Een boem?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Zipportal het volgende:
Zian rooft auto's leeg en laat een souvenirtje na in de kofferbak punt nl
De bingo is dood en begraven. (net als een aantal hiervoor besproken personen)quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gary heeft ook eens een finale gegooid tegen iemand met een hele speciale bijnaam, toch? Of hebben we de bingo verder opgegeven?
@SlechteWoordgrappenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Wat is het recordaantal topics voor DRT?
1 HHquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
188quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
@SlechteWoordgrappenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
@Frozen-assassinquote:
Ja, de bingo is gespeeld.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gary heeft ook eens een finale gegooid tegen iemand met een hele speciale bijnaam, toch? Of hebben we de bingo verder opgegeven?
Van Gerwen?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe heet die wijf die veel weet over de data van fok! heeft zo een kat als fotoquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
Die 7-5 bedoel je? Echt heel saai ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
En Cross vond ik ook maar een saaie lul
Al was het wel tof dat hij toen won
Die eerste keer dat Lewis WK werd was die finale ook best saai volgens mij
Cross die het WK won was epischquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
En Cross vond ik ook maar een saaie lul
Al was het wel tof dat hij toen won
Die eerste keer dat Lewis WK werd was die finale ook best saai volgens mij
Dan moeten we volgend jaar weer aan de bak allen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh daar POMPEN we vanavond zo doorheen.
ja ik ook. Finishen met een enkel is al heel wat.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Finishes tussen de 2 en 170, die vind ik persoonlijk het lastigst
@Arceequote:Op zondag 3 januari 2021 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe heet die wijf die veel weet over de data van fok! heeft zo een kat als foto
Nationaliteitquote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom juich je dan wel voor Wattimena?
[..]
Nee. (ik val op vrouwen)quote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken jullie ook Heel Holland Bakt op tweede scherm?
@Arceequote:Op zondag 3 januari 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
ja tegen Aspinall heeft ie geen finale gespeeld wel?quote:
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nationaliteit![]()
Daarnaast is Wattimena wel sympathiek, in tegenstelling tot Price.
Doe normaalquote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga toch geen tweede scherm erbij nemen als er een WK dartsfinale is joh lapzwansquote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit gezien.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Heel Holland Bakt is een geweldig programmaquote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nee Haitink op NL2.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
Erg leuk dat ook jij er bentquote:Op zondag 3 januari 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit topic gaat sneller dan ik dacht. Populairder dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |