ahzo. bij ons zijn ze iets dikker iddquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
zulke dunne aardappelschijfjes kunnen door de luchtcirculatie gaan "vliegen" door de airfryer en dus tegen het spiraal aan komen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
van mij ook
voordat ze iemand een oog uitsteekt met haar kin
Omdat ze woke zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ze hebben wel een leuke chemie met z'n 3e
Ik vind ze ook wel leuk ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef TheBradgeTV het volgende:
Ze hebben wel een leuke chemie met z'n 3e
Zijn er weer kabouters bezig om wat te verbouwen? Niemand in de dagboekkamer.quote:
Volgens mij zit ie ook in de muziek, ik vind het iig niet vals klinken. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:18 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Denk dat zijn douche het leuker vind dan wij
Dat is die veganquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef TheBradgeTV het volgende:
Die dame die nu alleen bij Jowi zit is wel cute
Naomi, die is vegan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef TheBradgeTV het volgende:
Die dame die nu alleen bij Jowi zit is wel cute
Is niet heel goed te beoordelen, maar echt een talentje is het volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie ook in de muziek, ik vind het iig niet vals klinken. Dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |