Heb al gedoucht, ben altijd blij dat ik de kleren weer aan heb en beneden benquote:
Kan je net zo goed nu gaan als nog koud bent anders moet je 2x opwarmen en dan kan je warme chocolademelk maken erna!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou heel lekker zijn, maar moet nog steeds melk kopen. Ben nog niet naar de winkel geweest.
IK ga nu echt niet naar de winkel, pas tegen sluitingstijd of om 7 uur. Anders mij te druk daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:50 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Kan je net zo goed nu gaan als nog koud bent anders moet je 2x opwarmen en dan kan je warme chocolademelk maken erna!
Soms is smiddags niet druk andere x wel geel.peil op te trekkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga nu echt niet naar de winkel, pas tegen sluitingstijd of om 7 uur. Anders mij te druk daar.
Dat is hier ook onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Soms is smiddags niet druk andere x wel geel.peil op te trekken
Ben ik blij dat ik daar niet leefquote:
Hey SBEquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hier ook onvoorspelbaar.
Ik kan vanuit huis de supermarkt zien en merk ik wel of het druk is.quote:
Dat is zo handig, had ik ook tot ze gingen bouwen hierquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan vanuit huis de supermarkt zien en merk ik wel of het druk is.
Echt geen.peil.op te trekken. Was net ff lidl hier met bewoner 3 klantenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is hier ook onvoorspelbaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |