Bij DSM is er een plekje vrij heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Xavi Cañellas heeft ook nog geen nieuwe ploeg gevonden, dat is een veel groter schandaal.
Raim ja ook vast 27.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij DSM is er een plekje vrij heb ik gehoord.
Je vriendin/vrouw vind het geen leuke naam? Of wordt het een meisje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
@:Koffieplanter, Jan als naam gaat een lastige worden.
Dat 2e!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vriendin/vrouw vind het geen leuke naam? Of wordt het een meisje?
Puckquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marianne, Annemiek of Anna?
(Juffrouw) Jannie een optie?quote:
Dochters zijn ook veel leuker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
@:Koffieplanter, Jan als naam gaat een lastige worden.
Asscher moet lekker wat anders gaan doen.quote:
Hij moet met een mental coach gaan praten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Asscher moet lekker wat anders gaan doen.
Buschauffeur, ofzo.
Is het Gerry Eikhof? (Hoe spel je dat)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik vermaak me erg met de overdreven voorbeschouwing van de NOS op de vaccinatiecampagne. Allemaal correspondenten op plekken waar niets gebeurt
EickhoffGodquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het Gerry Eikhof? (Hoe spel je dat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |