Jammer dat haar politieke carrière tot een einde is gekomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit zeg je omdat hij je afwees en voor @:cristinayang ging
Maar Chia neemt mozy meequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
alleen door @:Chia en die kunnen wij makkelijk aan in een vuistengevecht als we samenwerken
Nee omdat cy me afwees en voor panzie gingquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit zeg je omdat hij je afwees en voor @:cristinayang ging
Is wel zo’n type die nu zelf een partij oprichtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat haar politieke carrière tot een einde is gekomen.
Ja zo'n coupe pleeg je niet voor niets natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is wel zo’n type die nu zelf een partij opricht
weet niet of zijn linkerhand een andere positie dan op de WASD knoppen kan innemen met zijn gameverslavingquote:
Oh ik ben echt uit van de loopquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat haar politieke carrière tot een einde is gekomen.
Dat wijf met die gekke lip heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer wil kijken. Wacht nu op nieuw seizoen van Good Girlsquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:02 schreef Chia het volgende:
[..]
In februari komt er weer een nieuw seizoen Workin' Moms.
Ik heb van Hans gehoord dat jij een FOK! Discord aangemaakt heb en dat jij probeert om onze leden af te pakken. Waar haal jij het gore tering lef vandaan?! Tering tering tering wijf. Jij laat gewoon iedereen met rust ze willen toch bij jou in de Discord want we hebben iedereen al op de hoogte gebracht, dat wij dat, en niemand wil bij jou in de groep.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekken van Discord wordt door de leden daar niet zo op prijs gesteld.
Is dit een braddiequote?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb van Hans gehoord dat jij een FOK! Discord aangemaakt heb en dat jij probeert om onze leden af te pakken. Waar haal jij het gore tering lef vandaan?! Tering tering tering wijf. Jij laat gewoon iedereen met rust ze willen toch bij jou in de Discord want we hebben iedereen al op de hoogte gebracht, dat wij dat, en niemand wil bij jou in de groep.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat wijf met die gekke lip heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer wil kijken. Wacht nu op nieuw seizoen van Good Girls
Laat me raden, braadslee?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb van Hans gehoord dat jij een FOK! Discord aangemaakt heb en dat jij probeert om onze leden af te pakken. Waar haal jij het gore tering lef vandaan?! Tering tering tering wijf. Jij laat gewoon iedereen met rust ze willen toch bij jou in de Discord want we hebben iedereen al op de hoogte gebracht, dat wij dat, en niemand wil bij jou in de groep.
Soort van Braddie quote, maar in dit geval gaat het over Jan Smit in plaats van keyboards en stalkers.quote:
Ken alleen Gerda Smit van de Alles is weg remixquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soort van Braddie quote, maar in dit geval gaat het over Jan Smit in plaats van keyboards en stalkers.
https://www.dumpert.nl/item/7482069_b2df5b60quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ken alleen Gerda Smit van de Alles is weg remix
Vind het echt hinderlijk, kijk liever naar de boobs van Christina Hendricksquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:07 schreef Chia het volgende:
[..]ik kan naar niets anders kujken als zij in beeld is
Oh diequote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7482069_b2df5b60
Nee niemand hierquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf ik had nooit door dat dat CY was
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |