quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:49 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Wees niet bang, want ik ben bij je,
vrees niet, want ik ben je God.
Ik zal je sterken, ik zal je helpen,
je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.
Ga zo door!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
Leviticus 19:19
Gij zult Mijn inzettingen houden; gij zult geen tweeërlei aard uwer beesten laten samen te doen hebben; uwen akker zult gij niet met tweeërlei zaad bezaaien, en een kleed van tweeërlei stof, dooreen vermengd, zal aan u niet komen.
KoningDavidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik mis Fok! dominee WAARHEID die regelmatig de WAARHEID vertelde!
En een bijbelquote niet schuwde!!
Leviticus 20:13quote:
https://getyarn.io/yarn-clip/b1103ce1-a0fb-4814-9c52-d2af288839b5quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Oei hoe rijmt dat met de huidige hlgbtlhpqxsz generaties?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Is dat uit de lofliederen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:58 schreef Scooteraar het volgende:
"Al is de pik nog zo lang, God helpt wel"
quote:En zie, Ik kom haastiglijk en Mijn loon is met Mij, om een iegelijk te vergelden, gelijk zijn werk zal zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
En wss snap je totaal niet wat daar staatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:27 schreef Nine. het volgende:
"Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard" (Matteus 10:34)
TS vraagt om quotes, niet om analysesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:44 schreef bianconeri het volgende:
En wss snap je totaal niet wat daar staat
De bijbel is ook lastig, zelfs als je iets eenvoudigs als de definitie van een 'generatie' wil begrijpen heb je de uitgebreide uitleg nodig van 8 mannen in New York.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wss snap je totaal niet wat daar staat
Dat was echt een heerlijke troll.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Nee hoor. Ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:53 schreef falling_away het volgende:
[..]
De bijbel is ook lastig, zelfs als je iets eenvoudigs als de definitie van een 'generatie' wil begrijpen heb je de uitgebreide uitleg nodig van 8 mannen in New York.
Ah dus terwijl die 8 mannen decennia lang hebben gezegd dat die generatie (Math 24:34) wel letterlijk de betekenis had zoals iedereen die kent, wist jij al van tevoren dat het eigenlijk om een 'overlappende' generatie gingquote:
Heeft nog steeds niets met mannen uit de VS te maken.quote:
Nee wie heeft dat dan verzonnen? En de bijbel heeft wel tijd als je het letterlijk gaat interpreteren, jetweetwel zoals die mannen dat doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft nog steeds niets met mannen uit de VS te maken.
En zoals je weet geeft de Bijbel geen tijd.
Leuk dat je zo off topic gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee wie heeft dat dan verzonnen? En de bijbel heeft wel tijd als je het letterlijk gaat interpreteren, jetweetwel zoals die mannen dat doen
Ik verzin niks. Plaatje is een echte wachttoren zoek maar op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk dat je zo off topic gaat.
Maar het is simpelweg de Bijbel dus je kan een hoop gaan verzinnen, mag je blijven doen zoals altijd.
Je had volgens mij ook iets als @koningdavidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:48 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |