Geeft aan dat het niet klopt. Marktwerking = concurrentie. Dus lage prijzen en een enorme keuze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is, lijkt mij, echt een hele minimale groep. Beetje onzin om op basis daarvan een heel systeem om te gooien. Eerder kijken wat je binnen dat systeem kunt doen om dit te verbeteren.
Working on itquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen sowieso wat moeten doen want die vergrijzing zet wel door, dat is gewoon niet meer op te brengen
En daar baal je vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is Jowi, Thomas valt op vrouwen.
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap waarom je jezelf terzijde houdt.
Sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen homo's dus het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zou Els_rechts openstaan om eens gegangbanged te worden, bijvoorbeeld door deze SC?
@:Caland, kun je dit eens vragen?
Pak die teringlul aan LR.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verklaar iemand de liefde waarna jij met dit soort walgelijk en gemakkelijke insinuaties komt. Vind je het gek dat ik even door emoties en woede overmand werd.
Klote boer.
Bleek het terecht te zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een poging bij haar waagde werd ik door heel twitter voor simp uitgemaakt waarvan ik daarna de betekenis moest googlen.
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?quote:
Nee, als het met een politieagente was nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is een meisje een hart onder de riem steken nadat ze erachter is gekomen dat haar vriend is vreemdgegaan met een politieagente hetzelfde als een simp?
Ik denk niet dat één iemand de doelgroep is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Ik ben er laatst achter gekomen dat Els gewoon op de kaasafdeling van de jumbo werkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Els_rechts is de doelgroep waar Big Brother zich op richt, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |