Nee, echte dikke vette ruzie door ergernissen!quote:
Verschil tussen NL en BE denk ik.quote:
Ja dat kan de boel flink aanwakkeren!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lig eraan, hoeveel drank ze mogen innemen..
Misschien heeft die weer een opdracht gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef Benny het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Jowi wel heel nadrukkelijk gevolgd?
Zou er een Japio in hem schuilen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat thomas zo ineens een uithaal geeft
eerder Liese dan Naomi denk ik, ik vind Naomi niet meer echt een typ voor huidige BBquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat hij samen met Jowi en Naomi wel een publiekslieverdje gaat worden
Denk dat je Thomas nog niet kwaad krijgt als je met z'n moeder slaaptquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat thomas zo ineens een uithaal geeft
Ja dat welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Verschil tussen NL en BE denk ik.
Vind het ook echt leuk dat ze nu gemixt zitten.
Ik weet niet of ze veel geld gaan verdienen net als in UTO, waar de winst gelijk in vreten&zuipen werd gevierdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat kan de boel flink aanwakkeren!
Hij Theo en Nathaliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef Benny het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Jowi wel heel nadrukkelijk gevolgd?
Ja hij heeft ook wel iets vriendelijks ja, duurt gewoon even een tijd voordat we ze beter leren kennen en kunnen beoordelen. En wat Danny ook zegt, ze willen allemaal wel in de belangstelling staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Tot nu toe is Theo beter te behappen dan JayLenoKin
Laat Mario het maar niet horenquote:
Ik denk wel dat hij dat kan handelen. Verder wel met nominaties dacht ik hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef AlohA het volgende:
[..]
Theo als ie genomineerd is denk ik.
Of doen ze niet aan nominaties? Is het direct eliminatie?
Lukte bij Japio ook zo goed. Hij zit net als Japio wel te schaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:41 schreef TheBradgeTV het volgende:
Hoe tof zou het zijn als Thomas deze 100 dagen Big Brother aanpakt om dagelijks in de gym te gaan zitten
Dit is voor dikke mensen ideaal, lekker in je eentje sporten
Kan me niet voorstellen dat de slaapzaal echt hetgeen is waar ze blijven slapen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:41 schreef AlohA het volgende:
Iemand al gespot waar die twee 'nieuwen' slapen?
Of was er gewoon nog een tweede slaapkamer?
Volgens mij hoorde ze wat en dachten ze dat er boodschappen waren of zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze een opdracht? Lijkt het wel op
Dan is het wachten tot hij in zn kots roltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lukte bij Japio ook zo goed. Hij zit net als Japio wel te schaken.
Die eerste goldstrike nacht zal ik nooit vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot hij in zn kots rolt
Hebben ze daar drank?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die eerste goldstrike nacht zal ik nooit vergeten.
Zou je haar doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Benny het volgende:
Ik vind Danielle eigenlijk wel een leuk mens
Nee, juist scherper maken, ken ze ze als wapens gebruiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Veilen als een malle... de scherpe randjes eraf...
[ afbeelding ]
Jahh... een wolvin is schaapstrui..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, juist scherper maken, ken ze ze als wapens gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... een wolvin is schaapstrui..
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Benny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot hij in zn kots rolt
Wat een woorden ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:52 schreef suzi1 het volgende:
dichtzetten, openzetten, kaaaaaaaaaadootje
Dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef waxmask het volgende:
Morris is een drank/drugs baby geweest?
Ja wel een vriendelijke dame!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Benny het volgende:
Tijdens douchen ook niet. Ze houden hun badpak aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Tijdens het douchen denk ik.
In beeld? Nee.
Lennox hoop ik dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
Danielle heeft kind vernoemd naar annie lenox, lenox is de naam van een dochter.
Ik ben hem inmiddels kwijt toen ze over haar moeder begon die het oudste was en haar tante bijna net zo oud als haar blah blah blah.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En als ze gaan neuken moeten ze hun duim opsteken om akkoord te gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef 5thencounter het volgende:
Daniii legt even de de thuisverhoudingen uit...
[ afbeelding ]
Ze willen natuurlijk geen "De Villa" praktijkenquote:
Waarom niet, zo leer je elkaar kennen toch. Info delen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Wat ik me altijd afvraag: Waarom altijd hele gesprekken over families in die rlssen
Tante zus 10 jaar ouder, broertje zo die de beste band heeft met... pffff
Nope dus regels nu als je wilt neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk geen "De Villa" praktijken
Moet die in de lucht of meteen het gat in?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
En als ze gaan neuken moeten ze hun duim opsteken om akkoord te gaan
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Blackprinces het volgende:
Liese dagboek kamer
Is zij die vega type??
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope dus regels nu als je wilt neuken
Als ie maar zichtbaar is voor regiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Moet die in de lucht of meteen het gat in?
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope dus regels nu als je wilt neuken
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezelquote:
klopt, poepen is Bels voor neukenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!
Ja maar wel begrijpelijk na wat er ergens anders fout is gegaan, wel grappig voor ons en voor de opnemers gelijk een teken dat ze op rec drukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef Danny het volgende:
[..]
't is net een kleuterklas. Moet je poepen? Eerst je vinger opsteken!
Dat verwacht ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezel
Ik heb mijn geld ingezet op bewoners die erin komen om juist bij een van hun in bed te kruipenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik verwacht 100 seksloze dagen overigens. Zijn allemaal eigenlijk een beetje te oud en te niet-helemaal-vrijgezel
Ik verwacht dat na de drank Jowi een Ericje doet en iemand bekeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb mijn geld ingezet op bewoners die erin komen om juist bij een van hun in bed te kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |