Ik heb het gezien vanavond maar wat een suf gebeuren.
-Beter een aparte NL/BE versie maken. Niks tegen de belgen en bij andere programma's werkt het prima maar in BB wil je geen landen competitie.
-Spel element voor 90% schrappen, werkelijk niemand zit te wachten op die fokking kinderachtige spelletjes. Godverdomme wat irritant zeg!
-En stop er wat meer lekkere wijven in. Ik wordt al moe van het feit dat er weer een homo in moet en een zwarte en een moslim en een links vega meisje en een oud gabber. Ik snap het idee maar het komt al meteen te geforceerd over.
-Direct douchen in kleding verbieden, wtf is dit voor onzin? Preutse lui.... Niet dat we perse naar kut en piemels moeten gaan zitten kijken maar je weet waar je aan mee doet.
-Verder mag van mij dat show element ook worden terug gedraaid, het moet meer gaan over de mensen en de beelden liefst live, goede gesprekken (als die er zijn) hoe ze met elkaar omgaan. Niet expres tegen elkaar opzetten want anders krijg je die SBS ellende (uflopia)
-Die Belgische BB stem is ook al meteen irritant eigenlijk, heel dom gekozen. Mja de hele productie lijkt in handen van de belgen.
Zoals jullie al door hebben, ik ga niet actief kijken in ieder geval. En ik verwacht dat dit een enorme flop gaat worden zo.