een punt achter de TT verwijderen... en dan precies een nieuw crewtopic krijgenquote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
En: Niet modden in SHO, dat was de nette versie.
Ik herinner me nog de onderhandelingen als een topic met topicvoetbal in SHO terecht kwam over wie hem daar weg ging halenquote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe crew kreeg altijd de brommerige vraag "heb ik al eens ruzie met je gehad?"
Ja, vooral dat niet modden in SHO, en oh wee als je dat wel deed met de beste bedoelingen. Je bleef er gewoon met je poten uit vond ie.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
Nieuwe crew kreeg altijd de brommerige vraag "heb ik al eens ruzie met je gehad?"
Bij de woorden 'niet modden in andermans forum' komt vóóral SHO in gedachte.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:04 schreef Dirkh het volgende:
Ja, vooral dat niet modden in SHO, en oh wee als je dat wel deed met de beste bedoelingen. Je bleef er gewoon met je poten uit vond ie.
De toorn van Static... je bedacht je wel 2 keer voor je een topic in SHO ging gastmodden.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:54 schreef yvonne het volgende:
2 keer maar?quote:Op maandag 4 januari 2021 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De toorn van Static... je bedacht je wel 2 keer voor je een topic in SHO ging gastmodden.
Al die newbie mods die heel enthousiast begonnen en een TT in SHO aanpasten of zoquote:Op maandag 4 januari 2021 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vooral dat niet modden in SHO, en oh wee als je dat wel deed met de beste bedoelingen. Je bleef er gewoon met je poten uit vond ie.
O man die topics achter de schermen daar overquote:Op maandag 4 januari 2021 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:
En dat, dát is static.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:11 schreef just me het volgende:
oh wat intens verdrietig
hij bracht me, als een echte heer, na een L&S meet naar het station. Hij mocht niet mee het perron op en er werd tegen hem gezegd "je kunt hier je moeder gedag zeggen"![]()
Nu zeg ik dag lieve Static
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |