Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Benny het volgende:
Ik vind Danielle eigenlijk wel een leuk mens
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot hij in zn kots rolt
Wat een woorden ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef suzi1 het volgende:
dichtzetten, openzetten, kaaaaaaaaaadootje
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef waxmask het volgende:
Morris is een drank/drugs baby geweest?
Ja wel een vriendelijke dame!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Benny het volgende:
Ik vind Danielle eigenlijk wel een leuk mens
Tijdens douchen ook niet. Ze houden hun badpak aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Tijdens het douchen denk ik.
In beeld? Nee.
Lennox hoop ik dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Danielle heeft kind vernoemd naar annie lenox, lenox is de naam van een dochter.
Ik ben hem inmiddels kwijt toen ze over haar moeder begon die het oudste was en haar tante bijna net zo oud als haar blah blah blah.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En als ze gaan neuken moeten ze hun duim opsteken om akkoord te gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Daniii legt even de de thuisverhoudingen uit...
[ afbeelding ]
Ze willen natuurlijk geen "De Villa" praktijkenquote:
Waarom niet, zo leer je elkaar kennen toch. Info delen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Wat ik me altijd afvraag: Waarom altijd hele gesprekken over families in die rlssen
Tante zus 10 jaar ouder, broertje zo die de beste band heeft met... pffff
Nope dus regels nu als je wilt neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk geen "De Villa" praktijken
Moet die in de lucht of meteen het gat in?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En als ze gaan neuken moeten ze hun duim opsteken om akkoord te gaan
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dagboek kamer
Is zij die vega type??
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope dus regels nu als je wilt neuken
Als ie maar zichtbaar is voor regiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet die in de lucht of meteen het gat in?
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope dus regels nu als je wilt neuken
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezelquote:
klopt, poepen is Bels voor neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!
Ja maar wel begrijpelijk na wat er ergens anders fout is gegaan, wel grappig voor ons en voor de opnemers gelijk een teken dat ze op rec drukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!
Dat verwacht ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezel
Ik heb mijn geld ingezet op bewoners die erin komen om juist bij een van hun in bed te kruipenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |