Je krijgt de groetjesquote:
Heyquote:
Joequote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn je te zien, dat je nog leeft enzo.
Nou dan mag je hem wel beter onderhouden hoor maar mooi om te zien dat chloro bijna het heilige vuur in je wakker maaktquote:
Krijg er bijna spontaan een TIA vanquote:
Is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
vergeet vooral niet mijn nummer op te slaan voor je weer gaat
Chlo weet mij altijd te triggerenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dan mag je hem wel beter onderhouden hoor maar mooi om te zien dat chloro bijna het heilige vuur in je wakker maakt
Oh shit sry dacht dat dat Noel wasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mijn nummer mag je verwijderen, word schijtziek van die dorstige berichtjes elke dag
als je 3 reacties achter elkaar krijgt zonder het woord kanker kun je zelf wel bedenken dat het noel niet isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh shit sry dacht dat dat Noel was
Ja das waar ehquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je 3 reacties achter elkaar krijgt zonder het woord kanker kun je zelf wel bedenken dat het noel niet is
geen ideequote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
Waar is die jongen eigenlijk @:solotovski
noel heeft gewonnenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:37 schreef Chloroform het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Noëlle en die andere megool van hier? Iets met vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |