Dank maat. Ik vond die Price vorige wedstrijden die ik zag niet erg overtuigend. Bijzonder.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Anderson niet super (maar ook niet heel slecht),rijs heel goed vooral op de dubbels.
Nanny State is ook prima jaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet de Nanny State van Brewdog? Lekkerder dan die van Van de Streek en ook redelijk verkrijgbaar.
Die kijken stiekem wel natuurlijk, wat hebben ze anders te doen in hun leven?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter en @:Rellende_Rotscholier missen wel een demonstratie van Dhr. Prijs.
Ik ook, ik bennie van de verkeurde kant.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
DRT is een warm bad maar alcoholvrij bier zuipen gaat toch echt te ver Gurney.
Die kijken toch geen darts?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter en @:Rellende_Rotscholier missen wel een demonstratie van Dhr. Prijs.
Inderdaad @Koffieplanter en @Rellende_Rotscholierquote:Op zondag 3 januari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
18-8quote:Op zondag 3 januari 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe staat het in legs inmiddels? 17-5 of zo?
Heb zo hard gelachen om dat filmpje van de weekquote:Op zondag 3 januari 2021 21:53 schreef Gehrman het volgende:
Anderson denkt nu "Het leven heeft geen zin meer, ik walg van mezelf".
Die eerste hypocriet zei ook altijd dat ie geen veldrijden keek. Moet je m nu horen over Nys en Pitkok.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kijken stiekem wel natuurlijk, wat hebben ze anders te doen in hun leven?
Geen poep scheerslotquote:Op zondag 3 januari 2021 21:55 schreef BB-King het volgende:
The king is dead.
Long live the king.
Gerwyn Price wordt wereldkampioen en #1 van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |