quote:Alexi Laiho, geboren als Markku Uula Aleksi Laiho (Espoo, 8 april 1979 - Helsinki, 4 januari 2021) was een Finse metalartiest. Laiho was voornamelijk bekend als de vocalist en gitarist van de melodieuze deathmetalband Children of Bodom. Tevens was Laiho actief in de punkgroep Kylähullut, de Finse supergroep The Local Band en sinds 2020 in de metalband Bodom After Midnight. Voorheen heeft Laiho ook nog gespeeld in de minder bekende metalbands Sinergy, Impaled Nazarene en Thy Serpent.
hij kampte al langer met z'n gezondheid. het zou me niets verbazen als zijn lever niet meer werkte vanwege overmatige alcoholconsumptie, maar dat is slechts speculatie van mijn kant.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:45 schreef Harvest89 het volgende:
RIP.
Geweldige gitarist en geweldige metalband.
Toen ik de TT zag moest ik meteen denken aan zelfmoord, maar ik zie nergens een doodsoorzaak staan.
Lake Bodomquote:Op maandag 4 januari 2021 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
![]()
Something Wild beste album van children of bodom.
jeugdsentiment.
Alexi verdient eigen topic.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:09 schreef golfer het volgende:
Daar hadden we toch zo'n speciaal topic voor: MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #19 ?
Kijk de optredens maar eens terug laatste tijd.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:03 schreef Repentless het volgende:
Ik zag op Blabbermouth een comment dat hij er de laatste tijd al niet zo best uitzag op foto's. Even gezocht, kwam dit artikel met foto tegen uit juni 2020: https://bravewords.com/ne(...)-custom-shop-guitars
Ik herkende hem niet eens op die foto.Erg triest, uitstekende muzikant en frontman. Nummers als Downfall, Blooddrunk en Silent Night, Bodom Night hebben een heerlijke sfeer.
Ze waren al uit elkaar sinds 2019.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
RIP weer een legende die heen gaat. Hopelijk gaan nu de bandleden van Children of Bodom met zijn nalatenschap aan de haal voor geldelijk gewin.
Ik dacht dat de band nog bestond en dat allen Alexi een nieuwe band was begonnenquote:
Volgens mij bestaat COB niet meer. Van zijn nieuwe band, Bodom after MIdnight, zijn pas 3 nieuwe liedjes opgenomen, die wel nog uitkomen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat de band nog bestond en dat allen Alexi een nieuwe band was begonnen
Heb een aantal shows uit 2019 bekeken, maar daarin zie ik nog niet zoveel geks... Misschien heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kijk de optredens maar eens terug laatste tijd.
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Heb een aantal shows uit 2019 bekeken, maar daarin zie ik nog niet zoveel geks... Misschien heb je een voorbeeld?
Als ik de thumbnail van deze video ook bekijk:
WTF man. Ik zou hem echt niet herkennen. Compleet ander hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |