Klopt, je hebt ook de keuze om een restitutie polis af te sluiten. Dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan vergoeden ze anders. Daar heb je toch een verzekering voor?
Hoge (extra) zorgkosten zorgt voor denivellering. Het hoge extra risico komt onevenredig hard terecht bij de chronisch zieken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is niet gratis, niks is gratis
of ga jij dan voor nop mensen staan wassen in een verzorgingstehuis?
Wil je geholpen worden op jouw manier dan ook meer dokken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ook de keuze om een restitutie polis af te sluiten. Dan heb je dat probleem niet.
Betaal je wel wat meer premie.
Ja zo werkt het leven niet hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wil je geholpen worden op jouw manier
Wees blij dat je dat stuk tussen Kopenhagen en de veer niet in slaap bent gevallen. Wat een zaaddodend stuk snelweg is dat zeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Door heel Duitsland trouwens bizarre regen gehad
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt inhoudelijk. User @:aTypisch zwaait af.
Terug naar het ziekenfonds!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het nou net om, hoe kan je die verschillen wat verkleinen
Dat kan een zorgverzekering niet zeggen. Daarnaast: De overheid stelt (strenge) voorwaarden aan wat zorgverzekeraars wel/niet mogen en hoeveel geld ze daarvoor krijgen. Er is echt maar weinig marktwerking in de zorg.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat een zorgverzekeraar tegen jou kan zeggen dat je naar ziekenhuis A moet want bij ziekenhuis B hebben ze geen contract is een krankzinnige vorm van marktwerking.
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Zo ver reikt het geheugen van @onlogisch niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het wel
goed?
Dat kunnen ze wel. Zorgverzekeraars hebben contracten met ziekenhuizen en de farma-industrie. Een tanheelkundige afspraak wordt in een ziekenhuis in Lelystad wel vergoed door VGZ en niet door FBTO en andersom. Dat is nou juist de marktwerking waar zo veel mensen op vastlopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan een zorgverzekering niet zeggen.
jouw mening wordt vooral door jezelf hogelijk op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben er morgen weer, als je dan nog vragen hebt over marktwerking en de zorg dan hoor ik het wel
goed?
Als de duif die het schaakbord onder schijt en wegfladdert alsof hij gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een poëzie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de duif die het schaakbord onder schijt en wegfladdert alsof hij gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |