Ik heb er al 3. Dus het is wel genoeg zo.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vergeet niet een knoop in je lul te binden.
Het gaat om creatief denken, voor mij was geen oppas, dus ging gewoon mee naar mijn moeder school, en dan moest ik me gewoon paar uurtjes zelf vermaken.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijdens het thuisonderwijs, damn, chapeau voor je moeder
En men was in ieder geval vroeger sneller tevreden, tegenwoordig laten mensen zich door alles gek maken, en vreemd genoeg ook nog door onzin dingen.quote:
jij toch wel?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb er al 3. Dus het is wel genoeg zo.
En verder val ik gelukkig niet onder het verhaal wat ik typte.
Niemand hoeft zich zorgen te maken om mij en mijn gezin.
Prima, was dat ook niet van plan.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb er al 3. Dus het is wel genoeg zo.
En verder val ik gelukkig niet onder het verhaal wat ik typte.
Niemand hoeft zich zorgen te maken om mij en mijn gezin.
Er zijn genoeg gezinnen die wél struggles hebben met hoe het aan te pakken.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij toch wel?
dat is het hele punt dat raptorix probeert te maken geloof ik
Met die beredenering kunnen we alle steunpakketten en alles ook wel stopzetten.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat om creatief denken, voor mij was geen oppas, dus ging gewoon mee naar mijn moeder school, en dan moest ik me gewoon paar uurtjes zelf vermaken.
zekerquote:Op maandag 4 januari 2021 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gezinnen die wél struggles hebben met hoe het aan te pakken.
Makkelijk hé..quote:Op maandag 4 januari 2021 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die beredenering kunnen we alle steunpakketten en alles ook wel stopzetten.
Niks NOW regeling of hoe het ook heet, en ook geen voorrang op vaccinaties of wat dan ook, gewoon allemaal even creatief nadenken jongens. Hoppateeeee
Heb nieuws voor je: tijden veranderen en we hebben het er zelf naar gemaakt dat het inmiddels bijna een must is om 1,5-2 maandsalarissen te ontvangen om gewoon rond te komen. En dat heeft niet altijd ook met luxe te maken, maar met leven in een steeds duurder wordend land.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En men was in ieder geval vroeger sneller tevreden, tegenwoordig laten mensen zich door alles gek maken, en vreemd genoeg ook nog door onzin dingen.
Dat is toch heel wat anders? Als de overheid maatregelen neemt in het belang van de volksgezondheid dan is het logisch dat je daar solidair in compenseert, daarnaast is de NOW regeling vooral bedoeld om er voor te zorgen dat werkgevers hun personeel in dienst kunnen houden, als je een beetje op school had opgelet had je dat gewoon zelf kunnen berederen.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die beredenering kunnen we alle steunpakketten en alles ook wel stopzetten.
Niks NOW regeling of hoe het ook heet, en ook geen voorrang op vaccinaties of wat dan ook, gewoon allemaal even creatief nadenken jongens. Hoppateeeee
Oh, dus een onderneming die op dit moment niet meer rendabel is is wel de verantwoordelijkheid van de overheid? Waarom kunnen die ondernemers niet een beetje creatief zijn? Ze kunnen toch prima omscholen?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Makkelijk hé..
Altijd een kroeg gehad? Je daar je hele hebben en houwen in gestopt?
Nou en.. word je toch gewoon stukadoor
Lang niet alles is duurder, ik kan je tig zaken noemen die door de jaren heen veel goedkoper zijn geworden.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb nieuws voor je: tijden veranderen en we hebben het er zelf naar gemaakt dat het inmiddels bijna een must is om 1,5-2 maandsalarissen te ontvangen om gewoon rond te komen. En dat heeft niet altijd ook met luxe te maken, maar met leven in een steeds duurder wordend land.
Hadden ze maar reserves moeten hebben, creatief denken en eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 4 januari 2021 00:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Als de overheid maatregelen neemt in het belang van de volksgezondheid dan is het logisch dat je daar solidair in compenseert, daarnaast is de NOW regeling vooral bedoeld om er voor te zorgen dat werkgevers hun personeel in dienst kunnen houden, als je een beetje op school had opgelet had je dat gewoon zelf kunnen berederen.
dat heeft te maken met het beleid van centrale banken en de constante drang om meer geld te printenquote:Op maandag 4 januari 2021 00:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb nieuws voor je: tijden veranderen en we hebben het er zelf naar gemaakt dat het inmiddels bijna een must is om 1,5-2 maandsalarissen te ontvangen om gewoon rond te komen. En dat heeft niet altijd ook met luxe te maken, maar met leven in een steeds duurder wordend land.
Misschien is het makkelijker voor bedrijven om hun personeel in dienst te houden als die niet de hele dag op kinderen hoeven te passenquote:Op maandag 4 januari 2021 00:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders? Als de overheid maatregelen neemt in het belang van de volksgezondheid dan is het logisch dat je daar solidair in compenseert, daarnaast is de NOW regeling vooral bedoeld om er voor te zorgen dat werkgevers hun personeel in dienst kunnen houden, als je een beetje op school had opgelet had je dat gewoon zelf kunnen berederen.
Die gaan vanaf hun 7e naar een gastgezin of internaat aan de wal.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet noodzakelijk les in een schoolgebouw, hoe denk je dat veel schipperskinderen dat krijgen bijvoorbeeld?
Gewoon je anus verkopen zolang sekswerk toegestaan is, en anders even bijspringen op de ICquote:Op maandag 4 januari 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Makkelijk hé..
Altijd een kroeg gehad? Je daar je hele hebben en houwen in gestopt?
Nou en.. word je toch gewoon stukadoor
Zowel het sluiten van horeca als het sluiten van scholen is dan toch een maatregel genomen vanuit de overheid in het belang van volksgezondheid?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat een Horeca bedrijf gebonden is aan zijn vestiging, of dacht je dat Piet's cafe nu voor centraal station mag gaan tappen?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh, dus een onderneming die op dit moment niet meer rendabel is is wel de verantwoordelijkheid van de overheid? Waarom kunnen die ondernemers niet een beetje creatief zijn? Ze kunnen toch prima omscholen?
Alleen maar doen wat je leuk vindt of waar je tot nu toe van hebt gedroomd is een luxe. Toch?
Zegt diegene met een 3x modaal salaris “maar ik leef wel sober” en zonder kinderen. Kerel, je hebt een compleet verkeerd beeld van de realiteit.quote:Op maandag 4 januari 2021 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lang niet alles is duurder, ik kan je tig zaken noemen die door de jaren heen veel goedkoper zijn geworden.
uh nee, want die kunnen niet openquote:Op maandag 4 januari 2021 00:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker voor bedrijven om hun personeel in dienst te houden als die niet de hele dag op kinderen hoeven te passen
Weer niet opgelet op school, je snapt het concept van collectieve verzekeringen en premies?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hadden ze maar reserves moeten hebben, creatief denken en eigen verantwoordelijkheid
het levert juist nog meer op als het verboden isquote:Op maandag 4 januari 2021 00:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je anus verkopen zolang sekswerk toegestaan is, en anders even bijspringen op de IC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |