quote:Op zondag 3 januari 2021 21:39 schreef K_uit_h het volgende:
Is het gespeeld? Of wachten we tot de dikke dame gezongen heeft?
Dank voor je fantastische inzichten!quote:Op zondag 3 januari 2021 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou net zeggen op die tweet over die turk dat dat geen Aziaat is, maar nu ik er zo over denk ligt een deel van Turkije in Azië
maar ik beschouw sws alles wat direct ten zuiden of westen van China ligt niet als azië, dus ik kan daar sws niks mee.
Gay is okee!quote:Op zondag 3 januari 2021 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die vanaf nu dat wereldrecord video post is gay
Iemand die het per ongeluk doet omdat hij een motorisch gestoorde ongeremde dronken kluns is aan wie ik mij al de hele avond erger kan nog zo sympathiek zijn, ik vind hem dan wel een debiel.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Maakt het jou in de kroeg niet uit of iemand per ongeluk of expres een biertje over je heen gooit?
Iemand die het expres doet beschouw ik niet als sympathiek. Een sympathiek persoon kan best eens per ongeluk een biertje over iemand heen stoten.
Daarom moeten we juichen voor het vlaggetjequote:Op zondag 3 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het toernooi is na de kwartfinales als een nachtkaars aan het uitgaan.
Toen waren de Nederlanders er natuurlijk ook uit.
Bij de Top 2000 hebben we het WERELDRECORD met 55 topics verbeterd.quote:
Bunting v Price was een prima wedstrijd.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
Het toernooi is na de kwartfinales als een nachtkaars aan het uitgaan.
Toen waren de Nederlanders er natuurlijk ook uit.
beetje laat jouw aanwezigheid hier. Hopelijk heb je een goede verklaring ervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |