Dat was echt dom van me jaquote:
Jammer voor jequote:
Heb je een paar keer genomineerd vriendquote:
Poofter.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je een paar keer genomineerd vriend
Die nep afa kneus @Starhopper?quote:
Je hoerenmoeder scrupquote:Op zondag 3 januari 2021 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alfa
Hij heeft solo er vandaag onder maar dat zegt weinig over zijn status verder
lekker thuiswerken tochquote:Op maandag 4 januari 2021 10:26 schreef Solotovski het volgende:
Zelden zo weinig zin gehad op de maandag
30/7quote:Op maandag 4 januari 2021 20:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jij bent wel onwijs zuur altijd he
vriendenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:42 schreef Rozevla het volgende:
Hahaaaatjes
Er heeft een tering dronken pool z’n hand afgeblazen met oud en nieuw omdat z’n vrienden tegen hem hadden gezegd “ dit is een Romeinse kaarskie steek maar afskie in de handskie “
Bleek dus een cobra
Zeg maar dag tegen je handje zeg maar dag dag dag![]()
Dat is echt een kei mooie grap
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:42 schreef Rozevla het volgende:
Hahaaaatjes
Er heeft een tering dronken pool z’n hand afgeblazen met oud en nieuw omdat z’n vrienden tegen hem hadden gezegd “ dit is een Romeinse kaarskie steek maar afskie in de handskie “
Bleek dus een cobra
Zeg maar dag tegen je handje zeg maar dag dag dag![]()
Dat is echt een kei mooie grap
is je stuurtje voor je saaie F1 game kapot?quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef Azula het volgende:
@:ChevyCaprice ben je er ik heb je nodig
Wowquote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef Azula het volgende:
@:ChevyCaprice ben je er ik heb je nodig
Nee m’n MacBook. En heb Covid dus moet het doen met online want niemand mag komen en alle Mac Stores zijn toch dicht. Snap geen kk van al die dingen op internet (en wat ik wel snap, werkt niet) dus iemand moet even helpen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is je stuurtje voor je saaie F1 game kapot?
Als ik Anita had geheten had ik je echt ten huwelijk gevraagd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:19 schreef Rozevla het volgende:
Loop ik net langs het politiebureau op zie ik een folder hangen “ let op, inbrekers vieren geen kerst “
Duhhhh
Weet ik ook wel.
Die vieren Suikerfeest
Je hoeft geen Anite om een tokkie te zijn, kijk maar naar @Fuguequote:Op woensdag 6 januari 2021 22:55 schreef Azula het volgende:
[..]
Als ik Anita had geheten had ik je echt ten huwelijk gevraagd.
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hoeft geen Anite om een tokkie te zijn, kijk maar naar @:fugue
Hoe heet zij?quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hoeft geen Anite om een tokkie te zijn, kijk maar naar @:fugue
Zo gauw er weer 4 mensen op je feestje mogen komen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welke datum moet vrijhouden voor jullie wedding?
20 minis en 3 flessen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo gauw er weer 4 mensen op je feestje mogen komen.
Wij serveren mini frikandellen en blue Curaçao dus we willen graag van te voren weten hoeveel jullie denken te eten en drinken.
Ze heeft er een met FEBO print op het oog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
@:Amarantha wanneer de trouwjurk uitzoeken samen?
Whahahahahaquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze heeft er een met FEBO print op het oog.
Aberella, Aberkullie, Uberkullie, Oberkullie, Aber2.0, Aber2.O, VanderWoodsen, HRC2020, SimondeBeauvoir en een stuk of 80 andere namenquote:
Zeerquote:Op donderdag 7 januari 2021 09:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Aberella, Aberkullie, Uberkullie, Oberkullie, Aber2.0, Aber2.O, VanderWoodsen, HRC2020, SimondeBeauvoir en een stuk of 80 andere namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |