Snijden niet, maar hij moest er wel in twee stukken uit. Dat hebben ze met de boor gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wow echt? Hebben ze bij jou ook gesneden?
Ik heb ook slijm in mijn keel op dit moment, waardoor ik misselijk ben. Corona/opkomende griepje? Dus zit sinds gisteren aan hoestdrank en Coldrax. Daar ben ik ook bang voor, dat ik tijdens extractie moet niezem/kuchen.
Je weetdat kluun een troll is?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Snijden niet, maar hij moest er wel in twee stukken uit. Dat hebben ze met de boor gedaan.
Mijn eerste verstandskies was trouwens gaan ontsteken voor die getrokken werd. Als ik mijn voet te hard neerzette kreeg ik een scheut kiespijn. Een simpel broodje eten kostte een kwartier en als ik aan de verkeerde kant kauwde kwam er weer een pijnscheut. Ik kon bijna niets doen zonder risico op een enorme steek door die ontstoken kies, en dat duurde een paar dagen voor ik eindelijk naar de tandarts ging. Wat was ik blij toen ik na het trekken weer buiten stond!
Anyway, ga gewoon naar de tandarts en bespreek waar je bang voor bent. Maar ga!
Nee, ik moet naar de kaakchirurg. Die van mij zit volledig onder het tandvlees.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Snijden niet, maar hij moest er wel in twee stukken uit. Dat hebben ze met de boor gedaan.
Mijn eerste verstandskies was trouwens gaan ontsteken voor die getrokken werd. Als ik mijn voet te hard neerzette kreeg ik een scheut kiespijn. Een simpel broodje eten kostte een kwartier en als ik aan de verkeerde kant kauwde kwam er weer een pijnscheut. Ik kon bijna niets doen zonder risico op een enorme steek door die ontstoken kies, en dat duurde een paar dagen voor ik eindelijk naar de tandarts ging. Wat was ik blij toen ik na het trekken weer buiten stond!
Anyway, ga gewoon naar de tandarts en bespreek waar je bang voor bent. Maar ga!
Dan ga je naar de kaakchirurg. Het principe blijft staan: ga!quote:Op maandag 4 januari 2021 12:17 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar de kaakchirurg. Die van mij zit volledig onder het tandvlees.
Om ruimte te maken mera Kluun.quote:Op maandag 4 januari 2021 01:51 schreef Kluun1985 het volgende:
Volgens mij ben ik situatie 2, 00:59:
WAAROM SNIJDEN ZE HET TANDVLEES BIJ DE 2 KIEZEN ERNAAST OPEN 😱
😭😭😭😭😭
Je zegt het leuk, maar wat als ze dat bij jou zouden doen?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Om ruimte te maken mera Kluun.
Wil je dat iemand met je meegaat? Het kan nog.
Druk wat fotos van die pakistaanse man af en neem deze mee ter ondersteuning. Vraag of ze even op het plafond geplakt kunnen worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je zegt het leuk, maar wat als ze dat bij jou zouden doen?
Bij een van mijn verstandkiezen moesten ze het tandvlees open snijden om de kies eruit te kunnen halen. Volgens mij boorde de kaakchirurg er ook in. En daarna naaide hij alles met hechtingen dicht.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:50 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je zegt het leuk, maar wat als ze dat bij jou zouden doen?
Wat??? Je hebt dus tandvlees onder gezonde kiezen laten opensnijden??? Hoe is dat losse tandvlees weer vastgegroeid?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij een van mijn verstandkiezen moesten ze het tandvlees open snijden om de kies eruit te kunnen halen. Volgens mij boorde de kaakchirurg er ook in. En daarna naaide hij alles met hechtingen dicht.
Ik ken een aantal users die wel met jou mee willen gaan om je te ondersteunen.
Het waren hechtingen die oplosten. Door goede mondverzorging (door de wond goed schoon te houden) en doordat het aan elkaar was gehecht groeide het weer aan elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2021 13:02 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wat??? Je hebt dus tandvlees onder gezonde kiezen laten opensnijden??? Hoe is dat losse tandvlees weer vastgegroeid?
Maar er is geen wond daar??? Ze snijden op een plek waar geen wond is....quote:Op maandag 4 januari 2021 13:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Het waren hechtingen die oplosten. Door goede mondverzorging (door de wond goed schoon te houden) en doordat het aan elkaar was gehecht groeide het weer aan elkaar.
Dat groeit door de hechting weer aan elkaar vast.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Maar er is geen wond daar??? Ze snijden op een plek waar geen wond is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |