Begint al snelquote:Op maandag 4 januari 2021 21:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze gaan allerlei shockerende of uitgesproken social media content naar binnen slingeren om reacties te ontlokken.
"live"streams 5 dagen na binnenkomst ook nietquote:Op maandag 4 januari 2021 21:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
sommigen posten hier anderen in andere topic dit hoort niet hier![]()
![]()
![]()
Benny,dat stemmen stelt geen ene moer voor FEBO beslistquote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef Benny het volgende:
https://www.rtlxl.nl/bb-voting.html
WIE WORDT DE EERSTE HUISMEESTER?
Bedankt voor je antwoord.
Bedankt voor het stemmen. Kijk dinsdag 5 januari om 21:30 op VIER, RTL 5 of Videoland om te zien wie het geworden is.
Dank u. Maar waarom weet ik dat zelf niet....quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef Benny het volgende:
https://www.rtlxl.nl/bb-voting.html
WIE WORDT DE EERSTE HUISMEESTER?
Bedankt voor je antwoord.
Bedankt voor het stemmen. Kijk dinsdag 5 januari om 21:30 op VIER, RTL 5 of Videoland om te zien wie het geworden is.
Er werd doorverwezen naar https://www.rtl.nl/bigbrother, waar een link is te vinden om te stemmenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank u. Maar waarom weet ik dat zelf niet....
Logischquote:Op maandag 4 januari 2021 21:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
De "LIVE" gesprekken met de kandidaten zijn al te bekijken bij Videoland https://www.videoland.com/player/82856/de-start/500553
De hele aflevering staat er namelijk al op ;
Dat is natuurlijk een enorme faal van epische proporties. Je moet de hype in leven houden. Sowieso een hele hoop mensen die nu even op de stream zouden willen kijken.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Lekker wazig ja, verwijzen naar Videoland waar nog geen stream te vinden is.
Eens, je moet het momentum wel vasthouden en kijkers gelijk naar die streams loodsen.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een enorme faal van epische proporties. Je moet de hype in leven houden. Sowieso een hele hoop mensen die nu even op de stream zouden willen kijken.
Ik heb er geen vertrouwen inquote:Op maandag 4 januari 2021 22:27 schreef wildstar het volgende:
Streams vanaf morgen 10.00 uur bij videoland.
Els lijkt op Ruud.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:08 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De nieuwe bewoners zijn bekend! (klikbaar naar bewonertopic)
Dat dusquote:Op maandag 4 januari 2021 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
En dan dit weer... ze zijn nog niet eens fatsoenlijk opgestart.. chaotische TV , No-Streams en douw er gelijk twee bij, en Donderdag er weer een af
Wat een kolerezooitje
[ afbeelding ]
chaos..quote:
Kijken naar een raket waar niks mee gebeurde was interessanterquote:
Vind het zo raar gaan deze keer.quote:
Komen er steeds nieuwe bij ?quote:Op maandag 4 januari 2021 23:08 schreef Benny het volgende:
Edit: zijn toegevoegd aan de OP
Mee eens Dot!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo raar gaan deze keer.
ZItten er gewoon twee nieuwe als de streams gaan starten
Het aan elkaar wennen etc hebben we gewoon gemist
Hey Poezewoesquote:
Ik denk dat dat een beetje aan de kijker ligtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:45 schreef Benny het volgende:
Als we niet om de haverklap worden lastiggevallen met streamlocks, zoals bij SecretSto...eh, StreamlockStory, vergeef ik ze alles
Ik denk heel veel streamlocks, zoals het nu al gaat met dat 5 dagen later live gaan enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:45 schreef Benny het volgende:
Als we niet om de haverklap worden lastiggevallen met streamlocks, zoals bij SecretSto...eh, StreamlockStory, vergeef ik ze alles
Els is gewoon 100% een blonde Sjakie van Flodder. Twee druppels water.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:08 schreef Benny het volgende:
Edit: zijn toegevoegd aan de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |