Hoeft van mij ook niet zo eigenlijk, in deze tijden met toch de nodige alternatieven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven eerlijk gezegd, 25 miljoen in deze corona-tijden.
Dan hebben we wel een hoop sterke donkere mooie jongens voorin.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haller maakt er wel lachend 30 in Nederland, maar 25 miljoen vind ik alsnog vrij veel.
Ach, voetbal is geen sport.
Voor je het weet wordt de competitie onderbroken omdat heel Ajax naar de Africa Cup moet.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hebben we wel een hoop sterke donkere mooie jongens voorin.
Zijn er ook nog woorden die je niet gefilterd hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Net als ik alle Ajax-termen op Twitter heb weggefilterd.
Ik zou toch zweren dat hij voor Frankrijk speelde maar dat zal wel bij Jong zijn geweest dan, ik zie nu een Ivoriaans (?) vlaggetje staan.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt de competitie onderbroken omdat heel Ajax naar de Africa Cup moet.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn er ook nog woorden die je niet gefilterd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja, dat is ook niet gunstig.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat hij voor Frankrijk speelde maar dat zal wel bij Jong zijn geweest dan, ik zie nu een Ivoriaans (?) vlaggetje staan.
Afgelopen november gedebuteerd zie ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat hij voor Frankrijk speelde maar dat zal wel bij Jong zijn geweest dan, ik zie nu een Ivoriaans (?) vlaggetje staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Is dit serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Zit ik in Bananasplit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Aha, dat is rijkelijk laat. (of zijn kans afgewacht wellicht die niet kwam)quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgelopen november gedebuteerd zie ik.
Zelfbescherming.quote:
Je krijgt spontaan een TIA als iemand iets zegt over Labyad of Gotze?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je krijgt spontaan een TIA als iemand iets zegt over Labyad of Gotze?
Ik volg (te)veel Ajax-gerelateerde twitterusers die zich tien kilometer diep indekken voor iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je krijgt spontaan een TIA als iemand iets zegt over Labyad of Gotze?
Hij zal wel even hebben afgewacht of Frankrijk ooit een optie was inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aha, dat is rijkelijk laat. (of zijn kans afgewacht wellicht die niet kwam)
Die zou je ook kunnen ontvolgen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg (te)veel Ajax-gerelateerde twitterusers die zich tien kilometer diep indekken voor iedere wedstrijd.
We hebben inderdaad een hoop mooie donkere jongens, allen te danken aan de prachtige samenwerking met Ajax Cape Town. (kuch)quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal wel even hebben afgewacht of Frankrijk ooit een optie was inderdaad.
Nooit zo bij stilgestaan, maar Ajax is inderdaad iedere keer lekker veel spelers kwijt aan die Afrikaanse landen.
In ieder geval nog een geluk dat Dest weg is.
Dat heeft wel lekker veel opgeleverd zeg.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben inderdaad een hoop mooie donkere jongens, allen te danken aan de prachtige samenwerking met Ajax Cape Town. (kuch)
Onana, Mazrouai, Kudus, Labyad, Traore, Haller ... een half team weg in januari volgend jaar.quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben inderdaad een hoop mooie donkere jongens, allen te danken aan de prachtige samenwerking met Ajax Cape Town. (kuch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |