abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197204713
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:47 schreef Anton91 het volgende:
Politiebonden die ook willen dat agenten sneller gevaccineerd gaan worden :') Wat mij bretreft kunnen zij gewoon lekker achteraan gaan staan. Zie niet echt in waarom zij gigantisch veel risico lopen en staan ook niet zo heel erg onder druk.
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:49 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Pff. Let maar op, de volgende die gaan mekkeren zijn de leraren.
Politiemensen willen sneller gevaccineerd worden. Volgende week laten inderdaad de leraren van zich horen, die week daarop de brandweermannen. Dan mopperen ook de pakketbezorgers, en voordat je het weet staat er weer een Malieveldje vol met boze mensen die vinden dat zij als eerst gevaccineerd moeten worden _O-
pi_197204716
quote:
Politiebonden die ook willen dat agenten sneller gevaccineerd gaan worden :') Wat mij bretreft kunnen zij gewoon lekker achteraan gaan staan. Zie niet echt in waarom zij gigantisch veel risico lopen en staan ook niet zo heel erg onder druk.
Tja daar ga je. Maak je maar op voor nog meer beroepsgroepen de komende dagen.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  maandag 4 januari 2021 @ 11:54:21 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197204741
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:52 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Dat gezeik moet je gewoon meteen de kop indrukken nu.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 11:54:50 #54
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197204749
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:52 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Is dat heel gek dan? Basically willen heel veel beroepsgroepen zo'n prikje zodat ze weer met meer vrijheid aan het werk kunnen. Sta er niet van te kijken iig...
pi_197204785
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Is dat heel gek dan? Basically willen heel veel beroepsgroepen zo'n prikje zodat ze weer met meer vrijheid aan het werk kunnen. Sta er niet van te kijken iig...
Nee dat is zeker niet gek. Dit komt ook alleen maar omdat de vorige media roepende groepen nu ook voorrang krijgen. Dan volgen er meer, succes om dat dan te managen zonder dat er gemuit uitbreekt.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197204786
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat gezeik moet je gewoon meteen de kop indrukken nu.
Ik zie 't al voor me. Bij het kamerdebat loopt het helemaal uit de klauwen. 50+ (of hoe de partij van Henk Krol tegenwoordig ook heet) wil eerst de 50+. Groenlinks eerst de mensen die geen auto hebben, PvdD eerst de mensen die vegan zijn. VVD eerst automobilisten en Thierry eerst compleetdenkers.

Aan het einde van het debat komen ze dan tot de conclusie dat de volgorde van de gezondheidsraad aangehouden gaat worden, want anders valt er niet te plannen.

Twee weken vertraging want er was een nieuw IT systeem gemaakt door GGD om die groepen te vaccineren, maar nu moeten ze een nieuwe maken omdat andere groepen gevaccineerd moeten worden :P

Ik snap acute zorg volledig, maar andere groepen lijken mij een mooie voor discussie tijdens/voor het gewone volk.
  maandag 4 januari 2021 @ 11:57:20 #57
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197204788
Mooie actie met een koelwagen naar de opslag van vaccins. Uiteraard kan dat niet, maar het geeft wel een ludiek signaal naar de politiek. Er moet echt meer worden gekeken om het Pfizer vaccin richting tehuizen te krijgen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_197204806
Ik snap de agenten wel. Je krijgt uiteindelijk toch met idioten te maken of moet feesten beëindigen. Dan heb je nog de selecte groep dwaallichten die agenten in het gezicht spugen.

Als je in je werk voornamelijk gasten tegenkomt die schijt hebben aan de maatregelen of zelfs denken dat het maar een griepje is, kan ik me erg goed voorstellen dat je een vaccin wilt. Van leraren, als daarvan wordt verwacht dat ze in klassen vol hijgerige pubers gaan werken begrijp ik dat ook. Zeker als blijkt dat de nieuwe mutaties ook onder jongeren rondgaan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 4 januari 2021 @ 11:58:31 #59
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197204809
quote:
Ik denk dat je je daarin vergist. Ze komen veel in situaties terecht waarin ze in nauw contact komen met mensen, ze worden zelfs expres bespuugd en dat is meer dan er in het nieuws komt en daarnaast staan ze gigantisch onder druk omdat ze extra handhavingstaken erbij krijgen door corona, er al onderbezetting was en dit door het ziekteverzuim en uitval door overbelasting alleen maar erger wordt.
  maandag 4 januari 2021 @ 11:59:58 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197204836
Graag de mensen die in de logistiek werken dan ook voorrang geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 12:00:50 #61
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197204849
Er gaat een Covid alarm af!!! Iedereen naar binnen!!!
pi_197204861
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
Graag de mensen die in de logistiek werken dan ook voorrang geven.
Gewoon café bezoekers voorrang geven kunnen de kroegen weer open.
  maandag 4 januari 2021 @ 12:01:17 #63
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197204863
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Klopt maar dat zorgt uiteindelijk wel voor een betere immuniteit.
...
Onderbouw dat eens, want het enige dat ik kan vinden gaat erover dat het per virus verschilt hoezeer mensen meer of minder immuun worden van een vaccin ten opzichte van natuurlijke infectie en hoe lang deze respectievelijke immuniteit duurt. Voor dit corona-virus is dit nog niet eens goed onderzocht, dus waar haal jij deze feiten vandaan?
  maandag 4 januari 2021 @ 12:01:31 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197204869
Het is iig erg prettig dat zoveel grote groepen mensen staan te trappelen om gevaccineerd te worden. *O*
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 4 januari 2021 @ 12:01:44 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197204876
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:01 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Gewoon café bezoekers voorrang geven kunnen de kroegen weer open.
Dat sowieso, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197204890
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Er gaat een Covid alarm af!!! Iedereen naar binnen!!!
Ik schrok me rot, volgens mij hebben ze een nieuwe luidspreker of hoe noem je dat naast mijn huis gezet, de tering wat een lawaai.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_197204901
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daarin vergist. Ze komen veel in situaties terecht waarin ze in nauw contact komen met mensen, ze worden zelfs expres bespuugd en dat is meer dan er in het nieuws komt en daarnaast staan ze gigantisch onder druk omdat ze extra handhavingstaken erbij krijgen door corona, er al onderbezetting was en dit door het ziekteverzuim en uitval door overbelasting alleen maar erger wordt.
Er is voor elke groep wel een argument te bedenken.
  maandag 4 januari 2021 @ 12:02:51 #68
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197204910
quote:
Hebben we te danken aan knuffelicoon Diederik.
Antifa
pi_197204949
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat een gelul. De BOA's ook dan maar? En de kassamedewerkers? Tandartsen? Fysiotherapeuten? Kappers? Taxichauffeurs? Vliegpersoneel?

Iedereen behalve de oudjes lijkt het nu wel.
pi_197204961
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hebben we te danken aan knuffelicoon Diederik.
Hoe dat zo?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197204980
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een gelul. De BOA's ook dan maar? En de kassamedewerkers? Tandartsen? Fysiotherapeuten? Kappers? Taxichauffeurs? Vliegpersoneel?

Dat is op zich ook logisch, de oudjes zijn niet economisch actief meer.
pi_197204994
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Essentiele beroepen neef, belangrijker dan de oudjes op dit moment.
  maandag 4 januari 2021 @ 12:07:42 #73
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_197204996
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:01 schreef leolinedance het volgende:
Weer een schandelijk stukje in de media:

https://www.omroepbrabant(...)spraken-zijn-gemaakt

"Ondanks de vele indianenverhalen over het vaccin die vooral op sociale media de ronde doen, twijfelde de 57-jarige vrouw uit Riel eigenlijk geen moment zich aan te melden. "

Met andere woorden, alleen de mainstream media mag geloofd worden. Gelukkig weten veel mensen wel beter :)
Nee dat staat er niet

volg de wetenschap is de boodschap en daar is niets mis mee

ik zou mee ook gelijk laten vaccineren , mocht ik aan de beurt zijn (kwetsbaar 68 Jaar)
Jongeren gaan er zelf niet dood aan en praten luchtig over dat ze het niet doen , dat mag , maar bemoei je er verder svp niet mee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_197205004
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is op zich ook logisch, de oudjes zijn niet economisch actief meer.
Dan kunnen we nu gelijk uit lockdown aangezien daar verreweg de meeste doden en opnames zitten.
pi_197205025
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:07 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Essentiele beroepen neef, belangrijker dan de oudjes op dit moment.
Vakkenvullers zijn ook essentiele mensen, net als tandartsen en BOA's. Ze staan zelfs op die ene lijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')