Als je ergens een x-aantal keer zoveel kunt verdienen, waardoor je jezelf nooit meer ergens zorgen over hoeft te maken op dat gebied, snap ik het ook nog wel. Met een beetje geluk is het ook nog een ploeg met redelijke begeleiding, want het is niet zo dat hij bij Bora niks won. En hij moet Murkuf meenemen natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, weer een sprinter die de fout maakt om te denken dat hij zonder Quick Step ook wel even alle koersen kan winnen.
Zullen toch nog wel vertrouwen hebben in Jakobsen?quote:Op zondag 9 mei 2021 13:10 schreef wimderon het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar welke sprinter Pat er volgend seizoen bij gaat nemen.
Zelfs een Jakobsen op z'n oude niveau is niet voldoende om zegekoning te blijven. Tenzij Kef ook weer op zijn oude niveau komt. Hodge lijkt afgeschreven en Ballerini zal niet als pure sprinter ingezet gaan worden.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Zullen toch nog wel vertrouwen hebben in Jakobsen?
Laporte zie ik daar wel heen gaanquote:Op zondag 9 mei 2021 13:10 schreef wimderon het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar welke sprinter Pat er volgend seizoen bij gaat nemen.
Eljero!quote:Op zondag 9 mei 2021 13:10 schreef wimderon het volgende:
Nee, Viviani heeft zich al bij Pat gemeld volgens Theo Bos.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boubou!
Misschien is Phil een leuk project voor Pat om uit te laten groeien tot veelwinnaar.
Dat hoorde ik net inderdaad, maar hopen mag.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Viviani heeft zich al bij Pat gemeld volgens Theo Bos.
Ivan is jarenlang verpest door Bahrein, bij ons leert hij zijn volledige potentieel te benutten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alex moet niet naar het altijd onderpresterende Movistar.
Kijk naar Garcia Cortina Alex, kijk heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |