Op de site ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:59 schreef Moonlight het volgende:
Op videoland is het niet te bekijken via de TV
Ja, en dan is de regie meteen te lui om dan wat andere bewoners in beeld te nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, dan zien we op stream dus geen beelden uit de Dagboekkamer, was te verwachten, dat houden ze voor uitzending.
Bij mij op telefoon niet en op de app op tv nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb de Apple TV Videoland app, zal vanmiddag eens checken of deze het al doet. In de app op de iPhone doet hij het in ieder geval.
Bij mij was het ook niet gelijk. Wellicht gaat het stapsgewijs anders komt er teveel druk op de servers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bij mij op telefoon niet en op de app op tv niet
ja, de wereld raakt op z'n eind. Wat een flauwekul. In BB2022 moeten ze eerst in drievoud een consentform ondertekenen waarin ze vooraf aangeven wat ze wel en niet willenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bewoners moesten toch een duimpje geven als ze seks willen?
Ja hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:59 schreef Moonlight het volgende:
Via KPN en ziggo is het niet te kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Chrome opnieuw gestart. Wederom niks te vinden op de homepagina van videoland en dan helemaal naar benedenscrollen. Ik kom weer uit op het Filmhuis met een heel circus aan films maar 0 streams.
Ze staan ook wat minder prominent op de website. Dat mag wel wat beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Chrome opnieuw gestart. Wederom niks te vinden op de homepagina van videoland en dan helemaal naar benedenscrollen. Ik kom weer uit op het Filmhuis met een heel circus aan films maar 0 streams.
Ja, helemaal omlaag scrollen. Kan wel zijn dat je de stream een uur vooruit moet spoelen om live te kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:59 schreef Moonlight het volgende:
Op de telefoon werkt het hier ook (android) en op de laptop ook (chrome/windows)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Bij mij op telefoon niet en op de app op tv niet
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |