Bang waarvoor, precies?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd zo bang bent om op je bek te gaan en daarom maar een gimmick team gaat verzinnen.
(die inderdaad vorig jaar bovenaan stond)
Je denkt toch niet dat het mij ook maar een seconde interesseert waar op de ranglijst ik sta of eindig?quote:
Oh ben ik de enige waarbij verder niks speelt in zijn leven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het mij ook maar een seconde interesseert waar op de ranglijst ik sta of eindig?
Act!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het mij ook maar een seconde interesseert waar op de ranglijst ik sta of eindig?
Wat precies, mijn posts met een kwinkslag aangaande de stand? In werkelijkheid, en dit heb ik al honderd keer gezegd, staat mijn interesse parallel met het achter het slot en grendel gaan van de transfermarkt.quote:
Oke! @El-Stinho denkt er kennelijk ook zo over. Ik ben alleen gefocust op de winst!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat precies, mijn posts met een kwinkslag aangaande de stand? In werkelijkheid, en dit heb ik al honderd keer gezegd, staat mijn interesse parallel met het achter het slot en grendel gaan van de transfermarkt.
Winst van de Keuken Kampioen Divisie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke! @:El-Stinho denkt er kennelijk ook zo over. Ik ben alleen gefocust op de winst!
Na de biedrondes is het een en al toeval en dom geluk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke! @:El-Stinho denkt er kennelijk ook zo over. Ik ben alleen gefocust op de winst!
Wij regisseren graag zelf de eigen ondergang.quote:
Explosief sfeertje daar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Vuurwerkdebielen
Goeie naam van die woordvoerder trouwens
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Capybara's zijn echt de meest toffe en chille dieren op aarde.
Fans woest na minder KKD op tv: ‘We worden keihard in de kou gezet’quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet ik woedend zijn lieve jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |