hebben gehouden en vooral hebben gevierd met de mensen die ze normaal ook regelmatig zien. Bovendien zijn de kantoren en scholen grotendeels dicht geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Toch snap ik het niet zo.
Zoals de meesten hier ben ik geen viroloog of statisticus, maar eigenlijk is het toch vreemd als zoveel mensen uit verschillende huishouden op een bepaald moment bij elkaar komen, dat je dat niet terug ziet in de cijfers?
Wie kan dat verklaren? Zou het deels kunnen zijn door de lockdown/sluiting van de scholen dat die dit iets vertekenen?
Ja. Nee. Gaan we nooit weten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Zoals de meesten hier ben ik geen viroloog of statisticus, maar eigenlijk is het toch vreemd als zoveel mensen uit verschillende huishouden op een bepaald moment bij elkaar komen, dat je dat niet terug ziet in de cijfers?
Wie kan dat verklaren? Zou het deels kunnen zijn door de lockdown/sluiting van de scholen dat die dit iets vertekenen?
Lijkt me wel. De kerst verhoogt het aantal, de lockdown verlaagt het. En dan kom je op deze aantallen uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Zoals hierboven al staat, misschien zie je het nu juist wel in de cijfers en had het zonder de feestdagen wel de helft geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Of dat het uiteindelijk toch niet het horror beeld was dat hele families in wilde orgiën samenkwamen, maar dat mensen beperkt en verstandig hebben gehandeld voor het grootste deel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Terschellingquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar noem me maar geen moeke
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:26 schreef skrn het volgende:
Een goede dag.
Het aantal besmettingen is beperkt, zeker als je bedenkt dat we een lang weekend hadden, en mensen minder geneigd zouden zijn te testen.
Dan is het vaccineren begonnen.
En het Moderna-vaccin goedgekeurd.
En zijn er netto minder patiënten in het ziekenhuis met de dag daarvoor.
Het zou zomaar kunnen zijn .. dat we later zeggen ... dat woensdag 6 januari een cruciaal moment, een kantelpunt, in de strijd tegen corona.
Je zag wel dat voor kerst heel veel mensen zich lieten testen, dus als men gewoon netjes thuis is gebleven bij klachten kan dat al heel veel geholpen hebben. Daarnaast zijn wij misschien toch wel redelijk gehoorzaam en heeft men niet massaal feesten gevierd met tientallen mensen bijelkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Daar lijkt het op.
Zijn nog niet klaar met tellenquote:Op woensdag 6 januari 2021 15:30 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen NOS bericht @:zipportal
#stopthecountquote:
Nou, die zag ik toch liever.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een nieuw 'Unox-meisje' gevonden hoor
Hugo gaat dit even goed melken. Elk beetje nieuws wat geen negatief nieuws is is voor hem momenteel een win.quote:
Dan kunnen de kroegen in de andere provincies toch wel weer open?quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Groningen, Friesland en Drenthe zijn de enige provincies die een stijgende lijn nog hebben
Wat een opportunisme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |