Nee, ik ben aan het verhuizen en weet ik veel wat allemaal en er komen nog heel wat kosten aan dit jaar, dus ik haak hier even niet bij aan. Misschien spontaan tegen Kerst aan, maar ik ga nu niets toezeggen.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Vergeet @:coolguy niet, die wil ook wel weer sponsoren toch?
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:29 schreef laziness het volgende:
Ik wil wel sponsoren maar heb geen tijd om te shoppen.
shop ik voor jou?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:29 schreef laziness het volgende:
Ik wil wel sponsoren maar heb geen tijd om te shoppen.
Ik ben het hier wel mee eens. Kerstpakketten topicquote:Op donderdag 16 september 2021 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maak dat topic nu maar dan. Want wij maken met alle liefde weer een pakket (en shoppen evt in opdracht er nog meer bij elkaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we mogen nog gewoon wat langer voorpret hebben hier. Maarrrgoed de eventuele koppels kunnen natuurlijk gewoon gemaakt worden en dan straks via de mail aanmelden hihi
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op donderdag 16 september 2021 16:49 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Sorry maar het 2021 aanmeldtopic gaat echt pas begin oktober open, het is een bups werk om alles te regelen en @:superkimmi is de drijvende kracht achter onze goede organisatie.WachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we mogen nog gewoon wat langer voorpret hebben hier. Maarrrgoed de eventuele koppels kunnen natuurlijk gewoon gemaakt worden en dan straks via de mail aanmelden hihidaat ben ik helemaal niet goed in.
Maar we hebben natuurlijk dat mail adres van vorig jaar nog![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 17:30 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Wachtendaat ben ik helemaal niet goed in.
Maar we hebben natuurlijk dat mail adres van vorig jaar nog
Ik ben net 3 maanden geleden verhuisd, ik voel met je meequote:Op donderdag 16 september 2021 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het verhuizen en weet ik veel wat allemaal en er komen nog heel wat kosten aan dit jaar, dus ik haak hier even niet bij aan. Misschien spontaan tegen Kerst aan, maar ik ga nu niets toezeggen.
Wij zijn ook pas verhuisd wat een hel. Ik zeg nooit meer. En we zijn nog lang niet klaar. Succes met alles.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het verhuizen en weet ik veel wat allemaal en er komen nog heel wat kosten aan dit jaar, dus ik haak hier even niet bij aan. Misschien spontaan tegen Kerst aan, maar ik ga nu niets toezeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |