naomi veganquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
meegekregen op wie nathalie pissed is?
Ik mis iets. Ik zie nu Jowi met die Milf aan tafel zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Nathalie vs. Naomi wordt de eerste grote bitchfight?
Stream 2 is het popcornkanaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ik mis iets. Ik zie nu Jowi met die Milf aan tafel zitten
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:25 schreef Danny het volgende:
[..]
meegekregen op wie nathalie pissed is?
Volgens mij is ze niet boos op Naomi maar in het algemeen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Ik kijk via Vier.Be en kan dus niet kiezen tussen streams volgens mij.. OF wel?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef Blackprinces het volgende:
Ik vind, voel en wijs geen vingers aldus Nathalie.
Dit een paar keer herhaald.
Voorlopig nog niks aan de hand.
Stop de popcorn maar weer weg.
Die tijden zijn voorbij. Het is allemaal veel minder.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef Shola het volgende:
Ik wil wel wat gouden kooi drama. Dat was pas genot.
Gouden Kooi was volgens mij ook veel meer geregisseerdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Het is allemaal veel minder.
Ze kunnen nog steeds veel geld winnen dan mogen we best bloed zweet en tranen zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ik covid berichten wil, kijk ik wel het nieuws. Mag best wel even ergens anders over gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ook knap is, dat ze al een week in elkaars face zitten te friemelen en zo dapper geen woord over virusjes enzo....
De hele wereld zit in stress.. maar gelukkig in BB is alles " normaal"
DGK kan in 2021 echt niet meer. Dan raken mensen gekwetst.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Waarom?quote:
ja, maar waarom?quote:
Ze heeft te vaak 'snap juh' gezegd en heeft daar spijt vanquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK kan in 2021 echt niet meer. Dan raken mensen gekwetst.
Valt me nog mee dat er nog geen kwestmalloten zijn die BB21 racistisch, seksistisch of homofoob noemen.
Nou, homofoob en racistisch zou ik Big brother niet willen noemen. De enige donkere jongen, is ook nog eens gay (en lekker,btw)quote:
Toneel spelen dus en en vooral niets zeggen, nix mis mee het is alleen raarquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als ik covid berichten wil, kijk ik wel het nieuws. Mag best wel even ergens anders over gaan
Moet je maar niet heulen met de Belgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ik zie geen stream 2... Ik heb maar 1 stream op Vier
Ik heb wel videoland, maar alleen de KPN versie.. Daar is't niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet je maar niet heulen met de Belgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |