SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik had vorig jaar al een poging gedaan, Toen was het voornamelijk mijn handbalteam dat mij tegen werktequote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dry January doe ik niet aan. Ik ben wel mijn alcoholgebruik aan het afbouwen. Maar dat doe ik al een paar jaar en ik ben dus ook meer gaan bewegen (al dat geloop en gewandel sinds corona) maar afvallen ho maar
Ik drink alleen nog maar af en toe in het weekend; meestal bij wat eten. Zodra we weer naar een kroeg mogen zal dat er wel bijkomen, maar doordeweeks drinken laat ik sowieso achterwege.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dry January doe ik niet aan. Ik ben wel mijn alcoholgebruik aan het afbouwen. Maar dat doe ik al een paar jaar en ik ben dus ook meer gaan bewegen (al dat geloop en gewandel sinds corona) maar afvallen ho maar
Nou aan de portiegrootte zal het niet liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mij was de grootste verandering het eten en de portie-grootte daarvan. Geen idee hoe (on)gezond die ping-maaltijden zijn.
Ik probeer minder vaak zin te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik drink alleen nog maar als ik zin heb eigenlijk. Het gebeurt de laatste tijd geregeld dat ik helemaal niet eens aan bier denk op een avond. Dat is tijdenlang wel anders geweest. Ik hou ook alles cijfermatig in de gaten, en ik zet het bespaarde geld opzij. Dat is erg motiverend
Ik hoef maar een woord te zeggen, pingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou aan de portiegrootte zal het niet liggen![]()
caveat is dan weer wel dat je snel geneigd bent om er een toetje achteraan te nemen of zo.
Vandaag al stukken beter dan gisteren hier.quote:
Ja daar hebben we het net over Hansquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef maar een woord te zeggen, ping
Tip: Ga eten als je zin krijgt om te drinken. Dan gaat het wegquote:
Ja maar dan droog ik uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tip: Ga eten als je zin krijgt om te drinken. Dan gaat het weg
Maar dat zal qua calorie inname dan niet veel helpenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet direct inderdaad. Maar er zijn ook andere redenen om niet of minder te drinkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dat zal qua calorie inname dan niet veel helpen
verbaast me niets dat je niet afvaltquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe staat het met de peukenrokerij?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ben wel blij dat ik ik toen jong was zo drastisch ben gekapt met drank
Ex Breezerballetje?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik beweeg in ieder geval een stuk meer dan jijquote:
Liever een biertje dan een colaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
al 6 maanden en 3 dagenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe staat het met de peukenrokerij?
Netjesnetjesquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjesnetjes![]()
Al bijna een fraai appartement aan de Boompjes uitgespaard
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer gehadquote:
Ow. Dat is lekker voor één glaasje. Soms.quote:
Ranzige shit en veel goldstrike gedronken. Kansloos als de pest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer gehad
10x niks is nog steeds niksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik beweeg in ieder geval een stuk meer dan jij
Als dat spul op tafel kwam, dan wist je bij ons altijd dat het uit de hand aan het lopen was.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ranzige shit en veel goldstrike gedronken. Kansloos als de pest.
Ik begon er mee :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als dat spul op tafel kwam, dan wist je bij ons altijd dat het uit de hand aan het lopen was.
Of eigenlijk al te laat was.
Des te knapper dat je hebt kunnen stoppen met rokenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
maar ik moest wel echt stoppen ja want kende geen grens met drank. Nog steeds niet daarom drink ik ook vrijwel niet. En familie met allemaal alcoholisten.
Dat verbaast iedereen :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Des te knapper dat je hebt kunnen stoppen met roken
Oh nou. Ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:49 schreef Pheno het volgende:
Hoi, saai leven hier. Geen drank, geen sigaretten, geen drugs.
Verstandig.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
maar ik moest wel echt stoppen ja want kende geen grens met drank. Nog steeds niet daarom drink ik ook vrijwel niet. En familie met allemaal alcoholisten.
Nou Liesje nogquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Des te knapper dat je hebt kunnen stoppen met roken
Ok, geen sigaretten, maar verder is het net zo saai hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:49 schreef Pheno het volgende:
Wel een sushi-addict.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Ga dan maar weer weg![]()
![]()
Hey Pheno
Drugs en sigaretten ben ik ongeveer tegelijk wel mee gestopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:49 schreef Pheno het volgende:
Neuh.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Samen stoppen, jij met drank en zij met sigaretten?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit de uitvaart van een familielid online te live streamen, beetje vreemd wel
Bij mij zat er een fles bubbelwijn in. In de badkamer door de gootsteen gespoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef Pheno het volgende:
Gezien het kerstpakket bier was heb ik geen kerstpakket gekregen
De andere 3 dit jaar kon ik door werk niet 'bij zijn' (online), maar eigenlijk wel blij mee ook. Dit is me toch wat te vreemd.quote:
Zeker vreemd als je nog rustig daarnaast aan het fokken bent. Het is alsof je ter plekke op je mobiel zou gaan internettenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit de uitvaart van een familielid online te live streamen, beetje vreemd wel
Ja, iedereen loopt nog binnen dus het is nog niet begonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker vreemd als je nog rustig daarnaast aan het fokken bent. Het is alsof je ter plekke op je mobiel zou gaan internetten
Maar iig gecondoleerd.
Mjaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef kwiwi het volgende:
De andere 3 dit jaar kon ik door werk niet 'bij zijn' (online), maar eigenlijk wel blij mee ook. Dit is me toch wat te vreemd.
Ah, en dan straks de mensen die op mute staan als ze moeten spreken en achtergrondjes met palmbomen aanzettenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, iedereen loopt nog binnen dus het is nog niet begonnen
En dankje
Ja.. als ik dood ga hoeft dat niet hoor. Tenzij jullie mee willen kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MjaNou ja je weet nu in ieder geval hoe het is dan...
Pak lekker een paar rauweworteltjes of zoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik net die lunch op krijg ik weer trek
Denk toch dat ik de voorkeur zou geven aan een zoom meet met een levende kwiwi, t.o.v. een stream van de crematie..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. als ik dood ga hoeft dat niet hoor. Tenzij jullie mee willen kijken
Ja zou ik ook leuker vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk toch dat ik de voorkeur zou geven aan een zoom meet met een levende kwiwi, t.o.v. een stream van de crematie..
terroristquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij zat er een fles bubbelwijn in. In de badkamer door de gootsteen gespoeld.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
las stream van een levende kiwi.
Zag al zon kiwi op stream
Tsjirp.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Die er al zo lang ligt dat ie weglooptquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg dat bij KPN erbij of zo. En nu heb ik een jaartje Apple Music om te proberen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn illegale Spotify abonnement van 6 maanden is na 15 maanden gestopt.
Ik ben gierig en heb geen zin om 10 euro per maand te betalen voor die 2 uurtjes in de maand dat ik muziek luister.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg dat bij KPN erbij of zo. En nu heb ik een jaartje Apple Music om te proberen.
Oh die, ik dacht aan een beschimmelde kiwi die op een gegeven moment aan de wandel gingquote:
Dat lijkt me een behoorlijk saaie streamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Was een stuk minder koud dan ik dacht, net met lopen een thermosbroek aangetrokken maar nu dus lekker een plakzak
Ik vind dat nooit zo erg, dan ben je jezelf constant bewust van het machtige roze zwaard in je kruis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Was een stuk minder koud dan ik dacht, net met lopen een thermosbroek aangetrokken maar nu dus lekker een plakzak
Ik ben wel grotendeels gestopt dankzij jouquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
Vroeger had je de bijnaam Bitterbar?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel grotendeels gestopt dankzij jou
Bittertjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger had je de bijnaam Bitterbar?
Bitterisweerstomdronkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger had je de bijnaam Bitterbar?
Nou omdat ik sowieso veel te veel dronk toen ik jou leerde kennen, en omdat ik als ik drank op heb irritant ga lopen zwijmelen en daar was ik een beetje klaar meequote:
Ah ja ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou omdat ik sowieso veel te veel dronk toen ik jou leerde kennen, en omdat ik als ik drank op heb irritant ga lopen zwijmelen en daar was ik een beetje klaar mee
In Amerika is het nog erger op dit moment. Wij leveren een stukje dienstverlening voor een van de nieuwere aanbieders. Maar daar valt echt alles uit elkaar qua aanbod.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben die versnipperde streamingdiensten nu al zat.
Zat je dronken berichtjes te sturen maar toen ging de koelkastdeur dicht?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou omdat ik sowieso veel te veel dronk toen ik jou leerde kennen, en omdat ik als ik drank op heb irritant ga lopen zwijmelen en daar was ik een beetje klaar mee
Ik wacht met smart op de uitrol van Britbox hier, maar dat zal wel nooit gebeurenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amerika is het nog erger op dit moment. Wij leveren een stukje dienstverlening voor een van de nieuwere aanbieders. Maar daar valt echt alles uit elkaar qua aanbod.
Disney+ wordt uitgebreid, en Discovery+ komt er nog aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amerika is het nog erger op dit moment. Wij leveren een stukje dienstverlening voor een van de nieuwere aanbieders. Maar daar valt echt alles uit elkaar qua aanbod.
Dat gebeurt wel vaker op de werkvloer. Maar wel met iemand anders erbij toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet van mijn werk met boze mevrouw in gesprek.Voelt echt alsof ik op school zit.
Geen idee meer wat ik allemaal heb gestuurd, maar schijnbaar was het niet zo erg want ze praat nog steeds met mequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat je dronken berichtjes te sturen maar toen ging de koelkastdeur dicht?
Ja als ze zelf ook zat was dan is ze het allemaal weer vergeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik allemaal heb gestuurd, maar schijnbaar was het niet zo erg want ze praat nog steeds met me
Discovery+ direct op m'n tv kunnen kijken zou ik wel ideaal vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney+ wordt uitgebreid, en Discovery+ komt er nog aan.
Aaawquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ik allemaal heb gestuurd, maar schijnbaar was het niet zo erg want ze praat nog steeds met me
Iew, sociaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog nooit dronken geweest. Alleen aangeschoten denk ik. Dat vond ik al erg zat. Dan word ik sentimenteel en sociaal enzo.
Ik ben wel blij met m'n Fire-stickie. Bediening is niet altijd intuītief, maar kan er apps opzetten en hoef niet vanaf m'n telefoon te streamen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Discovery+ direct op m'n tv kunnen kijken zou ik wel ideaal vinden
Dit ja, maar kan geloof ik geen apps updaten op mijn tv, zitten alleen netflix en amazon op en misschien videoland.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Discovery+ direct op m'n tv kunnen kijken zou ik wel ideaal vinden
Ja de persoon waar je tegen mag klagen als je het niet meer ziet zitten enz komt erbij zitten. Heb alleen weinig te melden maar goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker op de werkvloer. Maar wel met iemand anders erbij toch?
Die Disney+ uitbreiding klinkt wel interessant overigens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat mensen het zelf ook samen uitzoeken in eerste instantie anders was ik wel kleuterjuf geworden, het meeste gaat toch om debiele futiele dingen, bij doodsbedreigingen mogen ze aankloppen, de rest boeit me niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker op de werkvloer. Maar wel met iemand anders erbij toch?
Ja dat wel, dan hoepel ik Prime er weer uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Disney+ uitbreiding klinkt wel interessant overigens.
je kan toch vragen waarom ze zo raar deed?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de persoon waar je tegen mag klagen als je het niet meer ziet zitten enz komt erbij zitten. Heb alleen weinig te melden maar goed.
Ja bij mij ook..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ja, maar kan geloof ik geen apps updaten op mijn tv, zitten alleen netflix en amazon op en misschien videoland.
Hoe werkt dit?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met m'n Fire-stickie. Bediening is niet altijd intuītief, maar kan er apps opzetten en hoef niet vanaf m'n telefoon te streamen.
Ik snap het ook niet zo goed, ze kan toch gewoon sorry zeggen en dan is het wel goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat mensen het zelf ook samen uitzoeken in eerste instantie anders was ik wel kleuterjuf geworden, het meeste gaat toch om debiele futiele dingen, bij doodsbedreigingen mogen ze aankloppen, de rest boeit me niet.
Ik heb geen smart-tv en ook geen ziggobox ofzo dus ik heb sowieso geen appsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij mij ook..
[..]
Hoe werkt dit?Dan kun je er apps op zetten die niet op de tv staan als standaard?
Oh leip.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)t-twee-euro-duurder/
Dat is dan ook weer een voorbarige conclusiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan boeit het je nog niet genoeg.
Ja dat is toch hetzelfde, even samen zitten en uitpraten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed, ze kan toch gewoon sorry zeggen en dan is het wel goed.Waarom moet er een heel gesprek komen.
Weet ik al.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch vragen waarom ze zo raar deed?
Daar kom je niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
Appelflap gekregen van de beganegrondoma die gisteren een hand wilde geven
#fattyforlife
Denk dat ze je naar binnen wil lokken en dan verslindenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
#fattyforlife
Hans & Grietjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze je naar binnen wil lokken en dan verslinden
Dat denk je, die is nu al zo aanhankelijk dat ze waarschijnlijk al weet hoe laat je naar bed gaat en er uit komtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze weet iig niet in welk appartement ik woondat scheelt
Op een oude preut moet je het leren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze je naar binnen wil lokken en dan verslinden
Mweh, ik heb overal nog genoeg te kijken, dus ik hou de bende wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, dan hoepel ik Prime er weer uit.
Er is gewoon te veel. Misschien moet ik het gewoon simpel bij Netflix houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, ik heb overal nog genoeg te kijken, dus ik hou de bende wel.
Da's prima, maar zeker met zo'n gekkie is het wel handig als er een derde persoon bij zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja de persoon waar je tegen mag klagen als je het niet meer ziet zitten enz komt erbij zitten. Heb alleen weinig te melden maar goed.
Psychotisch. Maar goed de huis psycholoog daar zegt dat je altijd verantwoordelijk blijft voor je eigen gedragquote:
knap want ik woon er nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat denk je, die is nu al zo aanhankelijk dat ze waarschijnlijk al weet hoe laat je naar bed gaat en er uit komt
Je mag vanavond langskomen voor nog een flap huehue?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
#fattyforlife
Oh, dat vind ik ook wel weer meevallen, ik krijg er geen keuzestress van ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel. Misschien moet ik het gewoon simpel bij Netflix houden.
Ben je lekker meequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Psychotisch. Maar goed de huis psycholoog daar zegt dat je altijd verantwoordelijk blijft voor je eigen gedragdus ook zij.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag vanavond langskomen voor nog een flap huehue?
Denk dat ze daarom ook veel te blij deed tegen mij vandaag. Maar goed ik ben niet psychotisch en weet alles nog wel.quote:
Moet je nagaan.quote:
Ik heb nog 4 zakken in de kast liggen. Ben ineens niet meer zo van de chips.quote:
k moet nog naar de winkel. welke wil je?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 zakken in de kast liggen. Ben ineens niet meer zo van de chips.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef kwiwi het volgende:
@:FranticDJ net het boek Nacht in Tsjernobyl gekocht
Paprikaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
i
[..]
k moet nog naar de winkel. welke wil je?
Makkelijker om te investeren in een goede VPN. Je kunt meeste gewoon gratis bekijken via iPlayerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de uitrol van Britbox hier, maar dat zal wel nooit gebeuren
Partijen als Ziggo en KPN willen nu ook eigen content aan gaan kopen. Zal wel niet de top content zijn, maar Ziggo heeft een tijd lang HBO content exclusief gehad bijvoorbeeld. Dan krijg je echt een enorme versplintering.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik met een half oog gezien, dus dat wordt oplettenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel veel karakters hoor. maar als je de serie gezien hebt, komen de namen wel bekend voor
Gewone paprika? of kettle, of ribbel, of diepe ribbel, of dorito?quote:
Not great, not terriblequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel veel karakters hoor. maar als je de serie gezien hebt, komen de namen wel bekend voor
ja in de serie hebben ze meer op de dramatische dingen gefocustquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik met een half oog gezien, dus dat wordt opletten
Meesterlijke seriequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik met een half oog gezien, dus dat wordt opletten
Gewoonquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewone paprika? of kettle, of ribbel, of diepe ribbel, of dorito?
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meesterlijke serie
Drie keer gekeken
Dat boek van die Rus dat ik heb gelezen ookquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja in de serie hebben ze meer op de dramatische dingen gefocustde boem en de stralingsziekte enzo. Boek laat ook meer zien over de Sovjet besluitvorming enzo
Had laats Croky paprika, dat blijft toch wel de lekkerstequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewone paprika? of kettle, of ribbel, of diepe ribbel, of dorito?
Was wel heel fijn na die dramatische GoTquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meesterlijke serie
Drie keer gekeken
Oke, staat genoteerd.quote:
geen idee, ik ben geen fanatiek chips eter, ik doe dit puur om bitterbal te lokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laats Croky paprika, dat blijft toch wel de lekkerste
Ik heb hem laatst wel op blu-ray besteld maar moet hem nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meesterlijke serie
Drie keer gekeken
Jup. En het totale gebrek aan zelf nadenken bij zijn ondergeschikten hielp niet mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Djatlov was wel degene die de vonk in het kruitvat smijt..
Ik had minder verwacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)or-coronacrisis.html
Je verwacht het niet.
Nog steeds teleurgesteld over het eindequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel heel fijn na die dramatische GoT
mja daar werpt dit boek wel een iets ander licht opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En het totale gebrek aan zelf nadenken bij zijn ondergeschikten hielp niet mee.
Oh dat eind zag je al van mijlen ver hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds teleurgesteld over het einde
Ik vind het ook nog meevallen. Maar ik zit in zo'n Pathé Unlimited-groep op FB en daar zijn mensen dus nog ruim 100 keer geweest dit jaar.quote:
Begin maar alvast te scooteren anders slaap ik al voordat je hier bent om het op te halenquote:
hmm het is wel wat koud.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Begin maar alvast te scooteren anders slaap ik al voordat je hier bent om het op te halen
100 keerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog meevallen. Maar ik zit in zo'n Pathé Unlimited-groep op FB en daar zijn mensen dus nog ruim 100 keer geweest dit jaar.
Ik durfde nietBen sinds maart twee keer geweest, maar er draaide ook niet genoeg om 100 keer te gaan.
Tja, het hele ontwerp deugde niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja daar werpt dit boek wel een iets ander licht op
nadenken wellicht wel maar er niet tegen in durven gaan.
Maar feit blijft dat het al fout ging in de besluitvorming en informatiedeling in de jaren voorafgaand aan de boem.
Zoals Doelquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, het hele ontwerp deugde niet.
En toch hebben soortgelijke reactoren nog jaren gefunctioneerd in andere centrales
Ja, dat bedoel ik. Je bouwt jaren aan een verhaal. En dan knal je het einde er zo even doorheen. En zoveel verhaallijntjes waar uiteindelijk niks mee is gedaan. Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dat eind zag je al van mijlen ver hoor.
Ik vond het laatste seizoen op zich niet slecht. wel afgeraffeld.
Klopt. hoop dat dat wel beter gaat in het boek. En dat het beste heertje ze ook nog even afmaakt alvorens hij zelf het hoekje om gaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Je bouwt jaren aan een verhaal. En dan knal je het einde er zo even doorheen. En zoveel verhaallijntjes waar uiteindelijk niks mee is gedaan. Eeuwig zonde.
Ik weet toch allemaal niet wat dat is, was gewoon aan het kuttenquote:
ga die serie checken danquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet toch allemaal niet wat dat is, was gewoon aan het kutten
Ik ben wel pro-kerncentrales, liefste nog kernfusie maar dat gaat pas klaar zijn als deze sc een bejaarden dagbesteding is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
Las laatst een studie over 2 nieuwe kerncentrales in Borssele.
Zal er vast wel doorgedrukt worden over 10 jaar.. want klimaatdoelen enzo.
Ze houden niet voor niks het terrein van de in sloop zijnde kolencentrale vrij.
Zoals ik al zei heb ik die op blu-ray liggen, nu alleen nog een keertje kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga die serie checken dan
of het boek wat @:kwiwi gaat lezendaar wordt het in uitgelegd in jip en Janneke taal
Dat duurt niet zo gek lang meer..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel pro-kerncentrales, liefste nog kernfusie maar dat gaat pas klaar zijn als deze sc een bejaarden dagbesteding is.
Ik op zich ook welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel pro-kerncentrales, liefste nog kernfusie maar dat gaat pas klaar zijn als deze sc een bejaarden dagbesteding is.
Hier vertrouw ik daar wel op. In België al een heel stuk minderquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik op zich ook welmaar wel van mening dat het toezicht er op (beter) in orde moet zijn.
De eerste fusie reactor is in aanbouw ofzo toch?
Dat sowieso, maar lijkt me een betere energieopwekking dan overal maar tot in den treure windmolens neergooien. Of zoals hier op het industrieterrein dat ze alleen zonnepanelen in de open vlaktes zetten en niet op de daken van de tig duizend m2 aan distributiecentra en weet ik watquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik op zich ook welmaar wel van mening dat het toezicht er op (beter) in orde moet zijn.
Daarom dus ook iets dat internationaal geregeld moet zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier vertrouw ik daar wel op. In België al een heel stuk minder
Ingewanden die opeens extern zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk de stralingsziekte is wel vrij grafisch in die serie trouwens
mja die zonnepanelen op daken enzo heb ik niet zo'n probleem mee. Hier zie je zonneparken op de grond onder hoogspanningsmasten. Ook wel ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar lijkt me een betere energieopwekking dan overal maar tot in den treure windmolens neergooien. Of zoals hier op het industrieterrein dat ze alleen zonnepanelen in de open vlaktes zetten en niet op de daken van de tig duizend m2 aan distributiecentra en weet ik wat
Je heb hier al wel eens vaker verteld hoe hopeloos het hier geregeld is met die zonneparkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die zonnepanelen op daken enzo heb ik niet zo'n probleem mee. Hier zie je zonneparken op de grond onder hoogspanningsmasten. Ook wel ok.
Ik vind het alleen niks om er hele velden speciaal voor op te offeren.
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef witwitwit het volgende:
Veel goede voornemens met 2021 zoals blijven nemen zoals de wastalgbak tijdens drukbalg naar tandwiel naar gewicht weer naar drukbalg vanwege het stuur en de ozo pijnlijke en zieke pėrbíd die hier willen doorgaan
🍾🍷🍸
Beetje zoals de ghouls in Fallout dusquote:
Lekkere thumbnailquote:
Lijkt me wel, meer kan ik er ook niet van makenquote:
Luie bigquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:koen66 heeft z'n post tijdelijk verlaten
Uhm Lays paprika ribbel, Doritos cool american en uhm nog 2 soorten die ik even niet weet. Oh ja 1 is Sour Cream & Onion.quote:
Wat staat hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:49 schreef witwitwit het volgende:
Veel goede voornemens met 2021 zoals blijven nemen zoals de wastalgbak tijdens drukbalg naar tandwiel naar gewicht weer naar drukbalg vanwege het stuur en de ozo pijnlijke en zieke pėrbíd die hier willen doorgaan
🍾🍷🍸
niemand die je tegen houdtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)lang-niet-klaar.html
10 jaar geleden alweerwordt weer eens tijd voor een nieuwe hoor.
Waarom denk je dat ik er bijna dagelijks overheen loopquote:
Een tweekapper kost daar 20.000 euro?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)lang-niet-klaar.html
10 jaar geleden alweerwordt weer eens tijd voor een nieuwe hoor.
Was het maar zo'n feest, een simpel rijtjeshuis gaat al over de 2 ton inmiddelsquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tweekapper kost daar 20.000 euro?
Scheelt dat je met die zooi in de grond niet lang hoeft af te betalen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een simpel rijtjeshuis gaat al over de 2 ton inmiddels![]()
Voordeel bij de meeste van zulke 'bedrijfsongelukken' is dat de wind meestal zuidwestelijk staat en ze er dus voornamelijk in de Hoekse Waard en Dordrecht last van hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt dat je met die zooi in de grond niet lang hoeft af te betalen waarschijnlijk.
Zijn twitter kerstgroet was wel hilarischquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Wat ziet Wilders er toch altijd beroerd uit joh. Heb altijd het idee dat die man ergens aan lijdt.
Ja, ik zou niet op hem stemmen, maar dat soort dingen zijn wel mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn twitter kerstgroet was wel hilarisch
Moeder zal wel gezegd hebben dat een van die kinderen van de postbode is in plaats van de melkboer.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik fietste vanmorgen weg bij een flat. Kwam er een moeder aan met 2 jonge kinderen.
een van die kinderen : "Hallo meneer de postbode, fijne wensen"
Het andere kind: Fijne feestdagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeder moest er ook wel om lachen...
Ik ken helaas wel veel mensen die vol overtuiging op hem stemmen en hier ook openlijk voor uit komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik zou niet op hem stemmen, maar dat soort dingen zijn wel mooi
Jij komt uit zijn thuisprovincie toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken helaas wel veel mensen die vol overtuiging op hem stemmen en hier ook openlijk voor uit komen.
Ja, dat helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit zijn thuisprovincie toch?
Ja jij bent een Limbo, hij is zo'n beetje de enige uit die provincie die in de Tweede Kamer zitquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken helaas wel veel mensen die vol overtuiging op hem stemmen en hier ook openlijk voor uit komen.
Ik ook ja. Alleen maar Limbo's.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ploumen zit toch ook nog in de tweede kamer??quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent een Limbo, hij is zo'n beetje de enige uit die provincie die in de Tweede Kamer zit
Neuh, er zijn er wel meer hoor. Al is hij natuurlijk de bekendste (en ik wil het niet eens over Dion Graus hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent een Limbo, hij is zo'n beetje de enige uit die provincie die in de Tweede Kamer zit
Dat is er wel eentje van de melkboerquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ploumen zit toch ook nog in de tweede kamer??
quote:Ploumen is dochter van een katholieke melkboer
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lilianne_Ploumen
Jezus zit je 's avonds in de regen in de auto en zie je ook nog eens zo'n blauwe kermis langskomen. Je wordt toch helemaal gestoord van al die lampjes dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oonlie in zuh Nezzuhlundz![]()
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oonlie in zuh Nezzuhlundz![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt een nietszeggend flut bericht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
schiet niet op
RIVM: effect lockdown nog niet te zien
Hoewel er minder mensen positief zijn getest, steeg in de afgelopen week het percentage positieve tests. Een overtuigend effect van de lockdown die halverwege december werd ingesteld, blijft daarmee uit. Dat meldt het RIVM.
In absolute zin nam het aantal tests af, maar veel minder mensen lieten zich testen: dat nam af van circa 410.000 naar krap 350.000. Daardoor steeg het percentage positieve tests van 13 naar 13,7 procent, ongeveer evenveel als twee weken geleden.
Dat het percentage positieve tests steeg, betekent mogelijk dat mensen zich de afgelopen week minder snel lieten testen. Maar het is ook mogelijk dat de lockdown wél werkt en er minder mensen met klachten zijn, redeneert het RIVM.
Dus eigenlijk is er geen conclusie..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
schiet niet op
RIVM: effect lockdown nog niet te zien
Hoewel er minder mensen positief zijn getest, steeg in de afgelopen week het percentage positieve tests. Een overtuigend effect van de lockdown die halverwege december werd ingesteld, blijft daarmee uit. Dat meldt het RIVM.
In absolute zin nam het aantal tests af, maar veel minder mensen lieten zich testen: dat nam af van circa 410.000 naar krap 350.000. Daardoor steeg het percentage positieve tests van 13 naar 13,7 procent, ongeveer evenveel als twee weken geleden.
Dat het percentage positieve tests steeg, betekent mogelijk dat mensen zich de afgelopen week minder snel lieten testen. Maar het is ook mogelijk dat de lockdown wél werkt en er minder mensen met klachten zijn, redeneert het RIVM.
De logica hiervan miste ik even eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Maar het is ook mogelijk dat de lockdown wél werkt en er minder mensen met klachten zijn, redeneert het RIVM.
Ja is het ook. Het is in ieder geval op geen manier een argument om de lockdown te verlengen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een nietszeggend flut bericht.
Hier, een plaatje om het duidelijker te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit zegt net zo min iets.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier, een plaatje om het duidelijker te maken
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik typ dit terwijl ik een gerrie verzuip.
Als je puur naar de geregistreerde besmettingen kijkt zijn er in totaal nog geen 5% van de mensen besmet, nog een stukje te gaan dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zegt net zo min iets.
De positiviteitsgraad is hoger.
Nog ff en we hoeven niet meer te vaccineren omdat iedereen al heeft gehad.
Als je ervan uitgaat dat je 10% eruit pikt van de werkelijke besmettingen door testen zit je al op 50%.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je puur naar de geregistreerde besmettingen kijkt zijn er in totaal nog geen 5% van de mensen besmet, nog een stukje te gaan dus.
Momentje, even een VEEL besmettelijkere variant binnen halenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je puur naar de geregistreerde besmettingen kijkt zijn er in totaal nog geen 5% van de mensen besmet, nog een stukje te gaan dus.
In het begin voordat de teststraten een beetje liepen kon je daar wel vanuit gaan, denk dat ze nu eerder ongeveer 50% eruit pikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat je 10% eruit pikt van de werkelijke besmettingen door testen zit je al op 50%.
Ja dat weet niemand, de meeste besmettingen verlopen symptoomloos dus het is slechts gokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het begin voordat de teststraten een beetje liepen kon je daar wel vanuit gaan, denk dat ze nu eerder ongeveer 50% eruit pikken.
Gewoon net als de Brittenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even een VEEL besmettelijkere variant binnen halen![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon net als de Britten
[ twitter ]
Red je pakketje? Ze gooien het al rijdend uit de bus om geld te besparen, en je moet proberen het te vangen voor het kapot valt?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ikea komt met een louche pakket dienstred je pakketje ofzo
wat een naam.
Valt nog mee, hier waren het twee lichtgetinte jongemannen in trainingspakkies in een afgetrapt busjequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ikea komt met een louche pakket dienstred je pakketje ofzo
wat een naam.
Drive by parcellingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Red je pakketje? Ze gooien het al rijdend uit de bus om geld te besparen, en je moet proberen het te vangen voor het kapot valt?
oh dit zijn alleen m'n gordijnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee, hier waren het twee lichtgetinte jongemannen in trainingspakkies in een afgetrapt busje
Heb je alles nogquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee, hier waren het twee lichtgetinte jongemannen in trainingspakkies in een afgetrapt busje
Dat geldt voor wel meer posts van Balliequote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer posts van Ballie
Hij ligt nu met een zak over zn hoofd achter in dat busjequote:
Foei!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was gelukkig vorig jaar alquote:
altijd oppassen met getinte mensen in trainingspakkiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij ligt nu met een zak over zn hoofd achter in dat busje
dat is ongeveer 95% van de getinte mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd oppassen met getinte mensen in trainingspakkies
Het kwam van de nos. :pquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Niet dat mijn posts uit louter kwaliteit bestaan hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ongeveer 95% van de getinte mensen
Zeg eens eerlijk: heb je nu een trainingspak aan?quote:
Niet fake, wel nutteloosquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kwam van de nos. :p
of zeg je dat de nos fake news is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kwam van de nos. :p
of zeg je dat de nos fake news is
Ja joggingsbroek en een smurftruiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: heb je nu een trainingspak aan?
En slippers?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joggingsbroek en een smurftrui
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zet je hem niet liever neer, of nog beter, hang je hem niet liever aan een muur?quote:
bitterbalrquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joggingsbroek en een smurftrui
Misschien hangt Los graag in een tuigje aan het plafond.. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet je hem niet liever neer, of nog beter, hang je hem niet liever aan een muur?
ik vind een liggende tv nogal lastig om naar te kijken. Maar goed, ieder zijn ding.
Dan had ie op z'n minst Vastpedrosa geheten dus dat kan nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien hangt Los graag in een tuigje aan het plafond.. Je weet het niet.
Nee want hij is dan graag LOS van de grond Fles.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had ie op z'n minst Vastpedrosa geheten dus dat kan niet
Nadenken alsof hij met beide benen op de grond staat is er niet bij inderdaad, daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want hij is dan graag LOS van de grond Fles.
prrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd oppassen met getinte mensen in trainingspakkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |