quote:@FoxxyAngel
Account opgeschort
Twitter schort accounts op die in strijd zijn met de Twitter-regels.
Maar als het lijkt op reguliere Bavaria is het dus gewoon niet te zuipen, dus waarom doe je jezelf dit aanquote:Op zondag 3 januari 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria 0.0 gekocht. Ben toch wel benieuwd
Heb al een paar ideetjesquote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Open een topic met je ideeën over de spelregels. Daar kijkt heel DRT naar uit.
Alleen samen krijgen we kutschimmel onder controlequote:Op zondag 3 januari 2021 21:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geluisterd. Nu geen kutschimmel meer.
lol @Zipportalquote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer geinteresseerd.
[ twitter ]
Springt ze ook van die klif af?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voor de alcoholvrije badge van Untappdquote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar als het lijkt op reguliere Bavaria is het dus gewoon niet te zuipen, dus waarom doe je jezelf dit aan
Zijn altijd weer mensen die niet geloven in kutschimmelzalfjes.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we kutschimmel onder controle
Rare woordkeusquote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat zei De Scholt ook alweer steeds verkeerd vorig jaar tijdens het BDO WK?quote:
Niet luisteren naar je darts kijkende man die zegt dat je van die schimmel af moet.. man man manquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Szura het volgende:
Valt me op dat die hoerenlopers wat dit soort verhalen schrijven altijd uren kunnen neuken, de hoer klaar neuken, alles ervaren hebben etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2021 21:38:05 ]U MAD?
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we kutschimmel onder controle
Ik doe het voor mijn kroonkurkenverzamelingquote:Op zondag 3 januari 2021 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de alcoholvrije badge van Untappd
Ik heb geen andere redenen.
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:34 schreef Szura het volgende:
Net5 powered by Linda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Stukje Turkse pizza bohquote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |