Geil.quote:
Hallo zegquote:
Ik ben nog wel eens bij zo’n toernooitje geweest, geloof in Venray of Veghel (haal die twee altijd door elkaar)quote:Op zondag 3 januari 2021 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik wachten met smart op de sympathieke Euro Tours.
Paar keer in Ahoy geweest. Wel genot hoor. Pizzapunt op je kop. Lachen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de PL leuk.
Vaak vrij thuis op donderdagavond dus dan met een lekker biertje darten op topniveau kijken, helemaal prima. Staat ook een heel andere druk op. Het is niet alsof Feyenoord na de winter Europees speelt op donderdagen
Rik Van Looy zijn vrouw is overleden.quote:
Krijg je wel tijd voor je geldquote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens bij zo’n toernooitje geweest, geloof in Venray of Veghel (haal die twee altijd door elkaar)
Toen kwam Pipe in de finale
Vind ik ook altijd prima ja, lekker in de kantine kijken (rip en mooie korte potjes tussen toppers.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de PL leuk.
Vaak vrij thuis op donderdagavond dus dan met een lekker biertje darten op topniveau kijken, helemaal prima. Staat ook een heel andere druk op. Het is niet alsof Feyenoord na de winter Europees speelt op donderdagen
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Een drankje wat per decreet verboden mag worden. Men drinkt echte Coca Cola of niet.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Cinnamon Zero Sugar Limited Edition
Geur - je ruikt zeker dat er kaneel in zit - beetje zoals Gold Strike - erg mooi
Kleur - net zo zwart als originele Coca-Cola
Smaak!!! - je proeft heel klein beetje kaneel - nasmaak is wel wat sterker
Ik geef het een 7/10!!!
Ik leeft tegenwoordig vooral voor de Development en Challenge Tour.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 en ik wachten met smart op de sympathieke Euro Tours.
Was wel een beetje sad, werd door de hele zaal uitgefloten.quote:
Ik ook tweemaal. Leuke avonden. Heb minder van het darten gevolgd dan wanneer ik thuis kijk maar goed.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar keer in Ahoy geweest. Wel genot hoor. Pizzapunt op je kop. Lachen.
Nederlands dartpubliekquote:Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel een beetje sad, werd door de hele zaal uitgefloten.
Dan zouden we pas echt een leuk gifje hebben.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hopen dat de boel niet vacuum trekt in het water genot.
Dit riep ik ook ooit. Ben echter ook overgestapt. Of nouja, eigenlijk ben ik heel veel minder cola gaan drinken.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Een drankje wat per decreet verboden mag worden. Men drinkt echte Coca Cola of niet.
De Euro Tours zijn de leukste toernooien.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik leeft tegenwoordig vooral voor de Development en Challenge Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |