Kun je voorbeelden geven waar dat gelukt is?quote:Op donderdag 29 april 2021 08:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als iemand niet voor zijn sport geleefd heeft, dan heeft-ie nog wel potentie, als je de juiste snaar kunt treffen.
Van Vleuten heeft lange tijd niet voor sport geleefd.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waar dat gelukt is?
Ik wilde die disclaimer er nog bij zetten.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van Vleuten heeft lange tijd niet voor sport geleefd.![]()
Je bedoelt Cav en Taus?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:51 schreef Marcoss het volgende:
Je ziet wel regelmatig renners die bij een andere ploeg weer opleven na wat magere jaren. Vraag is alleen of dat komt doordat ze weer voor hun sport zijn gaan leven of door iets anders..
Ik weet niet of hij in zijn jongere jaren er de pet naar gooide, maar Laurens ten Dam schiet mij te binnen als een latere bloeier. .quote:Op donderdag 29 april 2021 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waar dat gelukt is?
Maar heeft die er eerst met de pet naar gegooid? Volgens mij niet, in z'n podcast heeft hij wel meerdere keren gezegd dat hij eerst wat betreft training, zeker vergeleken met de huidige generatie, maar wat aanklooide. Ik zie dat meer in de tijdsgeest dan dat hij er met de pet naar gooide. Wat betreft resultaten is hij natuurlijk wel een laatbloeier.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij in zijn jongere jaren er de pet naar gooide, maar Laurens ten Dam schiet mij te binnen als een latere bloeier. .
Jumbø Vismæquote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Jumbo Visma is bezig volop te profiteren van de Deense bonus en heeft een soort samenwerking opgezet met de nationale bond op het gebied van talentontwikkeling. Het resultaat is dat er op korte termijn mogelijk twee extra Denen kunnen worden vastgelegd, waarschijnlijk voor de beloftenploeg, en het zou zomaar kunnen dat Kasper Andersen, de Europees kampioen bij de junioren, er daar een van is.
quote:Op zondag 19 juli 2020 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie gaat Felix Gross een contract geven?
quote:a UAE Team Emirates annuncia l’ingaggio di Felix Groß a partire dalla prossima stagione. Il giovane pistard tedesco ha firmato un accordo con il team per i prossimi tre anni, con il contratto che arriverà dunque a scadenza al termine del 2024. Attualmente sotto contratto con la Rad-net Rose lo scorso anno si è distinto come uno dei pistard più promettenti grazie ai successi agli Europei di Fiorenzuola d’Arda, nei quali ha conquistato l’oro nell’inseguimento individuale e nel chilometro da fermo, oltre al bronzo nell’inseguimento a squadre.
De renners hebben inmiddels ook een vrijbrief voor een zomerse transfer.quote:Op woensdag 28 april 2021 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Delko heeft een groot probleem. Er moet blijkbaar heel veel geld bespaard worden, dus gaan een aantal ploegleiders en andere personeelsleden weg, en wordt het koersprogramma sterk beperkt. Altijd tegen mij en mijn Afrikaantjes.
Het is een jammerlijk verhaal, want Delko begon een steeds leukere ploeg worden, maar als Bini hierdoor eerder in de WT eindigt is dat wel positief natuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
De renners hebben inmiddels ook een vrijbrief voor een zomerse transfer.
https://www.lamarseillais(...)ne-tempete-IE7530093
« Des équipes sont intéressées pour me prendre dès le 1er août. Mais idéalement, je préférerais honorer mes engagements avec Delko jusqu’au bout »
Bini?
Siskevicius als dure kracht is wel merkwaardig.quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een jammerlijk verhaal, want Delko begon een steeds leukere ploeg worden, maar als Bini hierdoor eerder in de WT eindigt is dat wel positief natuurlijk.
Zou Sid Vicious dat op basis van die ene Parijs-Roubaix hebben gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Siskevicius als dure kracht is wel merkwaardig.
Hoort bij het meubilair natuurlijk. Ieder jaar in een hogere schaal ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Siskevicius als dure kracht is wel merkwaardig.
Hebben we die bevestiging, na het februariultimatum, ook weer. De altijd onsympathieke João Correira.quote:“Niemand moet mij geloven, maar het maakt mij echt niet uit of ik de Giro win met een Belg of een Portugees. Wie mij kent, weet dat ik de trui van de ploeg belangrijk vind, niet de vlag of het land. Ook de contractsituatie is heel anders: Remco heeft voor vijf jaar bijgetekend, João zal onze ploeg volgend jaar verlaten. Zijn manager heeft redelijk weinig respect getoond in de onderhandelingen. Het was nogal vaak: Patrick, ik zweer op het hoofd van mijn kinderen dat… Ik ben allergisch voor die uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |