En de overheid neemt maatregelen omdat ze denken dat de bevolking bang is?quote:Op maandag 4 januari 2021 20:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap het prima. Het is gewoon een storm in een glas water
Het kabinet dat bestaat uit oude mensen is bang voor een virus dat dodelijk kan zijn voor oude mensen. Joh..quote:Op maandag 4 januari 2021 20:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
En de overheid neemt maatregelen omdat ze denken dat de bevolking bang is?
Nee, dan heb je er niets van begrepen.
Ook denken dat er niets aan de hand is geeft aan dat je er niets van begrijpt.
Gelukkig is dat alleen in Nederland het geval en draait de rest van de wereld als vanouds doorquote:Op maandag 4 januari 2021 20:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het kabinet dat bestaat uit oude mensen is bang voor een virus dat dodelijk kan zijn voor oude mensen. Joh..
Trump bang voor het virusquote:Op maandag 4 januari 2021 21:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Trump is een ouwe lul. Rutte is een ouwe lul die zijn moeder eraan heeft verloren. Boris Johnson is een ouwe lul die het zelf heeft gehad. Kan wel door blijven gaan..allemaal zijn ze bang geworden voor het bejaardenvirus.
Ohja die oranje opa heeft het zelf ook gehad.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump bang voor het virus
Je maakt het steeds gekker
Ook jonge mensen komen wel eens in een auto ongeluk terecht, of worden ziek. Daarom is het belangrijk dat de zorg voor hen door kan gaan. Daarom nemen we maatregelen.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het kabinet dat bestaat uit oude mensen is bang voor een virus dat dodelijk kan zijn voor oude mensen. Joh..
Ohja tuurlijk nu zijn de maatregelen juist om de jongeren te helpen. Daarom wil Van Ark een wet invoeren om juist de ouderen te helpen terwijl de ziekenhuizen juist als het erop aankomt jongeren wil voortrekken.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ook jonge mensen komen wel eens in een auto ongeluk terecht, of worden ziek. Daarom is het belangrijk dat de zorg voor hen door kan gaan. Daarom nemen we maatregelen.
Zoals Wantie het al zegt, als je dat nu na meer dan een jaar nog niet snapt....
Hoevaak zou je tussen 21:00 en 5:00 buiten zijn in de winter als de horeca gesloten is?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:32 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn Duitse collega zit in zijn woonplaats met een avondklok van 21:00 tot 05:00.
Hij voelt zich gewoon gevangen in zn eigen huis.
Als we dat hier maar niet krijgen.
Scheelt dat ik gekke uren maak voor mn werk dus denk dat het voor mij persoonlijk meevalt.
Maar het idee dat het überhaupt mogelijk is vind ik nogal wat.
Je hersenen zal je wel meer last van hebbenquote:Op zondag 3 januari 2021 21:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch is het zo. Heb corona gehad en gisteren gesneden aan een kartonnen doos. Dikke snee aan over gehouden. 3x raden waar ik meer last van had.
Niet vaak? Niemand dan toch? Maar waarom dan deze maatregel?quote:Op maandag 4 januari 2021 23:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoevaak zou je tussen 21:00 en 5:00 buiten zijn in de winter als de horeca gesloten is?
40- inderdaad, daar is corona een veel te klein risico voor.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je hersenen zal je wel meer last van hebben
Zegt de zolderkamerheld die nooit buiten komt. Jij denkt zeker ook dat Norton bezig is met een antivirus.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je hersenen zal je wel meer last van hebben
quote:Everyone in England must stay at home except for permitted reasons during a new coronavirus lockdown expected to last until mid-February, the PM says.
Zodat mensen niet bij elkaar op bezoek gaan, je moet immers om 21:00 weer in je eigen huis zijn, dus incl. reistijd nog eerder vertrekken van huis.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Niet vaak? Niemand dan toch? Maar waarom dan deze maatregel?
Persoonlijk ga ik best vaak naar buiten, voordat ik ga slapen ben ik altijd minimaal een half uur buiten. Maar heb geen buren en 5000m2 grond omzoomd met bomen dus ik laat me sowieso niet opsluiten.
Het zou me verbazen als die open gaan die blijven tot de voorjaarsvakantie dicht. De ziekenhuizen liggen nog overvol ondanks dat de besmettingen eindelijk afnemen. Die moeten eerst leeg en dan moeten ze de regulieren achterstanden nog weg werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:35 schreef roos94 het volgende:
Scholen knallen ze heus weer open. De rest weet ik niet.
https://www.rijksoverheid(...)president-mark-ruttequote:Op dinsdag 5 januari 2021 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Wanneer weten we of deze lockdown verlengd gaat worden of niet?
quote:Het gaat alles bij elkaar om een groot pakket maatregelen en dringende adviezen die morgen ingaan en die in ieder geval gelden tot en met dinsdag 19 januari. In de week daarvoor, op dinsdag 12 januari, zullen Hugo de Jonge en ik in een persconferentie vertellen hoe het er na de 19e uit gaat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |