Een halve Belg.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:37 schreef Nober het volgende:
Nu Mathieu niet meedoet zal er bij de mannen ook een Belg gaan winnen?
Kan daar gewoon top 10 rijden hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sanne kijkt uit naar WK, dat zou ik maar niet doen Sanne
Er zat ook een ietwat sarcastische ondertoon aan mijn bijdrage.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en daar is alles wel mee gezegd
Zeker, maar dat is altijd wel zo geweest, volgens mij. Voor Cant kan ik me niet herinneren dat er ook maar 1 Belgische vooraan meedeed bij het veldrijden.quote:Op zondag 10 januari 2021 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Top is wel erg smal in België.
Van één van de grootste wielerlanden verwacht je toch meer.
Liboton zei dat van Aert dicht zou zijnquote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef Nober het volgende:
Nys: Van Aert wereldkampioen
Liboton: Van Aert geen wereldkampioen
Scoops!
quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Van Aert zijn kind hebben vernoemd naar Sylvain Georges?
Denk dat 1 van de 2 gelijk krijgtquote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef Nober het volgende:
Scoops!
Voilà. GEEN WERELDKAMPIOENquote:Op zondag 10 januari 2021 15:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Liboton zei dat van Aert dicht zou zijn
Georges Soros?quote:Op zondag 10 januari 2021 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zou Van Aert zijn kind hebben vernoemd naar Sylvain Georges?
Met Van Aert in de huidige vorm zal Van der Poel weer eens een off-day hebben op het WK.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:04 schreef Nober het volgende:
Scoops!
Dan zal Eli straks wel weer onderkoeld worden weggedragen.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze moeten wel flink lang wachten aan startlijn. Lekker in deze kou
Ook geen doorkomstoverzichten bij het overschrijden van de finish, tenminste bij de vrouwen. Vervelend.quote:Op zondag 10 januari 2021 15:18 schreef Szura het volgende:
Ik vind het behoorlijk vervelend dat er geen klokje meeloopt in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |