Ik schakel moeiteloos door.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry amice.
Hoe gaat het met je nu je in een dartgat valt?
Wat was er gebeurd met Adrian Lewis? Die heb ik gemist bedenk ik me zojuist (ik schakelde pas in rond de kwartfinales)quote:
Hij vloog eruit voor de kwartfinales.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd met Adrian Lewis? Die heb ik gemist bedenk ik me zojuist (ik schakelde pas in rond de kwartfinales)
Zonde. Meen me te herinneren dat het wel een goede darter was.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vloog eruit voor de kwartfinales.
Wel een ontzettende grafkopquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde. Meen me te herinneren dat het wel een goede darter was.
Godstalentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd met Adrian Lewis? Die heb ik gemist bedenk ik me zojuist (ik schakelde pas in rond de kwartfinales)
Ik schrik hiervanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:24 schreef Heeinz het volgende:
TT
Tot zover mijn jaarlijkse post in de SC
Ff mod-pauze vanwege wat omstandigheden, maar over paar weken ben ik er weer hoor. En ik post wel gewoon mee, alleen het modden heel ff niet. Bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
@:Lavenderr ik dacht dat jij mod was op het Big Brother forum? Je naam staat er niet meer bij? Waarom?
IK MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff mod-pauze vanwege wat omstandigheden, maar over paar weken ben ik er weer hoor. En ik post wel gewoon mee, alleen het modden heel ff niet. Bedankt voor het vragen
Dan gaan de streams los?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:47 schreef fetX het volgende:
Nog een uur en drie kwartier
@:onlogisch
@:maxi-mus
@:wereldgozer
@:zipportal
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan gaan de streams los?
Ik ga dat niet kijken.
Hou je veiligquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff mod-pauze vanwege wat omstandigheden, maar over paar weken ben ik er weer hoor. En ik post wel gewoon mee, alleen het modden heel ff niet. Bedankt voor het vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |