Gister 'mijn' kroegbaas in de krant. Die werd het thuis zitten helemaal zat (naast de kleine acties die ze doen/deden voor de kroeg). Die werd daar alles behalve vrolijk van.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als kind had ik dat ook veel... kwam door veel zwemmen en altijd maar op dichte gymschoenen lopen...
En dan op vakantie naar een warm land met zee en strand en in no-time alles genezen...
En dan vandaag zoveel besmettingen:quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:58 schreef skrn het volgende:
Ja, we hebben het nu over gezondheidskwaaltjes, dus ik dacht, dan mag ik mijn inbreng ook hier posten.
Maakt niet uit .. ik ben wel positief over het vaccineren. Eindelijk. Een goede dag.![]()
Hopen dat de cijfers ook goed zijn vandaag, dan gaat het wel lukken.
Hahah blijkbaar. Ik ben zelf 3/4 kg zwaarder maar dat train ik er wel weer af. Meeste familie en vrienden zijn wel 5kg of meer zwaarder. Vooral door het binnen zitten, meer eten, minder sport. Maar we zitten ook net na kerst. Dat komt vast goed.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo te horen is cesare de enige die het zo ziet want ik zie het zelf ook niet in mijn omgeving. Weet wel dat er veel grappen over gemaakt zijn een half jaar geleden.
Koop gewoon een broek met elastiek... niemand doet je wat!quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hahah blijkbaar. Ik ben zelf 3/4 kg zwaarder maar dat train ik er wel weer af. Meeste familie en vrienden zijn wel 5kg of meer zwaarder. Vooral door het binnen zitten, meer eten, minder sport. Maar we zitten ook net na kerst. Dat komt vast goed.
Of het goed gaat kunnen we over week pas oordelen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:58 schreef skrn het volgende:
Ja, we hebben het nu over gezondheidskwaaltjes, dus ik dacht, dan mag ik mijn inbreng ook hier posten.
Maakt niet uit .. ik ben wel positief over het vaccineren. Eindelijk. Een goede dag.![]()
Hopen dat de cijfers ook goed zijn vandaag, dan gaat het wel lukken.
Op die manier.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om die handel maar mocht het door een EMA of FDA zijn goedgekeurd dan heb ik er geen moeite mee om het te nemen, zolang dat op de wc eend basis is niet.
Zorgvuldigheid!quote:
Achterbuurvrouw waar ik poosje mee heb staan kletsen oudjaarsavond en een drankje van heb aangenomen is inmiddels flink verkouden en doet vandaag een test, hoorde ik netquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of het goed gaat kunnen we over week pas oordelen.
Na besmetting duurt het gemiddeld 5-6 dagen tot symptomen. Dan nog afspraak maken voor test. Dag erna op z'n vroegst testen en dag daarna ben je een statistiek. Dus vanaf vrijdag kunnen we beetje zien of er met oud en nieuw nog veel besmettingen zijn geweest.
De gemiddelde Fok!ker (Foker, Fok!er?) heeft een e-penis van minimaal 1.50m, daarom raakt de 1.5m maatregel niet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
jouw aanname
[..]
[..]
Ja stel. Daar heb je dus sluitend bewijs voor nodig.
[..]
Dat is tot vervelens toe benadrukt.
[..]
"Ah, ik sport, ik rook niet, ik drink niet, ik heb geen overgewicht, ik heb een lul van 30 centimeter en een IQ van 140 dus het virus kan mij niets doen. Prima, ik kan doen wat ik wil."
Een beter immuunsysteem maakt je niet immuun.
[..]
Er is dan ook tot vervelens toe herhaald dat men liefst niet zou moeten drinken en indien wel het heel erg matigt.
Sinds het nieuwe jaar ?Waarom nu ineens?quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ook op het werk dragen we nu mondkapjes!
Net als de herfstpiek, black friday piek, dampiek, paaspiek etc? Dat is wel echt een verrassing..quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:09 schreef Vliegbaard het volgende:
De gevreesde kerstpiek blijft wel een beetje uit heb ik het idee.
Terwijl we die eigenlijk wel nodig hadden om een verlenging van de lockdown af te dwingen!quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:09 schreef Vliegbaard het volgende:
De gevreesde kerstpiek blijft wel een beetje uit heb ik het idee.
Het is voornamelijk een bevestigingquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net als de herfstpiek, black friday piek, dampiek, paaspiek etc? Dat is wel echt een verrassing..
Ah, wat slecht van jullie beiden. We hebben niet voor niets een lockdown, het zorgpersoneel is je niet bepaald dankbaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Achterbuurvrouw waar ik poosje mee heb staan kletsen oudjaarsavond en een drankje van heb aangenomen is inmiddels flink verkouden en doet vandaag een test, hoorde ik net![]()
Maar goed, is inmiddels 6 dagen geleden en I feel fine. Dussss zal hopelijk wel loslopen.
De grote vraag is vooral waarom jij met de jaarwisseling zo amicaal was met je achterbuurvrouwquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Achterbuurvrouw waar ik poosje mee heb staan kletsen oudjaarsavond en een drankje van heb aangenomen is inmiddels flink verkouden en doet vandaag een test, hoorde ik net![]()
Maar goed, is inmiddels 6 dagen geleden en I feel fine. Dussss zal hopelijk wel loslopen.
Die pieken zijn erg regionaal. Sprak gisteren een collega van het Amphia. Die hadden blijkbaar wel duidelijk een zichtbaar effect van black friday.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net als de herfstpiek, black friday piek, dampiek, paaspiek etc? Dat is wel echt een verrassing..
Nee, laatste paar weken ook al.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe jaar ?Waarom nu ineens?
Of was dit al eerder?
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ah, wat slecht van jullie beiden. We hebben niet voor niets een lockdown, het zorgpersoneel is je niet bepaald dankbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |