SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Dit nummer zou voor mij geschreven kunnen zijn. Heb de laatste tijd zo vaak last van mijn ogen, maar volgens de opticien is mijn sterkte niet veranderd, terwijl ik echt slechter zie.quote:
Is je oogdruk wel goed?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer zou voor mij geschreven kunnen zijn. Heb de laatste tijd zo vaak last van mijn ogen, maar volgens de opticien is mijn sterkte niet veranderd, terwijl ik echt slechter zie.
Ja, als de corona een beetje over is, ga ik een afspraak maken met de oogarts.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is je oogdruk wel goed?
Geen idee of het invloed heeft op hoe goed je wel of niet ziet maar het is wel iets wat je in de gaten moet houden.
Ik zou er niet te lang mee wachten. Kan je veel vermoeidheid en hoofdpijn schelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als de corona een beetje over is, ga ik een afspraak maken met de oogarts.
Ja, maar dan moet ik eerst naar de huisarts voor een verwijzing. En ook de huisartsen hebben wel wat beters te doen nu. Dat is misschien het grote probleem nu van onze zorg. Je belast het met een klein iets al best veel. Vaak zal het goed zijn, maar in dit soort tijden niet echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou er niet te lang mee wachten. Kan je veel vermoeidheid en hoofdpijn schelen.
Ja, klopt. Die lopen ook al bijna een jaar op hun tenen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst naar de huisarts voor een verwijzing. En ook de huisartsen hebben wel wat beters te doen nu. Dat is misschien het grote probleem nu van onze zorg. Je belast het met een klein iets al best veel. Vaak zal het goed zijn, maar in dit soort tijden niet echt.
Nee, daar heb ik nou geen last van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:23 schreef brother52 het volgende:
Elke keer wanneer ik dit hoor denk ik dat het niet klopt. Ik zit altijd met een heel andere gitaarlijn in mijn hoofd.
Ik denk dat het komt door een lokaal bandje dat ik vroeger een paar keer gezien heb. Zij speelden hem heel anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nou geen last van.
Oh, die 4 luister ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 4, dan vind ik het wel mooi geweest voor vandaag.
En alvast sorry voor de volgende maar die mag ik niet overslaan van mezelf
Je raakt er al aan gewendquote:
Oh, daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Want de opticien was degene die mij had aangeraden om naar de oogarts te gaan. Dat kan ik wel proberen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, ik ben met een briefje van de opticien naar de huisarts gestapt voor een verwijzing naar de oogarts, huisarts heeft mij niet gezien.
Ja, maar tradities zijn ook wat waard.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef brother52 het volgende:
Eigenlijk een beetje zonde dat ik mijn outro moet draaien. Na die van net hoort het eigenlijk gewoon stil te zijn.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Rolling Stones - Gimme Shelter
03. 3 Doors Down - Behind Those Eyes
04. Anathema - Close Your Eyes
05. Dizzy Mizz Lizzy - 67 Seas In Your Eyes
06. Ane Brun - Drowning In Those Eyes
07. Angels & Airwaves - Dry Your Eyes
08. Biffy Clyro - Eye Lids
09. Birds Of Tokyo - Wild Eyed Boy
10. Birth Of Joy - Keep Your Eyes Shut
11. Antony & The Johnsons - Her eyes are underneath the ground
12. Black Rebel Motorcycle Club - Red Eyes And Tears
13. Blind Melon - With the Right Set of Eyes
14. Blue Haze - Smoke Gets In Your Eyes
15. Bobby Vee - The Night Has A Thousand Eyes
16. Snow Patrol - Shut Your Eyes
17. Bombay Bicycle Club - Eyes Off You
18. Black Peaks - White Eyes
19. Circa Survive - Close Your Eyes To See
20. The Gentle Storm - Eyes of Michiel (Gentle Version)
21. Primus - Eyes Of The Squirrel
22. Dave Hause - Eye Aye I
23. De La Soul - Eye Know
24. A Wilhelm Scream - Less Bright Eyes, More Deicide
25. Depeche Mode - World In My Eyes
26. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
27. Disco Ensemble - Eyes Of A Ghost
28. Doors - My Eyes Have Seen You
29. Ed Harcourt - Wandering Eye
30. Toad the Wet Sprocket - The Eye
31. Face Tomorrow - Static Eyes
32. Gin Blossoms - Blue Eyes Bleeding
33. Smashing Pumpkins - Thru The Eyes Of Ruby
34. Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
35. Roxy Mussic - Angel Eyes
36. Propaganda - Duel Eye To Eye
37. The Black Crowes - Bad Luck Blue Eyes Goodbye
38. Melanie Doane - I Can't Take My Eyes Off You
39. Halo Friendlies - I'm All Eyes
40. Portishead - Western Eyes
41. Jackson Browne - Doctor My Eyes
42. The Like - I Can See It In Your Eyes
43. Peter Gabriel - In Your Eyes
44. Tindersticks - 06 - Before You Close Your Eyes
45. Van Morrison - Brown Eyed Girl
46. Sleepy Sun - Open Eyes
47. The Jimi Hendrix Experience - Gipsy Eyes
48. Goldfinger - Open Your Eyes
49. Survivor - Eye Of The Tiger
50. Jerry Cantrell - Angel Eyes
51. Rishloo - Diamond Eyes
52. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik houd niet zo van tradities.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar tradities zijn ook wat waard.
Goedemorgen Melting. Goed geslapen?quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Goed geslapen?
Ik ging weer eens veel te laat slapen (00.45). Als ik slaap, slaap ik prima. Maar helaas dus veel te kort.quote:Op woensdag 6 januari 2021 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja, ik mag niet klagen.
Wel een paar keer wakker geweest, maar tussen het wakker worden door, diep geslapen.
Daarom nu ook best moe, denk ik.
En jij? Nog wat tot rust gekomen, na het ogengeluid van gisteren?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ging weer eens veel te laat slapen (00.45). Als ik slaap, slaap ik prima. Maar helaas dus veel te kort.
Mja 2 nachten niet geslapen ben echt vies moe nu. En gaap ook als een malle.quote:
Dat zou je zeggen, hequote:Op woensdag 6 januari 2021 07:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt maar kort ja.
Kun je niet beter eerder naar bed gaan dan?
Dan snap ik dat weer wel.quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, he![]()
Maar aan het eind van de avond word ik juist steeds energieker en dan is het zo zonde om te gaan slapen.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Vanochtend een golflesje, lekker de wei in
![]()
Nu even lekker rustig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:12 schreef just me het volgende:
Heb er wel zin in, is alweer zo lang geleden
Hoe is het op je werk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |