Huh? Maar dat is toch niet goed? Gezond tandvlees open snijden?quote:Op maandag 4 januari 2021 01:55 schreef H_T het volgende:
Omdat ze er anders niet bij kunnen. Gewoon gaan.
Chirurgen snijden ook niet voor hun lol mensen open. Maar als ze daardoor bij een ontstoken blinde darm kunnen komen waar iemand dood aan zou kunnen gaan is het de moeite waard.quote:Op maandag 4 januari 2021 02:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Huh? Maar dat is toch niet goed? Gezond tandvlees open snijden?
Ik vind het raar, ik heb 10 jaar terug (gelukkig) al een horizontale verstandskies laten verwijderen. Ik heb ook nog een geïmpacteerde vertical staande verstandskies in mijn onderkaak. De kaakchirurg liet mij kiezen. Bij die horizontale kan je pericoronitis krijgen, dus koos ik voor die verwijderen. De kaakchirurg zei toen: 'Dat is de moeilijke' ik blij dat ik dat zonder schade heb overleefd. Die andere kan dan altijd nog.quote:Op maandag 4 januari 2021 02:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Chirurgen snijden ook niet voor hun lol mensen open. Maar als ze daardoor bij een ontstoken blinde darm kunnen komen waar iemand dood aan zou kunnen gaan is het de moeite waard.
Als het beter is dan het alternatief is het de moeite waard
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
Groeit zo weer dicht? WAT? Wat nou als je teruggetrokken tandvlees hebt? Wat een SCHANDAAL!quote:Op maandag 4 januari 2021 05:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Bij mij ooit een wortel weggezaagd bij de kaakchirurg. En ze snijden echt ruim open om erbij te kunnen komen. Maar groeit zo weer dicht. Ff hechten en huppetee.
Waar kan dat?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef Rene het volgende:
Misschien kan je beter het leven dan afzeggen!
https://expertisecentrumeuthanasie.nl/quote:
Wat is hier grappig aan? Dit is doodeng. Ik had eerst dit gezien:quote:Op maandag 4 januari 2021 09:33 schreef Rene het volgende:
Misschien kan je beter het leven dan afzeggen!
Even aangemeldquote:Op maandag 4 januari 2021 09:44 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
https://expertisecentrumeuthanasie.nl/
Ook als je vrij was geweest staat die afspraak voor morgen nog he?quote:Op maandag 4 januari 2021 09:52 schreef Kluun1985 het volgende:
IK KAN NIET GELOVEN DAT IK GEWOON AAN HET WERK BEN! EEN DAG VOOR ZO'N HEFTIGE OPERATIE!!!
Klopt, maar dan had ik tenminste nog van mijn laatste dag met volledig intacte zenuwen kunnen genieten. Ik ben 33, kans op zenuwschade is dus groter.quote:Op maandag 4 januari 2021 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als je vrij was geweest staat die afspraak voor morgen nog he?
Probeer te ontspannen en te vertrouwen op de kaakchirurg. Die weet beter welke situatie op jou van toepassing is en hoe die te behandelen
Ben ik ook, en afgelopen herfst is er bij mij ook een verstandskies getrokken. Daarna anderhalve dag pijnstillers gebruikt en verder nergens last van gehad.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had ik tenminste nog van mijn laatste dag met volledig intacte zenuwen kunnen genieten. Ik ben 33, kans op zenuwschade is dus groter.
Wow echt? Hebben ze bij jou ook gesneden?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben ik ook, en afgelopen herfst is er bij mij ook een verstandskies getrokken. Daarna anderhalve dag pijnstillers gebruikt en verder nergens last van gehad.
Dat het mis kan gaan betekent niet dat het ook mis zal gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |