vertrouwen in de huisartsen heb ik wel, alleen niet in de mensen die de informatie moeten aanleveren en dat dat op tijd gaat gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:10 schreef Molo het volgende:
De huisartsenkoepels zijn hartstikke betrokken en op de hoogte weet ik uit eerste hand.
Dat het nog niet bij elke huisarts en assistent bekend is is een ander verhaal.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed komt. Deze groep voert al jaren top de griepprik en sinds kort ook de pneumokokkenprik uit![]()
Beetje vertrouwen in die groep lieve mensen
Maar de vaccins moeten vooral de mensen die ze nemen beschermen en dat doet AstraZeneca dan ook gewoon prima. Dus gewoon een goed vaccin en het kan wel eens het beste vaccin zijn voor ons, omdat verwacht word dat ze in grotere aantallen kunnen leveren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef VacaLoca het volgende:
Vind dat AstraZeneca vaccin maar beetje gevaarlijk als het maar 70% effectief is. Als doelgroep van dat vaccin na vaccinatie meer risico neemt dan kan dat meer doden opleveren met 30% kans dat toch fout gaat dan wanneer ze op afstand blijven.
Hopelijk komt er nog extra van Moderna en ook Curevac en Pfizer om zoveel mogelijk mensen daarmee in te enten. mRNA all the way.
Dit is een strategie, geen harde planning.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:10 schreef crystal_meth het volgende:
Ow, volgens de planning (4 januari) zou het Moderna vaccin eerst voor bewoners van rusthuizen gebruikt worden, en dat wordt door de instellingartsen gedaan. Huisartsen zouden pas in maart(?) beginnen met vaccineren (18-60 met medische indicatie)
Als die planning nog klopt....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: i dunno ....
Klopt, qua uitvoering van de prik iig (systeem heb ik andere ervaringen mee), echter hebben ze hierin geen vrije hand en zowel VWS als partijen als GGD en RIVM veel meer nodig dan bij de griepprik uitvoering en logistiekquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is hun werk. Heb ook echt alle vertrouwen erin dat zij echt wel zorgdragen voor een goed werkend systeem. Ze doen al jaren niet anders.
Je vergeet een uitroeptekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Exact dit. Maar blijkbaar weten 2 (!!!!!) users op FOK! het beter dan alle huisartsen van Nederland bij elkaar.
Dagcijfer gaat wel stijgen, maandag/dinsdag zijn altijd daldagen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:16 schreef Sfancta het volgende:
Van daag weer een mindering of de kerstpiek des doom?
Vertegenwoordigers van de huisartsen zitten daar gewoon bij, bij die gesprekkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vertrouwen in de huisartsen heb ik wel, alleen niet in de mensen die de informatie moeten aanleveren en dat dat op tijd gaat gebeuren.
deja vu met de situatie van de GGD nu....
Tja, normaal zou ik meer tijd besteden aan het opzoeken van de informatie, maar dan zouden we alweer 100 posts over huisartsen verder zijn....quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is een strategie, geen harde planning.
Doel je met die 2e nou op mij of op die dokersassistente die het aangaf?!quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:14 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Exact dit. Maar blijkbaar weten 2 (!!!!!) users op FOK! het beter dan alle huisartsen van Nederland bij elkaar.
of ze nu al bezig zijn de huisartsen voor te bereiden, en dat blijkt dus minimaal te zijn op het moment.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:18 schreef Noek het volgende:
Maar wat wil je echt concreet weten dan, Predator?
Dit moment is de maanlanding van onze generatie.quote:
en dat blijkt dus minimaal te zijn op het moment.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of ze nu al bezig zijn de huisartsen voor te bereiden, en dat blijkt dus minimaal te zijn op het moment.
inmiddels dus al 2 verschillende huisartsen en 1 doktersassistente ( van Mammietje )quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:23 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
en dat blijkt dus minimaal te zijn op het moment.
Hoe kom je hier nou bij? Puur gebaseerd op je eigen huisarts dus?
Op zich snap ik dat je interesse hebt in de voorbereiding van huisartsen op het vaccineren. Maar jouw huisarts is toch niet verplicht om jou daarover iets te zeggen? Waarom zou hij dat doen? Daar is hij niet voor.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
inmiddels dus al 2 verschillende huisartsen en 1 doktersassistente ( van Mammietje )
maar dat zal wel niks zeggen
waarom zou hij erover liegen ?quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:26 schreef 297534 het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat je interesse hebt in de voorbereiding van huisartsen op het vaccineren. Maar jouw huisarts is toch niet verplicht om jou daarover iets te zeggen? Waarom zou hij dat doen? Daar is hij niet voor.
Jij maakt je duidelijk geen zorgen dat huisartsen nog niet geinformeerd worden over wat er wanneer van ze verwacht gaat worden wat betreft Corona-vaccinaties..quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:25 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooo, dat zijn dus ALLE huisartsen en ze zijn dus ALLEMAAL niet goed voorbereid.
jeetje mina zeg.
Het enige wat relevant is voor jou is concreet wanneer jij geprikt wordt. En dat weet hij nog niet.quote:
Je kunt ook gewoon een zero-tolerance op anekdotische 'bewijzen' doorvoeren.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:28 schreef Momo het volgende:
Weet je dat je elkaar ook kan negeren als je het niet eens wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |