SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2021 21:36:52 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Let's go nuts.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
5G goden.
Paar zendmasten in brand steken zodat er geen babybloed meer gedronken wordt genot.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Szura het volgende:
huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2021 21:37:06 ]graag op anoniem
Open een topic met je ideen over de spelregels. Daar kijkt heel DRT naar uit.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik het reglement wijzigen en het dat je ook mag uitgooien bij een triple.
Ja, ik schud ze uit mijn mouw alsof je er zelf bijstaat.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel triest jaquote:
Ik heb Bavaria 0.0 gekocht. Ben toch wel benieuwdquote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
Bavaria of Bavaria 0.0. Da's allebei troep natuurlijk.
Wat een woordenkunstenaar.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Szura het volgende:
Ze ging op me zitten, pakte mij jonge heer swaffelde hem als ware tegen haar poesje aan en binnen no-time was het een natte bende.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geluisterd. Nu geen kutschimmel meer.
Had het jaartal niet gezien. (lol)quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_0_2.7.ProductImage
Ik ben niet meer geinteresseerd.quote:
quote:@FoxxyAngel
Account opgeschort
Twitter schort accounts op die in strijd zijn met de Twitter-regels.
Maar als het lijkt op reguliere Bavaria is het dus gewoon niet te zuipen, dus waarom doe je jezelf dit aanquote:Op zondag 3 januari 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria 0.0 gekocht. Ben toch wel benieuwd
Heb al een paar ideetjesquote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Open een topic met je ideen over de spelregels. Daar kijkt heel DRT naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |