IK luister nog steeds hierquote:
Lekker, ik heb net een bakkie gepaktquote:
Ik had net thee gehaald voor de afwisseling, al wel spijt van.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK luister nog steeds hier
En hier je koffie die ik je beloofd had in je pauze
Dat snap ik. Drink nooit thee hou het wel bij koffiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik had net thee gehaald voor de afwisseling, al wel spijt van.
Thee is voor oude mensen en zieken... grapje lust t niet wel verse turkse muntthee somsquote:
ZIt geen smaak aanquote:
Ik vind van niet en ik krijg er ook altijd zo droge mond vanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt toch verschillende thee smaken, daar vind ik echt wel smaak aan zitten
Smaakjesthee met aardbei of whatever blief ik echt niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Je hebt toch verschillende thee smaken, daar vind ik echt wel smaak aan zitten
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:54 schreef ToT het volgende:
Gewone zwarte thee ben ik ook niet zo dol op (ZEKER niet goedkope merken), maar er zijn genoeg theesoorten die prima te drinken zijn, zoals gemberthee enzo!
Ja hier ook. Mijn schoondochter drinkt alleen theequote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb het alleen maar in huis voor als er visite komt.
Ja altijd na 14 uur. Maar Danny post nu mee in BB dus hoop dat hij er ook last van heeftquote:
Ik ben daar wel dol opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:54 schreef ToT het volgende:
Gewone zwarte thee ben ik ook niet zo dol op (ZEKER niet goedkope merken), maar er zijn genoeg theesoorten die prima te drinken zijn, zoals gemberthee enzo!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja altijd na 14 uur. Maar Danny post nu mee in BB dus hoop dat hij er ook last van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |