abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197213364
  maandag 4 januari 2021 @ 20:24:44 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_197213485
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197213618
Liefde voor wasverzachter. O+
pi_197213760
Ik zag dat ze tegenwoordig ook Zwitsal deodorant hebben, naast de Zwitsal wasverzachter die al langer bestond.

Iemand die me uit kan leggen wat er lekker aan is?

Ik associeer Zwitsal met babypoep. :@
pi_197213837
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef Tele6 het volgende:
Same, die liefde snap ik ook echt niet.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:43:23 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197214104
Ik vind zwitsal wel heel lekker ruiken maar ik vind het een beetje gek als je er als volwassene naar wil ruiken
pi_197214223
Ik vind Zwitsal bij een baby ook wel lekker ruiken. Maar ik denk wel meteen aan een verschoonde baby.
pi_197214414
Ik snap de Zwitsal ook niet. Misschien is er een doelgroep van volwassenen in regressie?

Wat ken ik mijn katten toch goed O+
Trippeltrippel van pootjes vanuit de gang naar de woonkamer... net iets te snel...
Een halve miauw... net iets te gretig...

Dus ik verwachtte het al: muis als kado *O* :X
Gelukkig al dood, zeker toen hij hem uit zijn bek liet vallen.

Stoffer en blik zorgden voor een snelle uitvaart. En verwarde kater.

Sorry kat
:*

En muis ook wel, maar die kende ik minder goed :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 januari 2021 @ 20:52:26 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197214440
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Zwitsal bij een baby ook wel lekker ruiken. Maar ik denk wel meteen aan een verschoonde baby.
Ik vind het in de haren altijd lekker ruiken. Dus denk meer aan een baby die uit bad komt _O-
pi_197214640
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik zag dat ze tegenwoordig ook Zwitsal deodorant hebben, naast de Zwitsal wasverzachter die al langer bestond.

Iemand die me uit kan leggen wat er lekker aan is?

Ja, dat is het! Ik wist nooit zo goed wat mm het precies was dat ik er naar aan vond :D
pi_197214760
@sigme ik had (heb nog wel ergens) een Robijntjeknuffel :D
pi_197214794
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:00 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme ik had (heb nog wel ergens) een Robijntjeknuffel :D
Haha, nog mooier, ik heb een nep-Robijntjeknuffel. Nét de verkeerde tint beige. :')
pi_197214986
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik snap de Zwitsal ook niet. Misschien is er een doelgroep van volwassenen in regressie?

Wat ken ik mijn katten toch goed O+
Trippeltrippel van pootjes vanuit de gang naar de woonkamer... net iets te snel...
Een halve miauw... net iets te gretig...

Dus ik verwachtte het al: muis als kado *O* :X
Gelukkig al dood, zeker toen hij hem uit zijn bek liet vallen.

Stoffer en blik zorgden voor een snelle uitvaart. En verwarde kater.

Sorry kat
:*

En muis ook wel, maar die kende ik minder goed :@
Eh, dus muis in huis?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197215155
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eh, dus muis in huis?
:N

Dode muis die daar lag te liggen en met stoffer en blik een enkeltje kliko heeft gekregen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197215164
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Haha, nog mooier, ik heb een nep-Robijntjeknuffel. Nét de verkeerde tint beige. :')
Babypoepbeige? :+
pi_197215295
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:N

Dode muis die daar lag te liggen en met stoffer en blik een enkeltje kliko heeft gekregen.
Poes heeft m van buiten meegenomen dan?
pi_197215387
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Poes heeft m van buiten meegenomen dan?
O, zo bedoelde je het :D

Ja. Poezen kunnen altijd de tuin in. En kater was, achteraf gezien, al erg lang weg voor een natte winterse avond. De arme ziel heeft waarschijnlijk tijden op de loer gelegen.... waarna ik zijn buit afpakte en weggooide.
Poes niet. Die ex-straatmadelief ligt het liefst te grillen op schoot, verwarming of deken.
pi_197215509
Ik heb me aangemeld op dat NMLK (Nieuwe mensen leren kennen) platform. Misschien niet het ideale moment nu in de lockdown, maar was toch benieuwd. Ontdek ik daar dat er zoiets bestaat als ijskarten. Dat klinkt echt awesome. Dat ga ik eens doen zodra het kan.
pi_197215854
@sigme ik had (heb nog wel ergens) een Robijntjeknuffel :D
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:D

Speciaal voor jou en @sigme : photobomb by handpuppet Robijntje.

pi_197215941
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me aangemeld op dat NMLK (Nieuwe mensen leren kennen) platform. Misschien niet het ideale moment nu in de lockdown, maar was toch benieuwd. Ontdek ik daar dat er zoiets bestaat als ijskarten. Dat klinkt echt awesome. Dat ga ik eens doen zodra het kan.
Leuk!
Ik zit er ook al een poosje bij. Maar sinds de lockdown niks meer mee gedaan. Het online gebeuren met vreemden trekt me niet zo (ik zocht juist ook de nieuwe ervaringen zoals lama’s knuffelen en sushi maken of wandelen in nieuwe gebieden) en live heb ik nu ook weinig behoefte aan nieuwe mensen leren kennen. Ook al zou het binnen de regels passen.

Ik herinner me mijn laatste geplande activiteit nog: een nachtwandeling begin maart 2020. Dag vooraf zei de organisator (kwam uit Brabant) af omdat ze verkouden was en het toen voor die provincie al aangeraden werd thuis te blijven.
Prompt liep de hele groep leeg. En ben ik ook maar niet gegaan.
pi_197216021
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuk!
Ik zit er ook al een poosje bij. Maar sinds de lockdown niks meer mee gedaan. Het online gebeuren met vreemden trekt me niet zo (ik zocht juist ook de nieuwe ervaringen zoals lama’s knuffelen en sushi maken of wandelen in nieuwe gebieden) en live heb ik nu ook weinig behoefte aan nieuwe mensen leren kennen. Ook al zou het binnen de regels passen.

Ik herinner me mijn laatste geplande activiteit nog: een nachtwandeling begin maart 2020. Dag vooraf zei de organisator (kwam uit Brabant) af omdat ze verkouden was en het toen voor die provincie al aangeraden werd thuis te blijven.
LAMA'S O+

Wel verstandig van de organisator ^O^
pi_197216129
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leuk!

Ik zat laatst met een vriendin en die was enorm aan het klagen dat haar leven zo eentonig is, altijd dezelfde dingen met dezelfde mensen. En toen bedacht ik me dat ik eigenlijk ook wel wat meer afwisseling leuk zou vinden. Maar dit is daar eigenlijk helemaal niet het moment voor. Zie ook mensen die dan (binnen de regels) bij iemand thuis iets gaan eten ofzo, maar dat gaat mij te ver.

Al zou ik een online escape room oid ook nog wel gezellig vinden. Maar niet gezellig genoeg om daarvoor een abonnement te nemen.
pi_197216154
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind zwitsal wel heel lekker ruiken maar ik vind het een beetje gek als je er als volwassene naar wil ruiken
Ja dit wel.

In het kader van een van mijn bezuinigingsrondes moest de wasverzachter er een paar jaar geleden aan geloven. Sindsdien gebruik ik azijn. Ik heb de wasverzachter niet gemist.

Vorige week heeft mijn vriendin de halve fles wasverzachter gekregen die ik nog had. Samen met een fles of 8 voor mij nutteloos schoonmaakmiddel.
Spoilers!
pi_197216188
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dit wel.

In het kader van een van mijn bezuinigingsrondes moest de wasverzachter er een paar jaar geleden aan geloven. Sindsdien gebruik ik azijn. Ik heb de wasverzachter niet gemist.

Vorige week heeft mijn vriendin de halve fles wasverzachter gekregen die ik nog had. Samen met een fles of 8 voor mij nutteloos schoonmaakmiddel.
_O_

Welke schoonmaakmiddelen ben je gestopt te gebruiken? Ik heb het gevoel dat ik er belachelijk veel heb, hoewel dat wel meevalt als ik B z'n collectie zie :') die heeft een half scheikundelab.
  maandag 4 januari 2021 @ 21:49:26 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197216245
Ik heb sinds kort een natuurlijk wasverzachter met licht geurtje. Ik vind donkere was soms zo meuren als het nat is. Dus daar doe ik dit bij. _O-
pi_197216386
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zat laatst met een vriendin en die was enorm aan het klagen dat haar leven zo eentonig is, altijd dezelfde dingen met dezelfde mensen. En toen bedacht ik me dat ik eigenlijk ook wel wat meer afwisseling leuk zou vinden. Maar dit is daar eigenlijk helemaal niet het moment voor. Zie ook mensen die dan (binnen de regels) bij iemand thuis iets gaan eten ofzo, maar dat gaat mij te ver.

Al zou ik een online escape room oid ook nog wel gezellig vinden. Maar niet gezellig genoeg om daarvoor een abonnement te nemen.
Heb je je nu wel of niet aangemeld :?
Indien ja: houd me op de hoogte van dat ijskarten :D

Als het allemaal weer een beetje kan. Ik zit er net zo in als jij: nu geen behoefte om bij vreemden aan tafel aan te schuiven of samen een bordspel te doen.

Ik heb er wel wat kennissen opgedaan die ik regelmatig tegenkwam bij activiteiten. En we hadden zowat een vast pubquiz groepje. Maar nu alles stil ligt ook geen contact meer mee. Ook niet opgezocht.

Als alles weer normaal is ga ik misschien wel een keer mee durven doen aan een NMLK weekend. Huren ze een bungalowpark af, alles inbegrepen en een heel weekend mensen leren kennen _O_ Je hebt met zes man een huisje, dus je kunt je ook terugtrekken als het allemaal even niet hoeft.
pi_197216459
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heb je je nu wel of niet aangemeld :?
Indien ja: houd me op de hoogte van dat ijskarten :D
Aangemeld als 'bijna lid' ofzo, dus gratis. Dan kun je wel kijken, maar nog nergens aan meedoen. Dat ijskarten ga ik gewoon voorstellen om eens met m'n eigen vrienden te doen, dat hoeft van mij niet zo nodig met vreemde. :D
pi_197216547
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O_

Welke schoonmaakmiddelen ben je gestopt te gebruiken? Ik heb het gevoel dat ik er belachelijk veel heb, hoewel dat wel meevalt als ik B z'n collectie zie :') die heeft een half scheikundelab.
Vriendin kreeg naast de wasverzachter WC Eend, 2 antistanksprays, diverse flessen badkamerreiniger en iets dat ik ben vergetenGlassex.
We hebben een septictank en kunnen dus niets met chloor gebruiken. En ik wil ook milieuvriendelijker producten gebruiken.

Ik doe nu alles met groene allesreiniger*, azijn, een middel* voor onder de rand van de toiletpot en een ontvetter*. Incidenteel zo'n bruisblokje in de toiletpot.
Ik denk dat ik ooit wel mijn eigen allesreiniger en ontvetter ga maken. Maar eerst de voorraad maar op maken.

*Milieuvriendelijk dus septictankvriendelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-01-2021 22:07:54 ]
Spoilers!
pi_197216677
Oh er is ook Dasty in huis voor de extra vieze klusjes. Dan gebruiken we het zo dat het niet door het riool gaat. Gewoon op een lap en dan de lap weggooien.

Ik heb laatst oude kleding tot oude lappen geknipt. Ik vind dat echt wel super frugal van mezelf. Ik lachte mijn moeder er vroeger een beetje om uit. Maar nu ik zie hoe vaak hier een prima bruikbaar sopdoekje wordt gebruikt voor iets waardoor het zo smerig wordt dat het direct weg moet, snap ik niet dat ik het niet jaren eerder heb gedaan.
Spoilers!
pi_197216782
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh er is ook Dasty in huis voor de extra vieze klusjes. Dan gebruiken we het zo dat het niet door het riool gaat. Gewoon op een lap en dan de lap weggooien.

Ik heb laatst oude kleding tot oude lappen geknipt. Ik vind dat echt wel super frugal van mezelf. Ik lachte mijn moeder er vroeger een beetje om uit. Maar nu ik zie hoe vaak hier een prima bruikbaar sopdoekje wordt gebruikt voor iets waardoor het zo smerig wordt dat het direct weg moet, snap ik niet dat ik het niet jaren eerder heb gedaan.
Wij poetsten vroeger bijna alles met ouwe boxershorts van m'n vader :')

Als je gaat verven of met iets heel vettigs bezig bent, is het inderdaad zonde van het doekje :Y
pi_197216927
quote:

Goed bezig!
Oude lappen gebruiken is dan weer iets wat ik van huis uit heb meegekregen. Nog steeds een doos vol oude pyjama’s en dergelijke als schoenpoets- en autowaslap.
pi_197216992
Ik kon die oude lappen bijna direct na het knippen gebruiken. Samen met de Glassex die al klaar stond voor vriendin. Ik had ze nodig voor het meest nutteloze klusje ever. We wilden eindelijk de oude ruiten die al 20 jaar in de schuur stonden eens weggooien. Ze konden met het grofvuil mee, maar alleen als we de ruiten afplakten. En die ruiten waren zo vies dat tape er niet op plakte.
Spoilers!
pi_197217186
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 21:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aangemeld als 'bijna lid' ofzo, dus gratis. Dan kun je wel kijken, maar nog nergens aan meedoen. Dat ijskarten ga ik gewoon voorstellen om eens met m'n eigen vrienden te doen, dat hoeft van mij niet zo nodig met vreemde. :D
IJskarten klinkt echt gaaf.
Spoilers!
  maandag 4 januari 2021 @ 22:37:20 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197217210
Ik zie dan iets voor me als Max op die ski-piste in een F1 bak met sneeuwkettingen....

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 22:38:00 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197217231
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

IJskarten klinkt echt gaaf.
Karten is sowieso gaaf.
Maar dan moet het vermogen van de kart eigenlijk wel op het gewicht van de bestuurder zijn aangepast, als je het recreatief doet. Een beetje afhankelijk van met wie ik kart, win ik meestal wel in de technische stukjes, maar als er dan een helling of lang recht stuk is, verlies ik weer :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 22:39:15 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197217255
quote:

Dasty _O_
Echt onbegrijpelijk dat de Wibra dicht moet met de lockdown.
pi_197217269
Vroeger gingen we nog wel eens met de vriendengroep karten, paintballen in het bos of airsoften. Geen idee waarom we dat niet meer doen. Kinderen gok ik.
Spoilers!
pi_197217347
Ik heb nog nooit gekart, vraag me af of ik er überhaupt een beetje gevoel voor heb :')
pi_197217368
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb nog nooit gekart, vraag me af of ik er überhaupt een beetje gevoel voor heb :')
Ik weet wel zeker dat ik dat niet heb
pi_197217390
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ik dat niet heb
Gaan wij samen in de botsautootjes! ^O^
pi_197217401
Ik was met A en B naar 24 uur in de ER aan het kijken en daar was een meisje dat haar rug gebroken had door met een kart door een wand heen te proberen te rijden :X ik denk dat ik pas zo'n ding zou willen rijden als ik ook in staat ben om in een auto te rijden... de enige vierwielers die ik nu beheers zijn skelters en skateboards *G*
pi_197217416
Ik hoor een ijskarten meeting aankomen.
pi_197217418
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gaan wij samen in de botsautootjes! ^O^
Ik ben altijd de jassenentassenoppasser :D
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 22:50:33 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197217455
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik was met A en B naar 24 uur in de ER aan het kijken en daar was een meisje dat haar rug gebroken had door met een kart door een wand heen te proberen te rijden :X ik denk dat ik pas zo'n ding zou willen rijden als ik ook in staat ben om in een auto te rijden... de enige vierwielers die ik nu beheers zijn skelters en skateboards *G*
Met skelters vlieg je makkelijker mee over de kop dan karts. Om nog maar te zwijgen van een voet de van de trapper glijdt :X

Met van die viertakt hoerkarts kan weinig gebeuren.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 22:52:49 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197217484
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:47 schreef Myraela het volgende:
Waar is dat dan? In Assen was altijd een motorrace op het ijs aan het eind van het seizoen, als het ijs toch kapot mocht, maar lijkt me toch niet dat ze een ijsbaan gaan bouwen om te karten.

Zal wel nog duurder zijn als gewoon karten
pi_197217495
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:47 schreef Myraela het volgende:
Eftelingmeet, ijskarten... We krijgen het nog druk! 8-)
pi_197217514
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik totaal niet. Maar dat maakt het niet minder leuk.
Spoilers!
pi_197217592
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar is dat dan? In Assen was altijd een motorrace op het ijs aan het eind van het seizoen, als het ijs toch kapot mocht, maar lijkt me toch niet dat ze een ijsbaan gaan bouwen om te karten.

Zal wel nog duurder zijn als gewoon karten
Brabant, kan het hele jaar. Zit bij een skibaan ofzo. Ik vond de prijs ook nog wel meevallen. Iets van 35 euro voor 2 heats.
pi_197217638
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met skelters vlieg je makkelijker mee over de kop dan karts. Om nog maar te zwijgen van een voet de van de trapper glijdt :X

Met van die viertakt hoerkarts kan weinig gebeuren.
Wat scheelt is dat je in een skelter niet zo snel heel hard gaat ;)

Wat bedoel je met hoerkarts?
pi_197217714
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 23:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat scheelt is dat je in een skelter niet zo snel heel hard gaat ;)

Wat bedoel je met hoerkarts?
Dat zijn karts die je tegen betaling plezier verschaffen _O-

Huurkarts ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')