Omdat ie Rutte 2.0 is ja.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wopke heeft wel de uitstraling van een premier.
De oppositie is zwakker dan ooit idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor Rutte?
Dorpsgek Baudet?
Klaver?
Wilders?
Maar wel 5 pakjes sjek per week oproken en dure voeding voor de hond.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nou, als je zelf niet bij de armen hoort maakt het jou natuurlijk niet uit. Voor degene die nu wel bij de voedselbank langs moeten wel of hun huur niet meer kunnen betalen.
Nu nog werk in overvloed? Waar haal je dat vandaan? En wat denk je van de torenhoge huren en de woningmarkt waarvan de prijzen niet meer op te hoesten zijn? Waar je in je eentje nauwelijks meer een woning kan huren of vinden? 10 jaar op de wachtlijst moet staan of wordt overboden door investeerders en daardoor ontzettend veel geld kwijt bent van je salaris aan de huur? Wanneer wordt dat eens recht getrokken?quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wel 5 pakjes sjek per week oproken en dure voeding voor de hond.
Sorry voor mijn vooroordelen, maar in dit land hoeft niemand arm te zijn.
Er is werk in overvloed en anders pak je maar weer een studie op ofzo. En in de tussentijd kun je gewoon bijstand trekken met alle voordelen die daar bij horen.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar het eerste wat ik elke maand laat overmaken is de hypotheek.
Wij hebben net een nieuw huis gekocht en lastminute toch besloten een verbouwing te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nu nog werk in overvloed? Waar haal je dat vandaan?
Huizen staan gemiddeld een week te koop ofzo, plus ze gaan bijna altijd ver boven de vraagprijs weg.quote:En wat denk je van de torenhoge huren en de woningmarkt waarvan de prijzen niet meer op te hoesten zijn?
Dat ben ik met je eens.quote:Waar je in je eentje nauwelijks meer een woning kan huren of vinden? 10 jaar op de wachtlijst moet staan of wordt overboden door investeerders en daardoor ontzettend veel geld kwijt bent van je salaris aan de huur? Wanneer wordt dat eens recht getrokken?
Partij voor de Dieren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat is het alternatief voor Rutte?
Dorpsgek Baudet?
Klaver?
Wilders?
Een simpele verklaring zou kunnen zijn dat men blokkades opwerpt voor hen die zich willen laten lesten en gewoon zegt dat ze thuis maar moeten uitzieken:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds de lage aantallen positieven van Belgie niet. Ze hebben alweer weken de winkels open volgens mij? En de cijfers blijven heel laag vergeleken met de omringende landen.
Hoeveel gevallen blijven zo onder de radar, omdat ze thuis maar moeten uitzieken?quote:Hebt u koorts en/of luchtwegklachten (zoals hoesten en ademhalingsmoeilijkheden)?
Bel uw huisarts en vermeld de symptomen. Ga niet naar de wachtzaal of naar spoed. De huisarts bepaalt via telefonisch consult of u thuis kunt uitzieken of getest moet worden. De huisarts zal u testen of u doorverwijzen naar het triagecentrum in de buurt. Indien u positief test, moet u in isolatie.
https://www.vlaanderen.be(...)esten-en-quarantaine
Ik mis nog steeds een beetje de info over jonge kinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Draadje van epidemioloog die veel over vaccins weet over de scholen in Nederland en die nieuwe variant.
Hij kan zijn eigen partij niet eens leiden, gezien de chaos daar. Hoe kun je dan een land aansturen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 00:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Baudet zou gewoon een uitstekende MP zijn. Die man snapt het. Niet alleen met corona.
Die info wordt in november bekend (dat het geen zak uitmaakt), in de tussentijd blijven ze ons bang maken dat ook kinderen in het ziekenhuis terecht komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 02:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds een beetje de info over jonge kinderen.
Voor de middelbare geloof ik het wel. Die zullen overigens grotendeels wel besmet zijn geweest de afgelopen 10 maanden.
Stel we doen basisscholen en onderbouw open, rest online. Leidt dit tot kleine kinderen die massaal het virus gaan verspreiden en zo een mega golf creëren.
En hoe is het ziektebeeld bij 12-, komen die nu bij deze mutatie wel in het ziekenhuis? Of zijn ze nog steeds asymptomatisch.
Gewoon de PlayStation aanslingerenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:41 schreef KennyPowers het volgende:
Morgen het nieuws vermijden met die eerste vaccinatie hype
quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon de PlayStation aanslingeren
Jazeker, zo komt er, net als voor alcohol, een verbod op het verkopen van junkfood na 20:00.quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:58 schreef Xqtress het volgende:
[..]![]()
Groot gelijk. Mag ik jou toevoegen
![]()
Nog niet helemaal wakker hier. Maar zag ik voorbij komen dat er nog meer maatregelen aankomen?
Ja kneuterig liveshow moment bij de NOSquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:07 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)zien-bij-de-nos.html
Overdrijven is ook een kunst
Snackbars e.d. gingen hier al om 8 uur dicht volgens mij maar bezorgen ging nog wel later door.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, zo komt er, net als voor alcohol, een verbod op het verkopen van junkfood na 20:00.
Ik kijk ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:07 schreef TLC het volgende:
Het is niet eens overdrijven, het is genant dat je er als laatste land van Europa nog een persmomentje van wil maken terwijl je je kapot zou moeten schamen. Alsof je de uitvinding van de schaamlap in beeld brengt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:07 schreef TLC het volgende:
Oh god hebben we Landgeld weer. Je snapt dat wanneer we gewoon alles open hadden gelaten het vele malen erger was geweest he?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:29 schreef Landgeld het volgende:
Als de besmettingen niet dalen. Is het dan ook niet logisch te stellen dat hetgeen nu gesloten is, een klein aandeel had als bron van de besmettingen?
Ik denk eerder dat de ene bron ingewisseld is voor de andere, namelijk op bezoek gaan en in kuddes winkelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:29 schreef Landgeld het volgende:
Als de besmettingen niet dalen. Is het dan ook niet logisch te stellen dat hetgeen nu gesloten is, een klein aandeel had als bron van de besmettingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |